Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 mar 2022, 20:46

Akurat dokładnie w takiej relacji to niewiele by pomogło, bo przy tunelu nie miałoby się gdzie zatrzymać, dopiero przy Ratuszu :(
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 mar 2022, 21:17

Przystanki przy tunelu to niemalże bezinwestycyjnie. Dla chcącego, podkreślam, chcącego - nic trudnego.

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 531
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 25 mar 2022, 21:19

Jest miejsce na przystanek, nie zawsze potrzeba zatoki ;)
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 mar 2022, 21:22

Trudniejszy temat to imho zawrotka przy Ratuszu bez kręcenia kilometrów do Esperanto ale z zapewnieniem dogodnych przesiadek do metra.

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 25 mar 2022, 22:20

Co do 118: jeśli ma pojechać gdzieś na górę z Mariensztatu to w sumie dlaczego Karowa nie jest wykorzystywana przez komunikację miejską... Szybciej by było niż przez Wisłostradę i tunel. Jak potem dalej to już do wymyślenia.
A ogólnie w tym projekcie bródnowskim jakoś pełno różnych dziadowych linii, w przeciwieństwie do bemowskiego. No i czy już w ogóle nie obowiązuje podział na linie 1xx/2xx, 3xx, 5xx ? Co to za 2xx co nie kursuje w weekendy ? Kiedyś jak linia przestawała kursować w dni wolne, to stawała się 3xx, pamiętam że przez pewien czas np. 309 się pojawiło nawet. A teraz co, niby takie ściemnianie, że tylko tymczasowo zawieszamy w DS ? Albo 527 które ominie 1 przystanek ](*,)

patryk148
Posty: 536
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 25 mar 2022, 22:58

Dokładnie. A ja się zastanawiam czy to dziadów 156 nie połączyć z proponowanym 356, Młociny (A najlepiej CH Targówek) - ... - Rozwadowskiego - Przeclawska - Wierna - Swojska - Księcia Ziemowita - Zabraniecka - Kijowska - Zamoyskiego - Dw. Wschodni Lubelska (na metro stadion o 1 km dłużej wyjdzie,a przesiadki w targowej by były). Wiem.ze na około przez osiedle Wilno,ale tam raptem dodatkowo pol brygady wyjdzie więc częstotliwość będzie można podkręcić,choć nie wiem czy do co 20 nie trzeba dodać.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 mar 2022, 1:03

Numerki numerki numerki, kwestia w ogóle nieistotna w zdrowym układzie. Jedyna cecha, którą numer mógłby sugerować, to wysoka częstotliwość.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 mar 2022, 7:44

Czy nie taniej by wyszło gdyby 240 miało być co 15/20/20 i skoordynowane ze 120 zamiast uruchamiać 256?

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 mar 2022, 7:45

A Marki są chętne do zapłaty za dodatkowe kursy?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 mar 2022, 8:12

A trzeba żądać wyższej opłaty jeśli wyszło by taniej niż utrzymywanie 256?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 26 mar 2022, 8:31

Można zawsze zrobić f-ki robiące oberka przez Berensona.
No i szkoda że 240 tylko do UD Targówek, nie będzie żadnego autobusu jadącego prosto Kondratowicza, tylko 112 przez Łojewską.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 mar 2022, 8:40

TGM pisze:
26 mar 2022, 8:12
A trzeba żądać wyższej opłaty jeśli wyszło by taniej niż utrzymywanie 256?
Gminy płacą za każdy przejechany kilometr na swoim terenie.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 mar 2022, 8:49

ashir pisze:
26 mar 2022, 8:40
TGM pisze:
26 mar 2022, 8:12
A trzeba żądać wyższej opłaty jeśli wyszło by taniej niż utrzymywanie 256?
Gminy płacą za każdy przejechany kilometr na swoim terenie.
Ale opłaty są dla każdego takie same? Jeśli tak to absurd, bo przecież wyższą częstotliwość nie raz wymuszają dodatkowi pasażerowie z Warszawy.

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 mar 2022, 9:10

person pisze:
25 mar 2022, 12:41
262 - a co jeśli zacznie kursować w DS?
Przepraszam bardzo, ale to chyba ZTM jest organizatorem transportu i ma długofalową wizję odnośnie komunikacji? Podstawowe pytanie to czy ZTM uważa, że powinna istnieć komunikacja na Tarnogórskiej, Tużyckiej i Potulickiej w weekendy?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2022, 9:45

TGM pisze:
26 mar 2022, 8:12
A trzeba żądać wyższej opłaty jeśli wyszło by taniej niż utrzymywanie 256?
Trzeba. Ustawa o samorządzie gminnym w kontekście ustawy o finansach publicznych z prokuratorem machającym łapką na horyzoncie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ