I tym sposobem rozwalasz komunikację w Łomiankach i okolicach....Autobus Czerwon pisze: ↑29 cze 2023, 16:03A akurat w tym przypadku plan działania powinien być bardzo banalny - po prostu 2, 150, 210, 250, 511 i 750 do Marymontu, to właściwie nawet obeszło by się bez uruchomienia zetki.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No dobra, a jakiś pomysł jak mieszkańcy Łomianek mają dotrzeć do swoich autobusów w przypadku problemów z kursowaniem metra? Oczywiście nie wszyscy zapewne przesiadają się na Młocinach z M1, ale myślę że jednak przytłaczająca większość.
-
- Posty: 468
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Wiadomo, lepiej żeby 150 odjeżdżało sobie puste z Młocin, a pasażerowie niech sami się martwią jak do niego się dostać.
Tylko pytanie skąd te zetki wziąć. Zwykle ściągają z częstszych linii. Czyli obrywa np. 116.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pozostaje też pytanie, ile takiemu 150 zajmie powrót do regularności i punktualności, gdy już metro wróci na Młociny, bo to wcale nie musi być trywialna rzecz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jeżeli założymy że 100% pasażerów 150 pochodzi z metra, tak będzie....Matt Cubis pisze: ↑29 cze 2023, 19:01Wiadomo, lepiej żeby 150 odjeżdżało sobie puste z Młocin, a pasażerowie niech sami się martwią jak do niego się dostać.
Młociny nie są pustynią, wokół też są punkty usługowe, szkoły, uczelnia, cmentarz, galeria, ponadto dojeżdżają choćby tramwaje, m.in. 26 i 33.
Z drugiej strony, żeby się nie okazało, że najwygodniej jest za zetkę za
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wydłużenie 150 do Słodowca (bo w zasadzie tam najczęściej kończy metro w sytuacji awaryjnej) to ok. 10 minut więcej na półkurs. 150 na Młocinach ma najmniej 10 minut postoju, co oznacza że po obróceniu na Słodowcu z Młocin w kierunku Łomianek powinno odjechać na -10. To jeżeli jeden taki odjazd (bo zazwyczaj takie utrudnienia trwają ok. 1 kółko) zdezorganizuje pracę linii na cały dzień, to co powiedzieć o liniach które notorycznie jeżdżą opóźnione po 20-30-40 minut?
-
- Posty: 468
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
100% pasażerów pewnie nie pochodzi z metra, ale myślę że ponad połowa już tak.Paweł D. pisze: ↑29 cze 2023, 19:20Jeżeli założymy że 100% pasażerów 150 pochodzi z metra, tak będzie....Matt Cubis pisze: ↑29 cze 2023, 19:01Wiadomo, lepiej żeby 150 odjeżdżało sobie puste z Młocin, a pasażerowie niech sami się martwią jak do niego się dostać.
Z tym, że wielu pasażerów po prostu chyba nie wie, że z Młocin do Centrum mogą także dojechać tramwajem, bardzo wielu rzuca się na zetki za metro.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To jest akurat bardzo logiczne. Nie wiem czy 520, bo ono jeździ co 10 minut, ale przypuśćmy że mamy gdzieś linię co 5 minut. To łatwiej jest potencjalnemu pasażerowi poczekać 10 minut zamiast 5, niż pasażerowi czekającemu na linię co pół godziny kazać czekać godzinę, a może nawet dopuścić do sytuacji że pasażer ten w ogóle się nie doczeka swojego autobusu bo zabierze się wszystkie brygady z tej linii.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36661
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jana Kasprzaka?
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Niewątpliwie jest bardzo logiczne to, że dzięki temu pasażerowie na Trasie Łazienkowskiej lub innych rejonów z silnymi liniami mogą podróżować dzięki temu stłoczeni jak bydło wiezione na rzeź z powodu:michael112 pisze: ↑29 cze 2023, 21:33To jest akurat bardzo logiczne. Nie wiem czy 520, bo ono jeździ co 10 minut, ale przypuśćmy że mamy gdzieś linię co 5 minut. To łatwiej jest potencjalnemu pasażerowi poczekać 10 minut zamiast 5, niż pasażerowi czekającemu na linię co pół godziny kazać czekać godzinę, a może nawet dopuścić do sytuacji że pasażer ten w ogóle się nie doczeka swojego autobusu bo zabierze się wszystkie brygady z tej linii.
a) zdjętych brygad z najczęściej kursujących linii w tym mieście na zetki
b) ścięcia rozkładów na wakacje tymże liniom
c) regularnego podcinania częstotliwości;
podczas gdy garstka pasażerów ze 171 podróżująca sobie w arystokratycznych warunkach ma zapewniony szeroki wachlarz alternatywnych połączeń. Uściślając: rozumiem, że brygad na zetki nie zabiera się z takiego 139, 164, 704 czy 728, bo kursują rzadko i są często jednym oknem na świat dla suburbiów. Ale soclinie dublujące szynę powinny być traktowane tak samo pod tym względem jak reszta linii, jeżeli awaryjnie zamknięty jest odcinek dla transportu szynowego niepokrywający się z soclinią.
Jana Kazimierza
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Serio objazdowe E-1 musi się zatrzymywać przy Stacji Krwiodawstwa i przy Katowickiej???
ŁK