Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 gru 2020, 19:48

Wracając do 208, czy po zakończeniu wszelakich prac jest szansa, aby Włodarzewską pojechało coś większego od obecnych mikrusów?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 gru 2020, 9:44

Jest niestety takie ryzyko.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 gru 2020, 9:49

Ryzyko, bo zaraz skończy się na "silnej" linii co 12/15//15?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 gru 2020, 11:43

15/20//20 obstawiam. Brygady raczej nie dojdą, a dojdzie drugi postój - nawet, jeśli tylko wyrównawczy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 gru 2020, 12:14

Jestem ciekaw krańców. DWZ i BW1920?

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 06 gru 2020, 15:54

Autobus Czerwon pisze:
06 gru 2020, 12:14
Jestem ciekaw krańców. DWZ i BW1920?
Chyba nic lepszego nie da się wymyślić, wtedy nie mogły obie być liniami 208, jedna jako 208 BW1920 => BW1920 a druga jako 101 lub 1XX lub 2XX Dw. Zachodni => Dw. Zachodni. W obie strony byłaby obsługa przystanków Berestecka.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 06 gru 2020, 16:53

Bon Jovi pisze:
06 gru 2020, 15:54
Autobus Czerwon pisze:
06 gru 2020, 12:14
Jestem ciekaw krańców. DWZ i BW1920?
Chyba nic lepszego nie da się wymyślić, wtedy nie mogły obie być liniami 208, jedna jako 208 BW1920 => BW1920 a druga jako 101 lub 1XX lub 2XX Dw. Zachodni => Dw. Zachodni. W obie strony byłaby obsługa przystanków Berestecka.
Albo 208L i 208P

wojtor
Posty: 673
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 06 gru 2020, 18:09

Glonojad pisze:
06 gru 2020, 11:43
15/20//20 obstawiam. Brygady raczej nie dojdą, a dojdzie drugi postój - nawet, jeśli tylko wyrównawczy.
Poza szczytem, bez zwiększenia ilości brygad, częstotliwość 20 dawałoby 40 min na przejechanie trasy BW1920 - DWZ -BW1920 plus dwa postoje. Nierealne.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 gru 2020, 18:15

A naprawdę jest potrzeba, żeby 208 kursowało w obie strony? Ja wolę mieć autobus dwa razy częściej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 gru 2020, 18:15

Nie no, sądzę, że poniżej 3 kursów na godzinę nie zejdą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 gru 2020, 18:18

KwZ pisze:
06 gru 2020, 18:15
A naprawdę jest potrzeba, żeby 208 kursowało w obie strony? Ja wolę mieć autobus dwa razy częściej.
Ja też, ale mam ten komfort, że jak będzie długie czekanie "do przodu" na BW1920 jest tramwaj, a poza tym mam w (długim) dojściu 172 a z przesiadką na tram 191. No ale tak naprawdę to nie dla mnie jest ta linia, Włodarzewska mogłaby jednak woleć mieć dwukierunkową linię.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 gru 2020, 18:24

Ale ktoś już pisał lata temu (reserved?), że przyzwyczaił się do jeżdżenia rano do miasta 208 + 127 (517, 158) z Beresteckiej, a popołudniu inaczej: powrót tram + 208 i to częściej z Korotyńskiego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 gru 2020, 19:09

Korotyńskiego jest faktycznie najwygodniejsza na przesiadkę, choć sporo ludzi lubi sobie (jak wynika z moich obserwacji) usiąść. Niemniej gdyby głosów o dwukieurnkowe kursy nie było, to przecież by się ZTM nie wyrywał sam z tym.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 gru 2020, 19:16

KwZ pisze:
06 gru 2020, 18:24
Ale ktoś już pisał lata temu (reserved?), że przyzwyczaił się do jeżdżenia rano do miasta 208 + 127 (517, 158) z Beresteckiej, a popołudniu inaczej: powrót tram + 208 i to częściej z Korotyńskiego.
No ale to jednak możliwe tylko w specyficznych (choć istotnych i atrakcyjnych) relacjach docentrowych. Myślę, że linia Zachodni - BW20 (jednopostojowa, w takim układzie chyba postój na BW20 jest zbędny?) jednak zapewniłaby pewną normalizację, ale oczywiście wymaga to inwestycji brygadowych.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

bartoni722
Posty: 12178
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 gru 2020, 19:22

Glonojad pisze:
06 gru 2020, 19:09
Korotyńskiego jest faktycznie najwygodniejsza na przesiadkę, choć sporo ludzi lubi sobie (jak wynika z moich obserwacji) usiąść. Niemniej gdyby głosów o dwukieurnkowe kursy nie było, to przecież by się ZTM nie wyrywał sam z tym.
Tylko czy te głosy mają świadomość, że odbywa się to jednak pewnymi kosztami? Wiesz, generalnie zawsze jak się kogoś zapytasz czy woli mieć linię w dwie strony czy tylko w jedną to powie że w dwie, nawet niekoniecznie z niej korzystając. Na powrotach przez Berestecką zdecydowanie łatwiej jest wpaść w korki na Kopińskiej czy przed Zachodnim (nawet niekoniecznie w samym 208) niż rano w stronę miasta, co może szybko ludzi zniechęcić do takich powrotów.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ