Na to nas nie stać chybareserved pisze:Ewentualnie dać dwóch motorniczych.michael112 pisze: ↑17 lip 2023, 1:44Tylko związki zawodowe by marudziły. Nie dosyć że trasa strasznie monotonna, to jeszcze trzeba zmieniać czoło co 5 minut...
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023
Moderator: Wiliam
ŁK
Nawet w metrze było nas stać na dwóch maszynistów. A jazda z dwoma motorniczymi była praktykowana w Poznaniu.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Naprawdę, ile jest od Sokratesa? 200 metrów?
miłośnik 13N
W metrze to nie było wyboru ze względu na częstotliwość i czas przejścia z kabiny do kabiny.ashir pisze:Nawet w metrze było nas stać na dwóch maszynistów. A jazda z dwoma motorniczymi była praktykowana w Poznaniu.
Poza tym są wakacje.
ŁK
Był wybór i początkowo maszynista zmieniał kabinę.
A zmienili to z powodu?ashir pisze:Był wybór i początkowo maszynista zmieniał kabinę.
ŁK
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ja chciałem powiedzieć że ta patologia jest uwarunkowana niekorzystnym rozplanowaniem torów odstawczych na stacjach końcowych. Obecnie w Warszawie metro jeździ co 2 minuty 20' i mówi się że jest to częstotliwość graniczna i więcej kursów dodać się nie da - a przed wojną toporne kijowskie metro potrafiło jeździć co 90 sekund i to bez maszynistów w dwóch kabinach. Jak zwykle w przypadku metra przycięto pewnie koszty w najgłupszym możliwym miejscu.
Czyli nie dało się ze względu na częstotliwość. QED.
ŁK
W wakacje w DP akurat byłaby taka możliwość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
No dobra, pytanie czy tam ten sam maszynista obracał, czy było tak, że schodził przyjeżdżający, bo czekał już na skład inny, a ten co przyjechał odjeżdżał parę kursów późniejAutobus Czerwon pisze: ↑17 lip 2023, 12:34Ja chciałem powiedzieć że ta patologia jest uwarunkowana niekorzystnym rozplanowaniem torów odstawczych na stacjach końcowych. Obecnie w Warszawie metro jeździ co 2 minuty 20' i mówi się że jest to częstotliwość graniczna i więcej kursów dodać się nie da - a przed wojną toporne kijowskie metro potrafiło jeździć co 90 sekund i to bez maszynistów w dwóch kabinach. Jak zwykle w przypadku metra przycięto pewnie koszty w najgłupszym możliwym miejscu.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Mówicie o tym jak na M1 był już oddany Marymont, a Słodowiec jeszcze nie i metro jeździło wahadłowo po jednym torze od Placu Wilsona do Marymontu ? No to tam tylko jeden pociąg jeździł i później chyba faktycznie było tak, że na stałe dwóch maszynistów siedziało w dwóch kabinach.TranslatorPS pisze: ↑17 lip 2023, 20:01No dobra, pytanie czy tam ten sam maszynista obracał, czy było tak, że schodził przyjeżdżający, bo czekał już na skład inny, a ten co przyjechał odjeżdżał parę kursów późniejAutobus Czerwon pisze: ↑17 lip 2023, 12:34
Ja chciałem powiedzieć że ta patologia jest uwarunkowana niekorzystnym rozplanowaniem torów odstawczych na stacjach końcowych. Obecnie w Warszawie metro jeździ co 2 minuty 20' i mówi się że jest to częstotliwość graniczna i więcej kursów dodać się nie da - a przed wojną toporne kijowskie metro potrafiło jeździć co 90 sekund i to bez maszynistów w dwóch kabinach. Jak zwykle w przypadku metra przycięto pewnie koszty w najgłupszym możliwym miejscu.
A jeszcze odnośnie objazdów Wólczyńskiej - dlaczego 110 i Z33 nie mają zastępczych przystanków Aspekt na Kwitnącej ?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36671
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I dlaczego przy Aspekcie nie wyłączono sygnalizacji na przejściu dla pieszych przez zamkniętą jezdnię?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ludzie nie mieszkają, nie pracują i nie załatwiają swoich spraw na przystankach. Mi też właśnie zawieszono ZP najbliższy miejscu zamieszkania i jakoś wciąż mogę korzystać z innych.michael112 pisze: ↑16 lip 2023, 12:38Pewnie by mogło i powinno, ale po co. Pół biedy Popiela, niemniej urzędnicy nawet nie zauważyli że ZP Nocznickiego nie ma ŻADNEJ alternatywy dla tramwajów.Krzysztof_J pisze: ↑16 lip 2023, 9:53W takim razie Z33 mogłoby jechać Nocznickiego w kierunku M. Młociny aby obsłużyć ZP Popiela i Nocznickiego, a wracać przez Sokratesa.
Po co taka komunikacja zastępcza, która nie zastępuje tego co powinno, czyli wyłączonych tramwajów?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Sprawdzić, czy nie menele.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.