III linia metra i kolejne - koncepcje rozwoju sieci metra
Moderator: JacekM
A PKP Gocławek nie miał być przesuwany? Wtedy lepiej ostatnią stację dać od PKP Gocławek do ZP Okularowa. Lepsze objęcie Gocławka Wsch. i Wygody, Ząbek. Łatwiej zrobić dowózkę coś na kształt dawnego 445 bez zastanawiania się gdzie zakrańcować dowózki w innym wypadku. No i oczywiście kraniec 188 i 202 też przesunąć
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Wydaje mi się, że przesiadka R7-?>Mx jest ważniejsza, niż "445"->Mx, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby stację metra przesunąć razem z peronami PKP Gocławek.
edit: a, dobra, już rozumiem. Tak
edit: a, dobra, już rozumiem. Tak
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niedasie, bo nie używa św. peronu zapasowego na Stadionie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Mądrego to i dobrze posłuchać.
Czy jakoś tak.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście, ale to wymaga większej wyobraźni, niż (cenzura).
Ale nawet gdyby się upierać przy wykorzystaniu tego peronu, nawet gdyby się upierać przy Wiatracznej, deweloperce przy Bliskiej i Gocławiu na jednej linii , to mozna to zrobić mądrzej:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
A kto powiedział, że północny wylot św. peronu stadionowego musi lecieć na wschód? Ja tu widzę okazję do bardzo chamskiego łuku na zachód i wzmocnienia transportu w kierunku okołobemowskim.
Oczywiście pomijając fakt, że tenże peron wciąż jest kompletnie bezużyteczny w jakikolwiek logiczny sposób.
Oczywiście pomijając fakt, że tenże peron wciąż jest kompletnie bezużyteczny w jakikolwiek logiczny sposób.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak w ogóle to 50% więcej sensu by było, gdyby Gocław pojechał na Bemowo a Bródno na Ochotę. ale tak sie oczywiście niedasie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Też jestem za tym wariantem, wtedy w odwiedziny do mamy jeździłbym M3 zamiast 18 lub 138michael112 pisze: ↑16 mar 2021, 13:42Prywatnie mi by było na rękę gdyby wybrali wariant pod Dolną i Racławicką.
Dobre, dobre! Też uważam, że to ma większy sens niż wożenie ludzi z Gocławia do centrum przez Dworzec Wschodni.Piotrek_2274 pisze: ↑16 mar 2021, 15:50Ależ to jest dobre, i znów się okazuje, że w 5 minut można zrobić lepszy projekt niż tzw "100 lat planowania"
Fajny jest ten tunel z czasów PRL ze Stadionu na Rondo Waszyngtona pod Stadionem Dziesięciolecia. Ale nie ma już ziemnego Stadionu Dziesięciolecia. Jest nowoczesny Stadion Narodowy posadowiony na kilku tysiącach pali o głębokości do 27m w dół. Ciekawe, jak się przez to przewiercić tunelem metra?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Miałem na myśli z grubsza coś takiego - oczywiście jakiś bardziej szczegółowy przebieg po zachodniej stronie miasta powinien być rozrysowany w takim przypadku przez kogoś bardziej na miejscu: Jestem też świadom tego, że potrzebna jest też druga oś NS wysokiej pojemności, ale nie jestem do końca pewien jak takową rozsądnie wpiąć w to.
Odcinka wspólnego przez tylko jedną stację z M2 nie ma się co bać, to był jedyny sposób na sensowne wpięcie czegokolwiek tutaj, bo kopać pod Starym Miastem to zamiaru nie mam tutaj.
EDIT: Po czym pawcio przebił piękną istotę naszych pomysłów niczym Władziu Trzeci swoich wrogów, ale przesunięcie przebiegu ciut bliżej rzeki jeszcze nikogo tutaj nie powinno zgubić.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Żartowałem z tymi schodkami nad Wisłą
No ale nie da się ukryć, że ten przebieg pozwoliłby wyciąć Bardzo Dużo Autobusów z Centrum, znaczy wróć, utrzymać bardzo dużo pięćsetek co 20/30//30.
No ale nie da się ukryć, że ten przebieg pozwoliłby wyciąć Bardzo Dużo Autobusów z Centrum, znaczy wróć, utrzymać bardzo dużo pięćsetek co 20/30//30.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
O proszę, a myślałem że wersja której jestem wyznawcą jest najbardziej przez wszystkich oklepana. Czyli metro z Wiatracznej na Zachodni wzdłuż korytarza TŁ - a tu okazuje się że nie. Wtedy mogłoby stamtąd zniknąć prawie wszystko (w zasadzie tylko 141 i 187 by zostało). Węzeł dla zapłowiecza byłby na Przyczółku a dla Gocławia - na Międzynarodowej (tram + metro). Funkcję odcinka do DwC i Ronda ONZ z propozycji emyla (a może nawet lepiej na Daszyńskiego?) przejęłaby linia południkowa która prędzej czy później i tak musi powstać (np. na węźle GUS albo Pomnik Lotnika).
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.