Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 mar 2023, 12:25

168 na północ średnio ma sens, bo oprócz połączenia Siekierki-metro jedzie jeszcze z Gocławia, dla którego powrót na północ nie ma żadnego sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 31 mar 2023, 12:56

Gocław pojedzie, jak dotychczas, na Mokotów, a Mokotów pojedzie na Politechnikę. Tak jak w przypadku 123: nikt nie jedzie ze Wschodniego/Kijowska na Wschodni/Lubelska, czy 108: nikt chyba nie jedzie z PTK na Wilanowską.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 mar 2023, 12:57

Ale żeby Gocław mógł pojechać na Mokotów, 168 nie może jechać na Politechnikę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 31 mar 2023, 13:08

Czemu? Bo korki?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 31 mar 2023, 13:09

pawcio pisze:
31 mar 2023, 12:57
Ale żeby Gocław mógł pojechać na Mokotów, 168 nie może jechać na Politechnikę.
Tylko gdzie?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 mar 2023, 13:10

Z punktu widzenia Gocławia 168 powinno dojeżdżać do SGH. A potem to albo koniec, albo jazda dalej na południe, bo na północny-zachód to bez sensu, co już dziś 167 pokazuje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 mar 2023, 13:11

A może 168 mogłoby przejąć częściowo trasę 141 na odcinku Mokotów-Okęcie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 31 mar 2023, 13:17

Ma to sens.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 31 mar 2023, 13:23

Na przegubach czy solo?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 31 mar 2023, 13:42

Chyba za wcześnie, aby o tym dywagować. Na razie można raczej pomyśleć, jak powinna wyglądać trasa 141 po ewentualnej operacji przerzucenia 168 na odcinek Mokotów - Okęcie.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 31 mar 2023, 13:52

pawcio pisze:
31 mar 2023, 13:10
Z punktu widzenia Gocławia 168 powinno dojeżdżać do SGH. A potem to albo koniec, albo jazda dalej na południe, bo na północny-zachód to bez sensu, co już dziś 167 pokazuje.
Jakdojade twierdzi, że 411+M1 jest rozkładowo o 4 minuty szybsze na trasie MPM- Bora-Komorowskiego niż 168. Podejrzewam że w rzeczywistości ta różnica jest jeszcze większa ze względu na warunki drogowe.
pawcio pisze:
31 mar 2023, 12:25
168 na północ średnio ma sens, bo oprócz połączenia Siekierki-metro jedzie jeszcze z Gocławia, dla którego powrót na północ nie ma żadnego sensu.
168 do Metra Politechniki jechałoby o 2 minuty krócej niż do Pola Mokotowskiego, więc zakładając tyle samo czasu na przesiadkę, sumaryczny czas przejazdu pozostaje bez zmian, mimo że na mapie wygląda to jak jazda na około.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 31 mar 2023, 14:15

Czy na patelni w czasie i po remoncie średnicy są przewidywane skręty tramwajowe?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

gfedorynski
Posty: 717
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 31 mar 2023, 14:25

Są przewidywane w docelowym układzie skrzyżowania. Ad Kalendas Graecas czyli po kolejowemu - w lutym.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 kwie 2023, 6:14

Nordyk110 pisze:
31 mar 2023, 14:15
Czy na patelni w czasie i po remoncie średnicy są przewidywane skręty tramwajowe?
W czasie remontu może uda się jedną relację zrobić.

Po - zobaczymy, ja na przykład uważam że to bez sensu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 455
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 01 kwie 2023, 9:41

Glonojad pisze:
01 kwie 2023, 6:14
Nordyk110 pisze:
31 mar 2023, 14:15
Czy na patelni w czasie i po remoncie średnicy są przewidywane skręty tramwajowe?
W czasie remontu może uda się jedną relację zrobić.

Po - zobaczymy, ja na przykład uważam że to bez sensu.
Dlaczego bez sensu? Przecież nie muszą być wykorzystywane liniowo, a na pewno przydałyby się do różnych objazdów.

ODPOWIEDZ