Od poniedziałku do soboty jest też kręgosłup warszawskiego zbiorkomu w postaci 171
![:keke:](./images/smilies/keke.gif)
Moderator: Wiliam
Źródło.WTP pisze:W związku z kolejnym etapem budowy II linii metra na Karolin, od dn. 17.07.2023 r. do dn. 03.09.2023 r. zamknięte zostaje torowisko tramwajowe w ul. Górczewskiej, od ul. Powstańców Śląskich do pętli OS. GÓRCZEWSKA.
W takim razie Z33 mogłoby jechać Nocznickiego w kierunku M. Młociny aby obsłużyć ZP Popiela i Nocznickiego, a wracać przez Sokratesa. A co do Wólczyńskiej, to nie zwróciłem uwagi, że w ogóle nie ma przejazdu. Ale Z35 chyba mogłoby dwukierunkowo jeździć przez skrzyźowanie Broniewskiego/Reymonta i zawracać tak, jak wcześniej pisałem.
1. Nocznickiego jest tak rozryta, że strach tam samochodem jechać w tym jednym kierunku.Krzysztof_J pisze: ↑16 lip 2023, 6:38Dlaczego Z33 ma taką dziwną trasę? Nie mogłoby jechać przez Nocznickiego, Wólczyńską, al. Reymonta, Broniewskiego do Piasków i dalej jednokierunkowo przez Galla Anonima, Kochanowskiego, Rudnickiego i w lewo w Broniewskiego? Z35 chyba też tak samo mogłoby zawracać.
Pewnie by mogło i powinno, ale po co. Pół biedy Popiela, niemniej urzędnicy nawet nie zauważyli że ZP Nocznickiego nie ma ŻADNEJ alternatywy dla tramwajów.Krzysztof_J pisze: ↑16 lip 2023, 9:53W takim razie Z33 mogłoby jechać Nocznickiego w kierunku M. Młociny aby obsłużyć ZP Popiela i Nocznickiego, a wracać przez Sokratesa.
Żeby obsłużyć te 2 przystanki Metro Młociny - Popiela to przecież w ogóle nie potrzeba żadnego rozjazdu tylko wystarczy puścić 1 tramwaj dwukierunkowy po 1 torze. Albo 2 po 2 torach, jeśli koniecznie by trzeba zachować tak wysoką częstotliwość, ale to już chyba przesada by była.michael112 pisze: ↑16 lip 2023, 12:38A jak nie, to budować rozjazd nakładkowy. Dokąd by dało się tramwajem dojechać od strony Młocin? Do Popiela da radę?
Ewentualnie dać dwóch motorniczych.michael112 pisze: ↑17 lip 2023, 1:44Tylko związki zawodowe by marudziły. Nie dosyć że trasa strasznie monotonna, to jeszcze trzeba zmieniać czoło co 5 minut...