Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie będę Cię próbował przekonać , że nie.
BTW, a ja to się będe smiał, jak 25 zostanie, a 3 wytną. xD
BTW, a ja to się będe smiał, jak 25 zostanie, a 3 wytną. xD
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Też mi to przyszło do głowy, aczkolwiek chyba najmniej protestogenne wydaje się cięcie 1. Jakoś mam za bardzo w pamięci, że ZTM nigdy nie miał oporów przed cięciem tej linii
Nie zawsze poważne opinie
Ten numer ostatnio nie przechodzi. Patrz 130, 195...rufio198 pisze: ↑31 mar 2022, 15:5725 zawiesić z okazji wakacji, świąt lub innej okazji, a potem zlikwidować pod byle pretekstem. Nie da się tak?primoż pisze: ↑29 mar 2022, 17:40Pozostawienie wrzoda na dupie warszawskiego zbiorkomu 25 to prosta droga do pocięcia 1. Więc masz całkowitą rację, wszyscy wygrają, szczególnie pasażerowie z Ochoty i ciągu Towarowa - Okopowa...
Mnie ciekawi, czy pozostawienie 25 i idące za tym w konsekwencji pocięcie 1 (bo chyba nasi forumowi onaniści wielbiciele tarczek na słupkach i gównolinii zewsząd-dowsząd nie są w stanie przyjąć do wiadomości, że ZTM i tak znajdzie brygady do przerzucenia w inny rejon miasta...) spowoduje, że będzie trzeba 4 dać na most Gdański za pocięte 1 i zlikwidowane 41, a być może 18 dać na Trasę W-Z za czwórkę.
Zrobi się siódemkę na Goclawek z Kawęczyńskiej i Praga przestanie płakać o 25.Emyl pisze:Wtedy krótka szóstka stanie się długą szóstką i to na wsze czasy.
ŁK
Ale wtedy Ochota znacznie płakać za dojazdem na Wschodni. W zasadzie już płacze w ramach 25.
A gdyby tak zostawić 25 z taktem 16/24? Może nikt nie zauważy
A gdyby tak zostawić 25 z taktem 16/24? Może nikt nie zauważy
No, to 521 z podjazdem pod WschodniPaweł D. pisze:Ale wtedy Ochota znacznie płakać za dojazdem na Wschodni. W zasadzie już płacze w ramach 25.
A gdyby tak zostawić 25 z taktem 16/24? Może nikt nie zauważy
ŁK
Ma przecież 7. Zresztą 25 na Wschodni nie jeździ.I tak trzeba się przesiadać.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Było już. Muchowóz jak mało co
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Dawno temu za nieczytanie wątku, w którym się pisze, dostawało się solidny opierdol
ŁK
Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A z odzyskanych brygad, po zmianach na Bemowie, będzie możliwe uruchomienie co 3 minuty linii E-4 kursującej od 5 do 23 od poniedziałku do soboty na trasie Tarchomin - Metro Młociny. Takie sygnały już od pewnego czasu płyną ze strony mieszkańców oraz z Ratusza na Białołęce. Podobnie jak Ratusz z Pragi-Południe stara się o zwiększenie do 5 minut kursowania linii 521, na całym odcinku trasy Falenica - Szczęśliwice, z możliwością wydłużenia do CH Blue City, ulicami Drawską, dalej Kurhan. Pętla znajdowała by się dzięki życzliwości mieszkańców osiedla na parkingu mieszkańców obok posesji Kurhan 20 i Kurhan 18. Uruchomiona także zostanie linia tramwajowa 34, na najbardziej obciążonym odcinku linii 14. Więcej szczegółów poniżej w skanie artykułu.MisiekK pisze: ↑01 kwie 2022, 0:38Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
Linie do wzmocnienia wybrane bezbłędnie. A ta życzliwość mieszkańców....
No gdyby nie ten błąd ortograficzny, to byłoby to całkiem niezłe.
ŁK
No takMisiekK pisze: ↑01 kwie 2022, 0:38Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
1 kwietnia dziś mamy
To się Panu Szanownemu udało