TK zgadza się , wyjechał
Autobusy testowane w Warszawie
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Jak ten sterownik nie ma funkcji wyświetlania rozkładów On może wyświetlić tylko numer linii i nazwę krańcu, nic więcej.ZielonyJamnik pisze: ↑29 cze 2023, 14:46Potwierdziłem informację i winne jest brak wgrania rozkładów
- ZielonyJamnik
- Posty: 730
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No dobrze, nie zmienia to faktu, że przyczyną były problemy ze sterownikiem
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Tak się zastanawiam czy klimę w nim naprawili, bo wracają ciepłe dni
A jak on jest w ogóle ładowany, plug-in?
MAN ma tylko opcję plug-in, nie ma w ofercie wersji z pantografem.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Plug-in oraz ma pantograf, ale nie wiem jakiego typu.
Przyjechał z własną ładowarką jak każdy testowiec poza Ikarusem
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
#946 173/6
#949:
01.07.br. - 5/220
02.07.br. - 5/220
03.07.br. - 3/178
01.07.br. - 5/220
02.07.br. - 5/220
03.07.br. - 3/178
No właśnie cyrkiem jest to że nie ma zrobionych tablic na pełną trasę 178 także nawet tam nie może wyjechać ze względu na brak elektrodechy. Ubiegłej nocy walczyli z klimą i chyba im się udało. Niestety rano nie wyjechał (tym razem miał jechać na skrócone 178), bo wyświetlała się awaria jednego z MUXów i podczas jazdy pikał brzęczyk nad 1. drzwiami.Jelcz4755 pisze: ↑29 cze 2023, 14:11Gdyby problemy z SIP rutynowo uniemożliwiały wyjazd pojazdów, to niskopodłogowe tramwaje stałyby się rodzynkami w W-wie.ZielonyJamnik pisze: ↑29 cze 2023, 8:08Z tego co słyszałem to problemy z zaprogramowaniem SIP, ale czy to pewne info to głowy nie dam
- AdamKlocusky
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Na Woronicza pojawił się przegub, z wyglądu identyczny do #942. Znowu na testy i czy to ten sam co w zeszłym roku?
Chyba ten sam i dostał numer szkoleniowy 806AdamKlocusky pisze: ↑04 lip 2023, 21:03Na Woronicza pojawił się przegub, z wyglądu identyczny do #942. Znowu na testy i czy to ten sam co w zeszłym roku?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- AdamKlocusky
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
A ten numer #806 to nie jest z Wejherowa?Walas pisze: ↑04 lip 2023, 21:49Chyba ten sam i dostał numer szkoleniowy 806AdamKlocusky pisze: ↑04 lip 2023, 21:03Na Woronicza pojawił się przegub, z wyglądu identyczny do #942. Znowu na testy i czy to ten sam co w zeszłym roku?
Przecież to nie ma być test, czy autobus działa, tylko jak się sprawuje działający autobus Co oni wysłali w ogóle…MJ pisze:No właśnie cyrkiem jest to że nie ma zrobionych tablic na pełną trasę 178 także nawet tam nie może wyjechać ze względu na brak elektrodechy. Ubiegłej nocy walczyli z klimą i chyba im się udało. Niestety rano nie wyjechał (tym razem miał jechać na skrócone 178), bo wyświetlała się awaria jednego z MUXów i podczas jazdy pikał brzęczyk nad 1. drzwiami.
ŁK