Post
autor: MisiekK » 29 maja 2021, 23:41
Glonojad pisze: ↑26 maja 2021, 17:26
Operator nawet czyni starania, żeby sygnalizacja sie w tej relacji wzbudzała mimo braku automatycznych zwrotnic (co oczywiście ogranicza temat do planowych zamknięć, ale jednak).
To znaczy, że czas automaty założyć.
Łukasz pisze: ↑26 maja 2021, 22:36
Do zawracania na nakładkach w zasadzie wystarczyłyby minimalne akumulatory - to już chyba się nawet miało wydarzyć.
No nie takie minimalne. Eksperyment na Bitwy Warszawskiej pokazał, że żeby pojazd pokonał opory ruchu związane z łukami na nakładce, to superkondensator musi być załadowany 'pod korek', co wymaga interwencji serwisowej niedostępnej dla motorniczego. Dlatego od tamtej pory nakładki mają mieć na górze sieć.
pawcio pisze: ↑28 maja 2021, 10:06
Łuki na Daszyńskiego zostały odcięte przy okazji budowy stacji metra.
I zdewastowania istniejących tam zwrotnic (słynny wylew piany w tym miejscu), gdzie potem nagle winnych nie było (tzn. "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi")
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.