Żeby jeszcze dłużej było?
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moderator: Wiliam
Liczba tarczek o niczym nie świadczy, akurat jedna siekiera na Puławskiej by wystarczyła, do tego powinnismy dążyć, żeby na każdym ciągu taka linia była. Tylko co z tą silną czwórką zrobić na północ od Centrum?patryk148 pisze:I Puławska tylko na 4 i 18?
Zamieniłbym końcówki 10 i 14: 14 powinna iść potem na Zachodni, a poza tym czym krótsza trasa, tym mniej potrzeba dwukierunków.
Tylko że celem jest wywalenie tego slotu na Bródno a nie doładowanie siekierą, i to taką która przecina metro x razy. Jak by to brzmiało? Chcieliśmy co prawda uwalić 25 i zmniejszyć czwórkę, ale dziś dostajecie coś kompletnie przeciwnego.Autobus Czerwon pisze:. Najlepsza to w ogóle byłaby jedna silna linia, potencjalnym kandydatem na taką jest 4, która mogłaby połknąć slot po 25 na Bródnie, pytanie czy skręt na MRA to wytrzyma.
Generalnie, jeśli ktoś mieszka między Bartycką a APW, więc pasuje mu zarówno 108, 159, 167 oraz 168, to ma srogo przerąbane, jeśli do tego korzysta z metra. Pierwsze dwie linie to nawet nie dojeżdżają za bardzo do żadnej stacji metra (108 na Wilanowską jest ofertą raczej dla dosyć wąskiej grupy odbiorców którzy jadą gdzieś na południe), 167 jeździ przez całe miasto i tkwi w betonowych korkach w al.Niepodległości (w godzinach szczytu co najmniej 10-15 minut straty) więc regularność nie istnieje, a 168 mimo że jeździ z tej samej co 167 stacji metra, to oczywiście z innego przystanku, co by nie było zbyt intuicyjnie. Zarówno Bartycką jak i APW, powinna obsługiwać częsta i w miarę przewidywalna dowozówka do metra, przy czym pytanie brzmi do którego. Stacją oferującą najbardziej bezproblemowy dojazd, wydaje się tutaj Politechnika, przy czym dojazd do niej może wyglądać dwojako: przez Torwar lub Waryńskiego i Spacerową. W zasadzie, najlepiej byłoby chyba dowozić Bartycką przez Torwar, a APW przez Waryńskiego i Spacerową.