Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 mar 2022, 19:43

Nie będę Cię próbował przekonać , że nie.

BTW, a ja to się będe smiał, jak 25 zostanie, a 3 wytną. xD
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6934
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 31 mar 2022, 21:06

Wtedy krótka szóstka stanie się długą szóstką i to na wsze czasy.

primoż
Posty: 3779
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 31 mar 2022, 21:07

Glonojad pisze:
31 mar 2022, 19:43
BTW, a ja to się będe smiał, jak 25 zostanie, a 3 wytną. xD
Też mi to przyszło do głowy, aczkolwiek chyba najmniej protestogenne wydaje się cięcie 1. Jakoś mam za bardzo w pamięci, że ZTM nigdy nie miał oporów przed cięciem tej linii😨
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 31 mar 2022, 21:19

rufio198 pisze:
31 mar 2022, 15:57
primoż pisze:
29 mar 2022, 17:40
Pozostawienie wrzoda na dupie warszawskiego zbiorkomu 25 to prosta droga do pocięcia 1. Więc masz całkowitą rację, wszyscy wygrają, szczególnie pasażerowie z Ochoty i ciągu Towarowa - Okopowa...
Mnie ciekawi, czy pozostawienie 25 i idące za tym w konsekwencji pocięcie 1 (bo chyba nasi forumowi onaniści wielbiciele tarczek na słupkach i gównolinii zewsząd-dowsząd nie są w stanie przyjąć do wiadomości, że ZTM i tak znajdzie brygady do przerzucenia w inny rejon miasta...) spowoduje, że będzie trzeba 4 dać na most Gdański za pocięte 1 i zlikwidowane 41, a być może 18 dać na Trasę W-Z za czwórkę.
25 zawiesić z okazji wakacji, świąt lub innej okazji, a potem zlikwidować pod byle pretekstem. Nie da się tak?
Ten numer ostatnio nie przechodzi. Patrz 130, 195...

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 mar 2022, 21:20

Emyl pisze:Wtedy krótka szóstka stanie się długą szóstką i to na wsze czasy.
Zrobi się siódemkę na Goclawek z Kawęczyńskiej i Praga przestanie płakać o 25.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5292
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 31 mar 2022, 22:16

Ale wtedy Ochota znacznie płakać za dojazdem na Wschodni. W zasadzie już płacze w ramach 25.
A gdyby tak zostawić 25 z taktem 16/24? Może nikt nie zauważy ;)

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 mar 2022, 23:13

Paweł D. pisze:Ale wtedy Ochota znacznie płakać za dojazdem na Wschodni. W zasadzie już płacze w ramach 25.
A gdyby tak zostawić 25 z taktem 16/24? Może nikt nie zauważy ;)
No, to 521 z podjazdem pod Wschodni ;)
ŁK

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 31 mar 2022, 23:21

Paweł D. pisze:
31 mar 2022, 22:16
Ale wtedy Ochota znacznie płakać za dojazdem na Wschodni. W zasadzie już płacze w ramach 25.
A gdyby tak zostawić 25 z taktem 16/24? Może nikt nie zauważy ;)
Ma przecież 7. Zresztą 25 na Wschodni nie jeździ.I tak trzeba się przesiadać.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 31 mar 2022, 23:23

Łukasz pisze:
31 mar 2022, 21:20
Emyl pisze:Wtedy krótka szóstka stanie się długą szóstką i to na wsze czasy.
Zrobi się siódemkę na Goclawek z Kawęczyńskiej i Praga przestanie płakać o 25.
Było już. Muchowóz jak mało co
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 mar 2022, 23:23

rufio198 pisze:
Paweł D. pisze:
31 mar 2022, 22:16
Ale wtedy Ochota znacznie płakać za dojazdem na Wschodni. W zasadzie już płacze w ramach 25.
A gdyby tak zostawić 25 z taktem 16/24? Może nikt nie zauważy ;)
Ma przecież 7. Zresztą 25 na Wschodni nie jeździ.I tak trzeba się przesiadać.
Dawno temu za nieczytanie wątku, w którym się pisze, dostawało się solidny opierdol
ŁK

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7682
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 01 kwie 2022, 0:38

Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 01 kwie 2022, 4:47

MisiekK pisze:
01 kwie 2022, 0:38
Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
A z odzyskanych brygad, po zmianach na Bemowie, będzie możliwe uruchomienie co 3 minuty linii E-4 kursującej od 5 do 23 od poniedziałku do soboty na trasie Tarchomin - Metro Młociny. Takie sygnały już od pewnego czasu płyną ze strony mieszkańców oraz z Ratusza na Białołęce. Podobnie jak Ratusz z Pragi-Południe stara się o zwiększenie do 5 minut kursowania linii 521, na całym odcinku trasy Falenica - Szczęśliwice, z możliwością wydłużenia do CH Blue City, ulicami Drawską, dalej Kurhan. Pętla znajdowała by się dzięki życzliwości mieszkańców osiedla na parkingu mieszkańców obok posesji Kurhan 20 i Kurhan 18. Uruchomiona także zostanie linia tramwajowa 34, na najbardziej obciążonym odcinku linii 14. Więcej szczegółów poniżej w skanie artykułu.

Paweł D.
Posty: 5292
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 kwie 2022, 6:17

Linie do wzmocnienia wybrane bezbłędnie. A ta życzliwość mieszkańców....😀

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 kwie 2022, 6:19

No gdyby nie ten błąd ortograficzny, to byłoby to całkiem niezłe.
ŁK

Jurand
Posty: 1081
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 01 kwie 2022, 8:07

MisiekK pisze:
01 kwie 2022, 0:38
Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
No tak
1 kwietnia dziś mamy :D
To się Panu Szanownemu udało =D>

ODPOWIEDZ