W przeciwną stronę również działa dodatkowa faza.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
No nie, światło kierunkowe powinno dawać bezkolizyjną możliwość przejazdu a w tym przypadku czegoś takiego by nie było.
Trochę mnie zaskoczyło, że motorniczy za wszelką cenę chciał przejechać nie czekając na tą dodatkową fazę. I przejechał.... pomińmy milczeniem jak. Choć patrząc jak gnał przez Puławską i Marszałkowską to chyba tak lubił
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przez wąską Marszałkowską nie pognasz- 4 światła, każde w swoim cyklu. Na KAŻDYM stoisz. Wcześniej była jakaś kolizja przy Placu Konstytucji.
miłośnik 13N
Było to po godz. 21. Bez zatrzymania przeleciał przez pl. Unii i potem od Hożej do Alei. Ale co do tego, że Puławska - Marszałkowska to gehenna to pełna zgoda. Albo gnasz albo stoisz
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Po 21 skraca się czas przelotu-od Królikarni do Rakowieckiej o 3 minuty. Wystarczy, że 2 minuty przytrzyma na Królikarni skład zjeżdżający z Wyścigów do RYtrzy. Niestety, światełko w relacji skrętnej trzeba odpowiednio wcześnie wzbudzić, a wystarczy zakleić przyciski stałoczasówka.
miłośnik 13N
A nie, zapomniałem że tu się przecież z obu stron zapala jednocześnie To może faktycznie lepiej zostawić jak jest, skoro to dobrze funkcjonuje, z ustawieniem wszystkich relacji byłoby zdecydowanie więcej kombinowania.Paweł D. pisze: ↑18 cze 2021, 10:47Że co proszę???? Chcesz jednocześnie podać kierunkowy do skrętu w lewo dla 22/24 i do skrętu w prawo dla 27? I co walną się na zwrotnicy przed przystankiem, i to zgodnie z prawem, bo każdy z nich miał "pałkę" dla swojego toru jazdy? Ja sobie tego nie wyobrażam, ale niech specjaliści od sygnalizacji to skomentują....mb112 pisze: ↑18 cze 2021, 10:32Na Kercelaku nie wystarczyłoby pozamieniać tylko sygnalizatory na zgodne z przepisami kierunkowe, ale nie zmieniać żadnych czasów sygnalizacji ? W sensie żeby za każdym razem zapalały się wszystkie trzy zezwalające w prawo/lewo/prosto i kto tam będzie akurat potrzebował to w każdą stronę przejedzie ? I tak teraz tramwaj dostaje zezwalające kiedy wszystko inne ma czerwone.
Każda ingerencja w sygnalizację na Kercelaku skończy się redukcją czynnych lewoskrętów. Kołowych i tramwajowych. Przy takim lotnisku chyba nawet Jarek nie da rady zakrzywić czasoprzestrzeni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Akurat na Kercelak jakiś pomysł kiełkował powoli.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zrobić z niego pełnowymiarowe rondo? Schować pod skrzyżowanie Towarową i Okopową?
Ale tam wyglada, że jest więcej miejsca niż na Feminie. Poza tym Femina skutecznie przycina Al.Solidarności, więc wiązka nie musi być bardzo szeroka. Wtedy powinno się dać wykroić przynajmniej skręty tramwajowe na zachód. Samochodowy w lewo to chyba by musiał zniknąć w relacji północ - wschód, bo on do niczego nie pasuje,pawcio pisze:Każda ingerencja w sygnalizację na Kercelaku skończy się redukcją czynnych lewoskrętów. Kołowych i tramwajowych. Przy takim lotnisku chyba nawet Jarek nie da rady zakrzywić czasoprzestrzeni.
Nie wiem, Jarek na pewno da radę
ŁK
Prawda. Tak długo, jak Leszno jest jednokierunkowe, a nie wiem, w jaki sposób i po co miałoby się w tej kwestii cokolwiek zmienić, nie ma możliwości likwidacji skrętu N-E na Kercelaku.
To samochodowy wtedy wypada w tej relacji, akurat z tej strony to nie wiem, czy geometria pozwoli, żeby wszystko robić rownolegle.
Autobusy Młynarską to skandal polityczny zapewne.
ŁK
Ja spodziewam się, że jakakolwiek ingerencja w program na Kercelaku skończy się koniecznością dostosowania do obecnych przepisów, w tym wydzieleniem lewoskrętów i spadkiem przepustowości.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!