Od poniedziałku do soboty jest też kręgosłup warszawskiego zbiorkomu w postaci 171
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Wiadomo, ile ta zabawa potrwa?
Przy Górczewskiej dało się podać datę końcową, a tu nie...
Przy Górczewskiej dało się podać datę końcową, a tu nie...
Źródło.WTP pisze:W związku z kolejnym etapem budowy II linii metra na Karolin, od dn. 17.07.2023 r. do dn. 03.09.2023 r. zamknięte zostaje torowisko tramwajowe w ul. Górczewskiej, od ul. Powstańców Śląskich do pętli OS. GÓRCZEWSKA.
Wólczyńska do końca wakacji. Piaski-Bemowo trzy tygodnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Krzysztof_J
- Posty: 455
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Dlaczego Z33 ma taką dziwną trasę? Nie mogłoby jechać przez Nocznickiego, Wólczyńską, al. Reymonta, Broniewskiego do Piasków i dalej jednokierunkowo przez Galla Anonima, Kochanowskiego, Rudnickiego i w lewo w Broniewskiego? Z35 chyba też tak samo mogłoby zawracać.
Nocznickiego tymczasowo jest jednokierunkowa. Z Wólczyńskiej bezposrednio do Reymonta nie dojedziesz chyba, że przefruniesz nad wyłączonym z użytkowania odcinkiem.
- Krzysztof_J
- Posty: 455
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
W takim razie Z33 mogłoby jechać Nocznickiego w kierunku M. Młociny aby obsłużyć ZP Popiela i Nocznickiego, a wracać przez Sokratesa. A co do Wólczyńskiej, to nie zwróciłem uwagi, że w ogóle nie ma przejazdu. Ale Z35 chyba mogłoby dwukierunkowo jeździć przez skrzyźowanie Broniewskiego/Reymonta i zawracać tak, jak wcześniej pisałem.
1. Nocznickiego jest tak rozryta, że strach tam samochodem jechać w tym jednym kierunku.Krzysztof_J pisze: ↑16 lip 2023, 6:38Dlaczego Z33 ma taką dziwną trasę? Nie mogłoby jechać przez Nocznickiego, Wólczyńską, al. Reymonta, Broniewskiego do Piasków i dalej jednokierunkowo przez Galla Anonima, Kochanowskiego, Rudnickiego i w lewo w Broniewskiego? Z35 chyba też tak samo mogłoby zawracać.
2. Wólczyńska do al. Reymonta jest zablokowana na przejeździe tramwajowym przy Aspekcie.
3. Rondo Kochanowskiego/Rudnickiego jest zamknięte.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Pewnie by mogło i powinno, ale po co. Pół biedy Popiela, niemniej urzędnicy nawet nie zauważyli że ZP Nocznickiego nie ma ŻADNEJ alternatywy dla tramwajów.Krzysztof_J pisze: ↑16 lip 2023, 9:53W takim razie Z33 mogłoby jechać Nocznickiego w kierunku M. Młociny aby obsłużyć ZP Popiela i Nocznickiego, a wracać przez Sokratesa.
Po co taka komunikacja zastępcza, która nie zastępuje tego co powinno, czyli wyłączonych tramwajów?
A jak nie, to budować rozjazd nakładkowy. Dokąd by dało się tramwajem dojechać od strony Młocin? Do Popiela da radę?
Rozjazdów nakładkowych za chwilę dojdą dwa na Woli. A ich nie ma nie wiadomo ile.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ale na Woli można wykorzystać go tylko z jednej strony, za to z drugiej zawracać na wstecznym biegu przez pętlę. Tym samym zwalnia się rozjazd dla Nocznickiego.
Było to rozważane i wcale nie okazało się takie proste do wdrożenia, głównie od strony obsługi zwrotnic.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Żeby obsłużyć te 2 przystanki Metro Młociny - Popiela to przecież w ogóle nie potrzeba żadnego rozjazdu tylko wystarczy puścić 1 tramwaj dwukierunkowy po 1 torze. Albo 2 po 2 torach, jeśli koniecznie by trzeba zachować tak wysoką częstotliwość, ale to już chyba przesada by była.michael112 pisze: ↑16 lip 2023, 12:38A jak nie, to budować rozjazd nakładkowy. Dokąd by dało się tramwajem dojechać od strony Młocin? Do Popiela da radę?
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W zasadzie to tak. Serio, nie pomyślałem o tym. I myślę że jeden na luzie wystarczy.
Mając nakładkę, można tam wydłużyć dwójkę, całość lub co drugi kurs, zależnie od zapotrzebowania. I tak już tam jeżdżą tramwaje dwukierunkowe.
Tym niemniej, faktycznie nie ma co marudzić, dawajmy ten tramwaj wahadłowy.
Tylko związki zawodowe by marudziły. Nie dosyć że trasa strasznie monotonna, to jeszcze trzeba zmieniać czoło co 5 minut...
Mając nakładkę, można tam wydłużyć dwójkę, całość lub co drugi kurs, zależnie od zapotrzebowania. I tak już tam jeżdżą tramwaje dwukierunkowe.
Tym niemniej, faktycznie nie ma co marudzić, dawajmy ten tramwaj wahadłowy.
Tylko związki zawodowe by marudziły. Nie dosyć że trasa strasznie monotonna, to jeszcze trzeba zmieniać czoło co 5 minut...
Ewentualnie dać dwóch motorniczych.michael112 pisze: ↑17 lip 2023, 1:44Tylko związki zawodowe by marudziły. Nie dosyć że trasa strasznie monotonna, to jeszcze trzeba zmieniać czoło co 5 minut...