Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Najtrudniejsze jest skrzyżowanie ze Śmigłowca, ale stoi raczej kierunek do Centrum popołudniu (paradoksalnie) niż z Centrum, więc chyba na postoju rzedu 3 minut na wahania sygnalizacji by się to ograć dało.
Powroty via Korotyńskiego cały czas będą możliwe, ale Zachodni otworzy całą gamę różnych możliwośc. Dodatko pojawi się przecież możliwość przesiadki ze Służewca na PKPWKDSKMDobrzeŻeNieIC_AlejeJerozolimskie
Powroty via Korotyńskiego cały czas będą możliwe, ale Zachodni otworzy całą gamę różnych możliwośc. Dodatko pojawi się przecież możliwość przesiadki ze Służewca na PKPWKDSKMDobrzeŻeNieIC_AlejeJerozolimskie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie no, akurat dobrze, że nie IC.
ZTM może mieć zapisane zrobienie 208 w drugim kierunku od zanim ta linia powstała. A że przez kilka lat - kiedy 208 było uruchomione? 2008?? To już 12 lat?! - ludzie się nauczyli korzystać, z tego, co jest.
Owszem, relacje docentrowe są kluczowe i najważniejsze. Ale w innych też to może działać w ten sposób - w zasadzie wszystko, co przejeżdża przez Bitwy. Nie jestem użytkownikiem 208, ale na mapie gorzej wygląda rondo Zesłańców Syberyjskich.
Ponadto dochodzi obawa o korek na lewoskręcie Grójecka > Bitwy, tj. w przeciwną stronę niż obecnie kursowanie 208.
Przy okazji - czy autobusy nawrócą przy Bitwy z południa na południe? Chyba tak zawracał jakiś Jankobus czy Tescobus.
ZTM może mieć zapisane zrobienie 208 w drugim kierunku od zanim ta linia powstała. A że przez kilka lat - kiedy 208 było uruchomione? 2008?? To już 12 lat?! - ludzie się nauczyli korzystać, z tego, co jest.
Owszem, relacje docentrowe są kluczowe i najważniejsze. Ale w innych też to może działać w ten sposób - w zasadzie wszystko, co przejeżdża przez Bitwy. Nie jestem użytkownikiem 208, ale na mapie gorzej wygląda rondo Zesłańców Syberyjskich.
Ponadto dochodzi obawa o korek na lewoskręcie Grójecka > Bitwy, tj. w przeciwną stronę niż obecnie kursowanie 208.
Przy okazji - czy autobusy nawrócą przy Bitwy z południa na południe? Chyba tak zawracał jakiś Jankobus czy Tescobus.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To nie jest legalny manewr, Dickensa-Pawińskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jeśli tak to bezpostojowo nie widzę go na żadnej pętli niestety. Policzyłem na szybko czas obiegu to dorzucając jedną brygadę więcej jak 10 minut w szczycie nie widzę, a 7,5 to już +3.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Koło i Bemowo to 136, 167, 186 i ew. 414, których obsługa się nie zmieni. Ew. 184, które w ogóle jest śmieszne - tak, powinno jeździć przez ZP Bitwy Warszawskiej.
Gdyby powrót z TŁ był taki ważny, to 208 już by mogło jeździć w pętli jednokierunkowej Zachodni > Bitwy > Grójecka > Włodarzewska > Zachodni.
Gdyby powrót z TŁ był taki ważny, to 208 już by mogło jeździć w pętli jednokierunkowej Zachodni > Bitwy > Grójecka > Włodarzewska > Zachodni.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No jako żywo od bardzo dawna nie widziałem na Bemowie ani 136, ani 167, ani 186, ani 414. Większości to w życiu.
Moim zdaniem, gdy mamy jedną linią opędzlować całkiem spore osiedle, to jednak zwiększenie możliwości przesiadek na jeden z kilku najistotniejszych ciągów transportowych w mieście jest dość istotne. A to, że nie jest to obecnie stosowane pomimo możliwości, to o niczym nie świadczy, chyba mamy tego pełną świadomość.
Moim zdaniem, gdy mamy jedną linią opędzlować całkiem spore osiedle, to jednak zwiększenie możliwości przesiadek na jeden z kilku najistotniejszych ciągów transportowych w mieście jest dość istotne. A to, że nie jest to obecnie stosowane pomimo możliwości, to o niczym nie świadczy, chyba mamy tego pełną świadomość.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jeśli częstotliwość musi paść, to przejście na autobusy 12-metrowe jest bezwzględnie potrzebne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przy założeniu bez-/minimalnej postojowości na BW20 można po prostu odwrócić kółko przez Pawińskiego. Na BW05 krawędź długa i przestała chyba być masowo blokowana wraz z likwidacją lokalnej filii Czorsu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Świadczy - że pasażerowie się tego nie domagają. Lub ktoś w ZTMie nie podziela zdania o istotności tegoż.
Tym niemniej: wolę dwa razy częstszą linię na zaproponowanej przeze mnie trasie, dającą te przesiadki o które tak jojczysz, niż dwukierunkowego dziada co 15/20/20.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jeśli 15/20/20 jest dla ciebie linią częstą, zwłaszcza w porównaniu z obecnym co 6 w szczycie, to ja podpisuję protokół rozbieżności.
I jakich fałszywych alternatyw? Niby autobus nie mógłby tak pojechać jak proponuję?
I jakich fałszywych alternatyw? Niby autobus nie mógłby tak pojechać jak proponuję?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To ile brygad dołożysz w dobie cięć?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!