![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Oczywiście, że tak, i na tym powinen polegać ten cały ekoprojekt. No powiedzmy hybryda gazowa szeregowa, bo jeszcze rekuperację masz. I tyle.
Nie, ZTM twierdzi, że wszystkie kilometry są niepłatne, nawet jak układa rozkład z przerwami na ładowanie.bartoni722 pisze: ↑19 sty 2021, 21:54O, a byłem pewien że skoro rozkład zakłada zjazdy na zakład to są one normalnie traktowane jako praca na linii. Czyli: na 111, 128 i 511 są płatne bo zakłada je rozkład, a na 169 i 269 gdzie rozkład ma obiegi wewnętrzne MZA już nie. Ale skoro jest tak jak mówisz, to nie ma kwestii, dzięki
Rozumiem że utrudnienia "z przyczyn technicznych" to z powodu ładowania elektryków? 511 to też linia na te autobusy tak jak 705 i 735?
A jak do tego dodać że za cenę elektryków można bylo kupić dwa razy tyle gazowców? A jak dodać do tego koszt ładowarek? (fakt, trzeba by było stacje tankowania CNG zbudować na Woronicza i Stalowej, ale porównując kilkanaście ładowarek na pętlach pewnie i tak taniej by wyszło)
Z tym, że w solbusach gazowych ogrzewanie jest całkiem dobre wydajne, więc i piec jest rzadziej załączany, w przeciwieństwie do elektryków, które temperaturę we wnętrzu słabo utrzymują - niezależnie od przyczyny. Przynajmniej tak mówią ci, którzy mieli okazję elektrykami nimi jechać w te mrozy.
Elektryki są na 1, 2, 3, 4, 05/511 w DP, pozostałe brygady w DP i wszystkie w DŚ są na diesle.michael112 pisze: ↑19 sty 2021, 22:26Rozumiem że utrudnienia "z przyczyn technicznych" to z powodu ładowania elektryków? 511 to też linia na te autobusy tak jak 705 i 735?
Przy czym MZA i tak ma umowę wieloletnią, która gwarantuje im pokrycie kosztów.ashir pisze: ↑19 sty 2021, 22:03Nie, ZTM twierdzi, że wszystkie kilometry są niepłatne, nawet jak układa rozkład z przerwami na ładowanie.bartoni722 pisze: ↑19 sty 2021, 21:54O, a byłem pewien że skoro rozkład zakłada zjazdy na zakład to są one normalnie traktowane jako praca na linii. Czyli: na 111, 128 i 511 są płatne bo zakłada je rozkład, a na 169 i 269 gdzie rozkład ma obiegi wewnętrzne MZA już nie. Ale skoro jest tak jak mówisz, to nie ma kwestii, dzięki
Tak wyszło po przeliczeniu z służby na 169 i zatankowaniu pieca, że spalił 29l/100, czyli tyle ile norma na mastero była na niektórych liniach.
Jak rozumiem, pewnie jednego dnia, z mrozem -20?
I dobrze. Winą MZA jest brak ładowarek na mieście, więc niech ponoszą koszty dojazdów. Co innego, że pewnie i tak sobie to odbiją gdzie indziej... (jak MW).ashir pisze: ↑19 sty 2021, 22:03Nie, ZTM twierdzi, że wszystkie kilometry są niepłatne, nawet jak układa rozkład z przerwami na ładowanie.bartoni722 pisze: ↑19 sty 2021, 21:54O, a byłem pewien że skoro rozkład zakłada zjazdy na zakład to są one normalnie traktowane jako praca na linii. Czyli: na 111, 128 i 511 są płatne bo zakłada je rozkład, a na 169 i 269 gdzie rozkład ma obiegi wewnętrzne MZA już nie. Ale skoro jest tak jak mówisz, to nie ma kwestii, dzięki