Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4898
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 23 sie 2023, 13:30

primoż pisze:
23 sie 2023, 13:17
Bywalec pisze:
23 sie 2023, 10:59
(...)patrząc na to jak teraz pracuje 35 na tym odcinku(...)
Jak pracuje 35 na Ochocie i Nowowiejskiej? Dobrze? Źle? :)
Zważywszy że na długim odcinku trasa pokrywa się z 15 to całkiem dobry jest popyt, ale... godziny mają duże znaczenie. 14 jezdzilo nie bez powodu na solówkach.
I tu z jednej strony rozumiem ograniczenie godzin kursowania 25, 14 też kursowało do ok. 20 ale z drugiej strony nie wyobrażam sobie by w DP po 20 z Banacha miała być tylko słaba 1 (bo że w tych godzinach przekierowano by całość 1 na Banacha to nie wierzę, prędzej kaktus mi wyrośnie). 35 jako dopełnienie 15 radzi sobie dobrze nie licząc odcinka startowego na Banacha co też jest naturalne dla odcinków startowych na wielu liniach.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25380
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 sie 2023, 13:33

Po kastracji 25 normalnogodzinowe 35 na Banacha jest bardzo przydatne. Z 14 byłby grubszy problem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3791
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 23 sie 2023, 13:40

Bywalec pisze:
23 sie 2023, 13:30
primoż pisze:
23 sie 2023, 13:17
Jak pracuje 35 na Ochocie i Nowowiejskiej? Dobrze? Źle? :)
Zważywszy że na długim odcinku trasa pokrywa się z 15 to całkiem dobry jest popyt
(...)
35 jako dopełnienie 15 radzi sobie dobrze nie licząc odcinka startowego na Banacha co też jest naturalne dla odcinków startowych na wielu liniach.
To nie jest takie dziwne. Takim 35 z Ochoty dojadą też osoby, którym pasuje 7/9 do centrum lub przesiadają się tamże lub też przesiadający się na DWC :arrow: północ, a i przesiadka przyjemniejsza na Nowowiejskiej niż przy Grzybku.
pawcio pisze:
23 sie 2023, 13:33
Po kastracji 25 normalnogodzinowe 35 na Banacha jest bardzo przydatne. Z 14 byłby grubszy problem.
Pół 1 :co:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

BrdzJkb
Posty: 202
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 23 sie 2023, 13:59

primoż pisze:
23 sie 2023, 13:17
Powrót tramwajów na Słowackiego był tylko i wyłącznie decyzją polityczną nie mającą nic wspólnego zarówno z odpowiednim funkcjonowaniem transportu zbiorowego w m. st., ani tym bardziej ze zdrowym rozsądkiem. Kilku radnych wpadło na idiotyczny pomysł (jak zwykle), żeby zlikwidować torowisko tamże i w zamian zbudować w miejscu torów św. miejsca parkingowe dla św. samochodów. Uruchomienie 6 było i jest tylko i wyłącznie dupochronem przed takimi krotochwilami.
Swoją drogą zgodnie z obowiązującym Studium, Słowackiego na tym odcinku powinna być deptakiem.

gfedorynski
Posty: 717
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 23 sie 2023, 14:08

Bietoro pisze:
22 sie 2023, 20:41
23 nie jest konieczne na Bemowo bo jest 24 więc skrócenie będzie lepszym rozwiązaniem niż dublowanie tej dwójki przez Wolę i Bemowo
Ludzie z 23 nie zabraliby się do 24.

primoż
Posty: 3791
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 23 sie 2023, 14:26

BrdzJkb pisze:
23 sie 2023, 13:59
Swoją drogą zgodnie z obowiązującym Studium, Słowackiego na tym odcinku powinna być deptakiem.
Deptak samochodowy :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Georg
Posty: 5998
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 sie 2023, 14:41

gfedorynski pisze:
23 sie 2023, 14:08
Bietoro pisze:
22 sie 2023, 20:41
23 nie jest konieczne na Bemowo bo jest 24 więc skrócenie będzie lepszym rozwiązaniem niż dublowanie tej dwójki przez Wolę i Bemowo
Ludzie z 23 nie zabraliby się do 24.
Kiedyś się zastanawiałem, czy można skoordynować na wspólnym odcinku 20 i 23 (Marynin-Dw.Wileński) i skończyć 24 na Kole. Ale samo 23 z Bemowa to jednak jest za mało.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25380
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 sie 2023, 14:44

primoż pisze:
23 sie 2023, 13:40
pawcio pisze:
23 sie 2023, 13:33
Po kastracji 25 normalnogodzinowe 35 na Banacha jest bardzo przydatne. Z 14 byłby grubszy problem.
Pół 1 :co:
To pół, które nie kursuje w niedzielne poranki?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3791
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 23 sie 2023, 14:46

Może powinno?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Georg
Posty: 5998
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 sie 2023, 14:48

primoż pisze:
23 sie 2023, 13:17
Bietoro pisze:
23 sie 2023, 9:39
Sam jestem za tym żeby jeździło całą Skierniewicką cokolwiek i jeśli byłby autobus który jechałby do Szpitala Wolskiego albo Metra Płocka to wtedy rozumiem argument o braku tramwaju .
Do :mewa: Płocka jest 106. Chociaż jazda z ZP Rogalińska do :mewa: Płocka jest nieopłacalna, bo oczekiwanie na to 106 wraz z podjazdem będzie trwało dłużej niż przejście pieszo tego odcinka, a na dodatek wejścia południowe do stacji są umieszczone na wysokości Okręgowego Inspektoratu Pracy. Do Szpitala Wolskiego również można podjechać 106.
To może problem rozwiązałoby dodanie przystanków między Szpitalem Wolskim, a Płocką właśnie na wysokości OIP. Ale nie wiem, czy by się dało.

primoż
Posty: 3791
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 23 sie 2023, 14:54

Przecież od OIP do ZP Płocka to jest, nie wiem, 100 m? 150 m? Prędzej południowa strona Płocka x Ludwiki, a i to dość wątpliwe :-k
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Matt Cubis
Posty: 462
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 23 sie 2023, 17:00

I dla kogo ten przystanek niby? Dla osób jadących z ZP Rogalińska do Metra Płocka? Tacy szaleńcy mają przystanek przy skrzyżowaniu. Zysk z nowego przystanku byłby raczej żaden.

Georg
Posty: 5998
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 sie 2023, 19:01

Matt Cubis pisze:
23 sie 2023, 17:00
I dla kogo ten przystanek niby? Dla osób jadących z ZP Rogalińska do Metra Płocka? Tacy szaleńcy mają przystanek przy skrzyżowaniu. Zysk z nowego przystanku byłby raczej żaden.
Macie rację. Głupi pomysł.

bentes
Posty: 88
Rejestracja: 30 sie 2020, 13:23

Post autor: bentes » 23 sie 2023, 19:15

Jestem zdania, że 10 i 11 powinny pojechać całą Kasprzaka, Skierniewicka jako obsługa zajezdni i rezerwa na objazdy.
Kiedyś doczekamy się przenosin zajezdni na Przyce i torowisko na Skierniewickiej będzie można zlikwidować, jak już powstanie trasa od DWZ przez Brylowską i Płocką.

Georg
Posty: 5998
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 sie 2023, 19:55

Ale te Przyce to jaka jest perspektywa czasowa?

ODPOWIEDZ