Podbijam, bo zapomniałem: al. Zieleniecka.primoż pisze: ↑24 sie 2023, 1:10Nieśmiało tylko przypomnę, że w tym mieście jednak dalej funkcjonują torowiska bez codziennej obsługi liniowej w postaci pętli: Twardowska, plac Starynkiewicza, Koło, Ratuszowa-ZOO, Wilanowska i Woronicza. Do tej pory nie zostały skasowane i jakoś nie słyszy się o planach likwidacji ich.
Metro Księcia Janusza 04, Metro Trocka 04 i Metro Kondratowicza 07 posiadają dedykowane tym przystankom windy, a mimo to pozostają jakoś bez obsługi liniowej lub z (ewentualnie) planowaną w przyszłości obsługą liniową. Czy w takim razie powinny zostać uruchomione z myślą o zbudowanych tam windach dodatkowe połączenia lub przekierowane obecne?
Metro Kabaty 01 i Metro Natolin 03 pomimo dedykowanych dla tych przystanków wind są obsługiwane tylko przez linie nocne, co oznacza, że przez większą część doby zbiorkom obsługuje je wtedy, gdy metro nie kursuje z wyjątkiem nocy pt/sb i sb/nd. Czy tam też powinny zostać uruchomione z myślą o tych windach dodatkowe połączenia lub przekierowane obecne?
Na niektórych stacjach M2 (np. rondo ONZ, Młynów, Dw Wileński) znajdują się windy ewakuacyjne. Czy na Świętokrzyskiej, Górczewskiej i Targowej powinno się przebudować infrastrukturę drogową tak, żeby komunikacja naziemna mogła mieć przy nich przystanki i zacząć je obsługiwać?
Bo skoro są windy, to nic, tylko korzystać.
Tutaj to już nie reporter czy NIK, tylko przydałby się psycholog, Albo nawet psychiatra