Przecież autobus nie będzie miał przystanku na placu Inwalidów, to jak może tam krańcować? Zupełnie bez sensu. Poza tym wchodzenie na wiadukt przy Dworcu Gdańskim to porypany pomysł. Mogli inaczej budować tory odstawcze, tak żeby metro mogło spokojnie dojeżdżać do Bankowego. Tak zostało wybudowane i zaprojektowane to tak teraz jest.
[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.
Moderator: JacekM
Wystarczy... stworzyc przystanek techniczny/zastępczy/tymczasowy?
(podpowiedź: Z-4, https://www.wtp.waw.pl/newsy/2021/07/14 ... ejny-etap/
Nie chodzi o miejsce zakrańcowania, tylko dojście pasażera. Wchodzenie na wiadukt to średnio dobry pomysł.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ten przystanek miał bardzo małą pojemność i to Z-4 i tak zjeżdżało na sensowne postoje na Włościańską. Ledwo mieściły się tam dwa przeguby, co oznaczałoby dla ZM1 maksymalny postój 6 min. - trochę przymało.person pisze: ↑09 lis 2021, 14:55Wystarczy... stworzyc przystanek techniczny/zastępczy/tymczasowy?
(podpowiedź: Z-4, https://www.wtp.waw.pl/newsy/2021/07/14 ... ejny-etap/
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
No to w czym problem ten przystanek tam ustawić, jak to i wcześniej bywało?
I podobno miasto na wszystkim musi oszczędzać a paliwo na dublującym się z metrem odcinku plus wydłużony czas pracy kierowców itd. swoje będzie kosztować...
To główny postój zrobić jak ostatnio na Kabatach, nawet wydłużając na te kilka dni 166 do STP i przerzucając 179 na peron razem z 192 i 504, by dla Zetek zrobić więcej miejsca...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Moim zdaniem narzekanie na trasę ZM1 to szukanie dziury w całym - Marymont jest bardzo sensownym miejscem. Myślę że sporo pasażerów się tam przesiada z/do metra, więc dobrze że się o nich (pewnie przypadkiem, ale jednak) zatroszczono i oprócz wydlużonego czasu przejazdu nie dostali w gratisie dodatkowej przesiadki (i to takiej najbardziej bezsensownej i niewygodnej, bo tylko na 2 stacje i to na Dworcu Gdańskim).
Od Pl. Inwalidów to już lepszy byłby Pl. Wilsona i postoje na Krasińskiego, jak C22. Natomiast również uważam, że Metro Marymont jest dobrym wyborem, pomimo obecności 71.
Jakby nie było 71, to zaraz by znów było „jak to, autobus co 5 minut ma niby zastąpić metro, które było co 3!”…
ŁK
Na 71 będzie 15 z 25 niskopodłogowych brygad w piątek, a w weekend 15 z 21 brygad, więc bardzo dobry wynik.
Miasto i tak zaoszczędzi, bo najbardziej kosztowne są wozokm metra, które będzie kursowało tylko na 1/4 trasy bez kursów nocnych. Poza tym kończąc na pl. Inwalidów kursy handlowe i tak kończyłyby przy Dworcu Gdańskim, reszta byłby to niepłatny PT. Nie wiem, czy MZA byłyby zadowolone.
Dla MZA takie odcinki są płatne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
O przepisywaniu zleceń do komunikatów dla ludu to już kilkadziesiąt stron mamy tutaj napisane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czemu akurat z Twarodowskiej, a nie z Marymontu?
Stawiam na brak miejsca przez 71 kursujące co 4 minuty. Patrząc na rozkład to główne postoje będą na Metro Marymont. Szkoda, że ZTM wyłączył z użytkowania przez pasażerów pętlę Twardowska.