Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na dziś raczej bym się linii z Bródna na Wilanów nie spodziewał zwłaszcza, że mówi się raczej o ograniczeaniu oferty tramwajowej tamże po zakończeniu budowy M2.
I generalnie spodziewałbym się, że R5 dostanie także tabor wysoki choćby po to, by było czego nie wypuszczać w dni wolne od pracy (w sensie - szkoda marnować niskacze, które na innych zajezdniach mogłyby robić za całki).
I generalnie spodziewałbym się, że R5 dostanie także tabor wysoki choćby po to, by było czego nie wypuszczać w dni wolne od pracy (w sensie - szkoda marnować niskacze, które na innych zajezdniach mogłyby robić za całki).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pamiętamy, korzystaliśmy z 2 Wilanów-Bankowy.
miłośnik 13N
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
Nie będą, skasuje się stopiątki bo i tak żadna nowa trasa nie powstanie, no może oprócz tej na Kasprzaka.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Filmy tracą ważność po jakimś czasie, informacja jest też na TP:Os0 pisze: ↑04 cze 2021, 13:23https://www.youtube.com/watch?v=gNJ7AcFQZMQ
Wygląda na to, że Hyundai'e będą nocować na pętlach.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 69084.html
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Rzeczywiście, film już ukryty.
Wracając do zajezdni, z kiedy jest wycena zamawiającego? 2018 czy 2019?
Wracając do zajezdni, z kiedy jest wycena zamawiającego? 2018 czy 2019?
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jeśli to pytanie do mnie, to nie znam na nie odpowiedzi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak napisał na twitterze Prezes TW, w tym tygodniu aukcja - KIO odrsłało wszystkie protesty z kwitkiem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Na Transporcie Publicznym jest artykuł o tym, że mimo aukcji oferty w przetargu i tak są dwa razy droższe niż budżet zamawiającego, a uwzględniając pozacenowe kryteria, to nawet bardziej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
W trakcie aukcji wystąpiła usterka techniczna przez co nie została zakończona a wkrótce zostanie wznowiona.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 70293.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 70293.html
Plan B, czyli wariant toruński w Warszawie?
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 70375.htmlW grę wchodzi wykorzystanie przestrzeni istniejących zakładów czy pętli. – Wykorzystamy możliwość szybkiej budowy wielu torów postojowych dla starszych tramwajów – mówi Bartelski.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Realność tego rozwiązania jest silnie zależna od tego, ile brygad efektywnie wejdzie do ruchu po oddaniu Wilanowa minus to, co spadnie po oddaniu M2 oraz trasy na Kasprzaka (na oko - 4 brygady odzysku). 10 czy 15 brygad może sobie jechać spać na T1 po przeglądzie na R1 na przykład.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
OC to i chyba na T1 można jakoś zaimplementować i rotować wagony, żeby każdy od czasu do czasu zajrzał na zajezdnię? Zjazdy z Bemowa byłyby krótsze, same zyski.
(A gdyby parking przy T1 nie był święty, to weszłoby tam znacznie więcej niż 10-15.)
(A gdyby parking przy T1 nie był święty, to weszłoby tam znacznie więcej niż 10-15.)
Na T-1 wjazd jest tylko od strony Woli. Jedynie wyjazd jest w obu kierunkach.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Można dobudować.