Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Napisz do UMiG Piaseczno prośbę o zmianę rozkładu L23. Jeśli się zgodzą z Tobą to wyślą pismo w tej sprawie do ZTMu. Ale nie liczyłbym na to, skoro L13 dalej jeździ w weekendy w parze z L17 lub L19.
To ja tylko dodam, że taki takt 10-20 sprawia, że nieraz 710 jeździ w parach. Zwłaszcza że po południu jedzie np. dodatkowicz, któremu się nie spieszy bo zrobi swoje i zjeżdża, a zaraz za nim całka, gdzie kierowca chce jakoś tam powalczyć. Siedzi więc na tyłku poprzedniego. To nie jest linia, gdzie łatwo przewidzieć czas przejazdu. Nawet w szczycie potrafi być tak, że jedna brygada stanie w dużym korku na lewoskręcie przy Laminie, a następna przejedzie na pierwszym cyklu.
Jest to "prymitywne narzędzi do koordynacji" jeszcze dostępne?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Jest. Link w "Zmianach od grudnia 2021".
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Czy to nieporozumienie w postaci 153 odjeżdżającego przed przyjazdem pociągów na stację będzie trwało do końca wakacji czy jeszcze dłużej?
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Czapki z głów za koordynację 171 i 220 w DS na odcinku Radiowa - Piastów Śląskich. Częstotliwość z przystanku Radiowa 03 1-19-1-19-1-19, częstotliwość z przystanku Piastów Śląskich 03 0-20-0-20-0-20
Dla ZTM to norma swego czasu była, długo trzeba było prosić ich aby w al. Jerozolimskich nie odjeżdżały przez cały dzień w weekendy linie 127, 158 i 159 o tej samej porze. W wielu miejscach tak bywało, tak trochę wygląda że przygotowywały te rozkłady dwie zupełnie inne osoby oraz że osoba która je zaakceptowała albo nie zwróciła uwagi lub to tez były dwie różne osoby. A mogły by być co 10 lub 15 w zależności od pory dnia na przemian. Później jest zdziwienie, że pasażerowie, obawiają się zmian, bo nigdy nie wiadomo jakie kwiatki wyjdą z rozkładów jazdy.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Pewnie przesiadka 122-220 na Piastów też jakoś "świetnie" skoordynowana?
W Ds jest ok. Po dojeździe 220 na Bemowo mamy 5 minut na przesiadkę, a w drugą stronę 10 minut. Ale w DS 122 lubi się trochę spóźnić, więc te 10 minut to taki zapas.
109 i 127 w DS pomiędzy DWC a Książęcą (czyli właściwie przez większość trasy 109) cały dzień jeżdżą we wspaniałej koordynacji 1-19 i to w obydwu kierunkach. Ludzi tam szlag pewnie trafia jak po zmianach muszą czekać na autobus 20 minut a później przyjeżdżają dwa. Trzeba się było chyba nieźle postarać żeby tak spartolić koordynację. A wystarczy zamienić godziny odjazdów 109 ze 155, których rozkłady miesiąc temu były przecież razem tworzone...
Przecież od Centrum jest 155 na przemian ze 127. 9-11 jest całkowicie do zaakceptowania. Tym bardziej że 109 i 127 z Centralnego odjeżdżają z różnych przystanków.
Jakie do zaakceptowania 1-19...? 109 i 127 są na przegubach i po jaką cholerę te przeguby jeżdżą w parze z Książęcej do DWC co 20 minut przez cały DS? 155 jest na solówce, kursuje tylko w określonych godzinach, w dodatku skręca w Marszałkowską więc ma o dwa przystanki wspólne mniej ze 127 niż 109. Dlatego 127 i 155 jeżdżące razem dałoby się przeżyć. Jak tak samo myślą w ZTM to już wiem dlaczego tak to wszystko jest bezsensownie zorganizowane...
Z założenia do koordynacji jest 109 i 155 (dłuższy wspólny odcinek). Ale masz rację - można było sprawdzić przy okazji 127. Chociaż 127 pociągnęłoby 158 i może 159.