Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Linia może robić oberka. Wtedy tylko postoje trzeby by było zrobić na krańcu METRO IMIELIN (zatoka PRZY UD) - al. KEN - Płaskowickiej - Branickiego - al. RP - al. Wilanowska - Wilanów - Wiertnicza - Powsińska - św. Bonifacego - Sobieskiego - al. RP - Branickiego - Płaskowickiej - Cynamonowa - Gandhi - al. KEN - METRO IMIELIN
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pętla na Sadybie jest w bardzo dobrym miejscu, błędny jest pomysł, by kółeczkować przez Nałęczowską do pętli w Wilanowie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dla kogo dobrym?
I po co pchać taką linie na Bonifacego, skoro stamtąd na Ursynów można dojechać 185?
Idea takiego 230 to w miarę najprostsze połączenie Wilanowa (park), Wilanowa Wysokiego i Miasteczka Wilanów z najbliższym punktem przesiadkowym na Ursynowie, jakim jest Metro Natolin, Multikinem i Urzędem Dzielnicy.
Sadyba na Ursynów ma 185, Stegny jeszcze dodatkowo 148, zatem takiego 230 nie ma co zapuszczać dalej.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Pisząc o Bonifacego i pętli Sadyba miałem na myśli jednoprzystankowe przesiadki z 230 na 131/180/172/189, itd.
Robiąc oberka przez Nałęczowską można się przesiąść tylko w 180 i 131 co pół godziny.
Robiąc oberka przez Nałęczowską można się przesiąść tylko w 180 i 131 co pół godziny.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Jaki sens mają dwie linie z Miasteczka do dwóch różnych stacji metra, w dodatku jadące w różne strony al. RP? Przy częstej linii na Imielin 217 jest mało potrzebne.
Może jeszcze inaczej? 230 SADYBA - Wiertnicza - Wilanowska - Al. RP - Branickiego - ......... - METRO IMIELIN?
Z jednej strony dowozówka do linii w ciągu Powsińskiej, z drugiej dowozówka do metra.
Z jednej strony dowozówka do linii w ciągu Powsińskiej, z drugiej dowozówka do metra.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
@bentes To jest lepszy pomysł, dowozi też z metra do pałacu i parku wilanowskiego.
Chociaż ja bym może tą linię puścił Sarmacką - Oś Królewską żeby mniej nakładać drogi - o ile możliwe jest kursowanie autobusów tymi ulicami i zbudowanie dodatkowych przystanków w zespołach OŚ KRÓLEWSKA i KRÓLOWEJ MARYSIEŃKI.
Chociaż ja bym może tą linię puścił Sarmacką - Oś Królewską żeby mniej nakładać drogi - o ile możliwe jest kursowanie autobusów tymi ulicami i zbudowanie dodatkowych przystanków w zespołach OŚ KRÓLEWSKA i KRÓLOWEJ MARYSIEŃKI.
Panowie wyżej zapominają o ograniczeniach związanych z układem drogowym w Wilanowie - braku skrętu w lewo z Al. Wilanowskiej w al. RP i progach w ciągu Sarmackiej. Puszczenie takiej linii Sobieskiego do Nałęczowskiej zapewniałoby także bezpośredni dojazd z Ursynowa do Instytutu Psychiatrii i Neurologii (duża przychodnia przyszpitalna).
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Czyli tak: 230: SADYBA - Powsińska - Nałęczowska - Sobieskiego - Al. RP - Branickiego - .... - METRO IMIELIN.
Nie zapominaj, że 217 obsługuje również Al. Wilanowską i Oś. Arbuzowa.Placuszek44 pisze: ↑19 paź 2021, 12:47Jaki sens mają dwie linie z Miasteczka do dwóch różnych stacji metra, w dodatku jadące w różne strony al. RP? Przy częstej linii na Imielin 217 jest mało potrzebne.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Celem tej nowej linii jest głównie bezpośrednie połączenie Wilanowa z Ursynowem, choć rzeczywiście dla MW byłby to też znacznie szybszy dojazd do najbliższej stacji metra.Piottr pisze: ↑20 paź 2021, 15:30Nie zapominaj, że 217 obsługuje również Al. Wilanowską i Oś. Arbuzowa.Placuszek44 pisze: ↑19 paź 2021, 12:47Jaki sens mają dwie linie z Miasteczka do dwóch różnych stacji metra, w dodatku jadące w różne strony al. RP? Przy częstej linii na Imielin 217 jest mało potrzebne.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie chcę Cię martwić, ale - o ile pamiętam - skrętu z Wiertniczą w lewo w Nałęczowską też nie ma.wincenty pisze: ↑19 paź 2021, 13:45Panowie wyżej zapominają o ograniczeniach związanych z układem drogowym w Wilanowie - braku skrętu w lewo z Al. Wilanowskiej w al. RP i progach w ciągu Sarmackiej. Puszczenie takiej linii Sobieskiego do Nałęczowskiej zapewniałoby także bezpośredni dojazd z Ursynowa do Instytutu Psychiatrii i Neurologii (duża przychodnia przyszpitalna).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Teraz został dopuszczony dla ZTM na czas remontu Zawodzia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Znalezione gdzieś w netach:
Zarząd Transportu Miejskiego przewiduje uruchomienie nowych linii autobusowych przez Branickiego (319 - łącząca Wawer, Wilanów i Ursynów) oraz 263 - łącząca Wilanów (Zawady) z Ursynowem po przerwie świątecznej, od 10 stycznia 2022 r.
Zarząd Transportu Miejskiego przewiduje uruchomienie nowych linii autobusowych przez Branickiego (319 - łącząca Wawer, Wilanów i Ursynów) oraz 263 - łącząca Wilanów (Zawady) z Ursynowem po przerwie świątecznej, od 10 stycznia 2022 r.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.