Bo? Wręcz bardzo dobrze, że jest wyłącznie techniczna, motorniczowie będą mieli chwilę spokoju. Zresztą problematyczny jest łuk i usytuowanie peronu, gdzie nie widać jak ktoś wsiada.
[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.
Moderator: JacekM
I jeszcze jego wysokość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bo mógłby ktoś skorzystać. Przypominam też o peronie, który został zbudowany przed wjazdem na pętlę, który z tego co pamiętam już służył jako przystanek dla wysiadających.
No właśnie, da się tam wysiąść? W notce prasowej mowa o kursach Twardowska-PKP Służewiec, na rozkładach o AWF. Po wpadce z kursami Z tylko do Arsenalu widać że nikt nad informacją nie panuje raczej
Nie da rady. Pewnie ZTM wychodzi z założenia, że się nie opłaca uruchamiać przystanku.
Domyślam się, w rozkładach koniec to AWF. Po cholerę pisać o Twardowskiej i łudzi wprowadzać w błąd.
Bo pewnie w zleceniu była wpisana Twardowska 71 i ktoś przepisał nazwę przystanku.
Powiem wprost, argument z dupy. W takim razie może przywróćmy przystanek Twardowska dla 6 i 17, a nuż ktoś wsiądzie? Same przystanki autbusowe Twardowska mają znikomą frekwencję, do tego są na żądanie. Starczy.
Czym innym jest przystanek przelotowy, a czym innym przystanek krańcowy. Mam takie oczywistości tłumaczyć? Poza tym zdecyduj się czy to ma być przystanek techniczny, żeby motorniczowie mieli spokój i niebezpiecznie tam wsiadać (cud, że żyję!) czy też nikt by z tego przystanku i tak nie korzystał. Nie mówię konkretnie o jednodniowym krańcu dla kursów szczytowych na 17, tylko o podejściu systemowym. Na myśl przychodzi mi od razu Tarchomin Kościelny. Kształt pętli oczywiście zupełnie inny od Twardowskiej, ale pod względem obsługi pasażerów to bez większej straty kursy mogłyby się zaczynać/kończyć na Mehoffera. Zrobiono tam jednak przystanki dla wsiadających/wysiadających chyba na zasadzie, bo było miejsce.
Mamy też przystanki tylko dla wysiadających...Ale masz rację. Tylko wówczas należy zakazać używania w komunikatach nazwy Twardowska skoro nie jest dostępna (i nie musi).
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chyba metro dziś celowo nie jeździ dopiero od 21. Podobno zamknięto już od rana Marszałkowską i Jerozolimskie dlatego bez metra byłby komunikacyjny sajgon.
Oczywiście komunikatów ZTM nie wydał dzień wcześniej, dopiero dzisiaj pojawiło się w utrudnieniach, pomimo że Marsz chyba dwa dni temu został uznany za państwowy i tym samym legalny.
Oczywiście komunikatów ZTM nie wydał dzień wcześniej, dopiero dzisiaj pojawiło się w utrudnieniach, pomimo że Marsz chyba dwa dni temu został uznany za państwowy i tym samym legalny.
Decyzja o zamknięciu w nocy trasy marszu pojawiła się wczoraj po południu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
I chyba nie zakładała zamknięcia zjazdu na Wisłostradę co ma miejsce od rana? Nie chodzi o legalność marszu tylko nieprzewidywalność zamknięć. Rok temu rozpisałbyś etapy legalnego przejazdu motocyklowego zakładające 116 na Szwedzkiej, 518 na Zwycięzców itd?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Na pewno było o zamknięciu mostu. Ale czy do Wybrzeża czy od razu do ronda to nie wiem. Jest zamknięcie do ronda, bo 111 jeździ przez Zamoyskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A co wspólnego z Marszem ma zrealizowane właśnie zamknięcie tramwajów na Puławskiej?