Nie.ashir pisze:A bierzesz pod uwagę czas potrzebny do przesiadek na Centralnym?
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023
Moderator: Wiliam
ŁK
Miasto się rozbudowuje, zwłaszcza Wilanów i Siekierki, a oni skąpią. Pwinni zrezygnować puszczania N31/N81 "uchem" przez Sielce, N33/N83 dać Marszałkowską i Gagarina, a przez Solec na Siekierki dać nową linię.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
6239 dzisiaj podczas próby przejezdności po ulicy Nabielaka utknął z powodu zaparkowanych samochodów XD
Jest sens pchać aż tyle linii przez te uliczki ? Może 167 naprawdę powinno jechać Czerniakowską w prawo i TŁ do Politechniki, w ogóle z pominięciem Górnego Mokotowa, nawet może 180 podobnie.Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2023, 12:186239 dzisiaj podczas próby przejezdności po ulicy Nabielaka utknął z powodu zaparkowanych samochodów XD
-
- Posty: 476
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
ZTM się uparł na taki objazd.
No chyba nie bardzo, przejazd odbył się z kilkoma postojami ale nie było problemu z przejazdem.Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2023, 12:186239 dzisiaj podczas próby przejezdności po ulicy Nabielaka utknął z powodu zaparkowanych samochodów XD
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A więc stanie co najmniej kwadrans na wyłączonym silniku i awaryjnych na wlocie ulicy było tak tylko dla przyjemności?Flash8222 pisze: ↑21 lip 2023, 16:35No chyba nie bardzo, przejazd odbył się z kilkoma postojami ale nie było problemu z przejazdem.Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2023, 12:186239 dzisiaj podczas próby przejezdności po ulicy Nabielaka utknął z powodu zaparkowanych samochodów XD
Nie wiem po co jest taka tendencja żeby za wszelką cenę, na siłę, trasa objazdowa była fizycznie jak najbliżej podstawowej dla wszystkich możliwych linii, nawet jeśli ma to niewielki sens. Jasne, można 1-2 linie zostawić, czyli w tym przypadku 131 i/lub 168, żeby nie pozbawiać całkiem okolicy komunikacji, ale dla większości pasażerów 167 z Siekierek czy 180 z Sadyby zwiedzanie tych osiedlowych uliczek w drodze do centrum czy na Ochotę nie ma większego sensu, więc naprawdę już nie trzeba było się bawić tylko dać te linie na Czerniakowską i TŁ. To samo było po pożarze Mostu Łazienkowskiego, prawie wszystko przez Wał i Poniatowskiego, żeby jak najmniej trasy podstawowej ominąć, chociaż można było to sensowniej wymyślić.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Fajne objazdy, sztandarowa inwestycja... i zero mapek od ZTM/WTP. Zero dodatkowych informacji. Tylko opisy.Łukasz pisze: ↑19 lip 2023, 15:02Zapowiadają się ciekawe objazdy przez Nabielaka i Sułkowicką:
https://infoulice.um.warszawa.pl/node/128749
Smutne to...
To akurat nie jest taki objazd z punktu widzenia układu komunikacyjnego, żeby potrzebne były mapki. Przejazd te trochę dłużej, dwa przystanki (albo nawet jeden) się trochę przeniosły, ale reszta działa bez zmian.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Są mapki ogólnej organizacji ruchu.person pisze:Fajne objazdy, sztandarowa inwestycja... i zero mapek od ZTM/WTP. Zero dodatkowych informacji. Tylko opisy.Łukasz pisze: ↑19 lip 2023, 15:02Zapowiadają się ciekawe objazdy przez Nabielaka i Sułkowicką:
https://infoulice.um.warszawa.pl/node/128749
Smutne to...
ŁK