Autobusy testowane w Warszawie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Może być najnowocześniejszym elektrykiem z 500 km zasięgu, a i tak alpinarium jak w starym NM223 musi być.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W NM223 miałeś zabudowę wierzową
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Są gdzieś dostępne plany ma najbliższy czas wozu 950?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- AdamKlocusky
- Posty: 586
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Jak wynika ze zdjęć w galerii Omnibus, wóz zadamawia się na stałe (?) z numerem 5869. Cytując trafny opis od autora zdjęcia: „Ma pełnić taką elektryczną rolę, jak 7890 w przypadku Autosanów.”AdamKlocusky pisze:Na Woronicza pojawił się przegub, z wyglądu identyczny do #942. Znowu na testy i czy to ten sam co w zeszłym roku?
I daje radę ten MAN przejeździć na jednym ładowaniu cały dzień?
A Yutong?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- ZielonyJamnik
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
MAN na pewno nie, gdy jeździ się w miarę dynamicznie. Trzeba lekko obchodzić się z pedałem. Dodatkowo dziś nawet nie wyjechał.
Z Yutongiem nie ma takiego problemu.
Zakończyły się też testy #950
Z Yutongiem nie ma takiego problemu.
Zakończyły się też testy #950
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A miał być na 149/04(B)ZielonyJamnik pisze: ↑16 sie 2023, 21:00MAN na pewno nie, gdy jeździ się w miarę dynamicznie. Trzeba lekko obchodzić się z pedałem. Dodatkowo dziś nawet nie wyjechał.
Z Yutongiem nie ma takiego problemu.
Zakończyły się też testy #950
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- ZielonyJamnik
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A to przepraszam, się za bardzo rozpędziłem. Rano oczywiście nie wyjechał
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Bezpieczny zasięg MANa To 225-250 kilometrów. Dzisiaj rano nie wyjechał bo serwis do niego miał przyjechać.ZielonyJamnik pisze: ↑16 sie 2023, 21:00MAN na pewno nie, gdy jeździ się w miarę dynamicznie. Trzeba lekko obchodzić się z pedałem. Dodatkowo dziś nawet nie wyjechał.
Z Yutongiem nie ma takiego problemu.
Zakończyły się też testy #950
- ZielonyJamnik
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Piękny niemiecki elektryk już wylądował w Małopolu w serwisie MANa
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Nie dziwię się.
A jeszcze wczoraj jeździł...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1