A jak ma być na Bielanach?beni pisze: ↑26 sie 2023, 11:12No i jak zwykle ZTM wymyślił beznadziejny pomysł.
Skoro 35 nie może jechać na Wyścigi to po co zabrano tą linię z Bemowa. Nie prościej zrobić tak jeśli Górczewska odpadła:
11 aut
22 bez zmian
23 bez zmian
24 bez zmian
28 zabieramy z Marymontu puszczamy po trasie do Radiowej i dalej na Koło
33 po staremu Kielecka - Piaski/Młociny
35 Banacha - Nowe Bemowo
76 silna linia Młociny - Fort Wola
Tak trudno.
Z drugiej strony skoro 10, 14 i 35 mają jechać w dół to na Puławskiej zostaje 4 i 18 a od Królikarni tylko 4. Coś mało i zmiany będą raczej większe.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2850
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36681
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ja się od dobrych kilku lat zastanawiam!Georg pisze: ↑26 sie 2023, 13:03A w jaki sposób inne miasta radzą sobie z zatrzymaniami? Ostatnio jak było parę razy zatrzymanie na Grójeckiej i tramwaje zawracały na pl. Narutowicza to zastanawiałem się jak to będzie rozwiązane, gdy zostanie zlikwidowana ta pętla.pawcio pisze: ↑26 sie 2023, 12:48Miasto się zmienia, szczególnie metro orze zwyczaje pasażerów. Do tego szukanie oszczędności mądrzejszych czy głupszych. Zresztą niechęć do wspólnych torów to specyfika mocno warszawska. W wielu miastach to absolutna norma, w takim Wrocławiu poprawiona jeszcze mnóstwem BWL-i.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- ZielonyJamnik
- Posty: 732
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Pl. Starynkiewicza ![😂](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f602.svg)
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W sumie, jeżeli Ochota nie lubi tramwajów.
miłośnik 13N
Tak, chodziło mi o MBO 07, dzięki za zwrócenie uwagi na błąd. Myślę Bródno, piszę Kondratowicza.
Mijaaamy się...
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Włodarze miasta mówiący o rozwoju sieci tramwajowe, a potem robiący coś dokładnie odwrotnego? Nie jest to nowość.Bywalec pisze: ↑26 sie 2023, 12:51W kontekście oszczędności - jak wspominałeś przez liczne zamknięcia w tym roku i tak daleko do zrealizowania planu a tu kolejne cięcia. Trochę słabo bo z jednej strony miasto stawia na tramwaje i nowe trasy a za chwilę znowu się okaże tak jak przy pandemicznyn obcięciu wzkm że zacznie się dziadowanie na obecnej infrastrukturze, która jeszcze nie pozbyła się pandemicznej zadyszki... Nie napawa to optymizmem![]()
Lokalni politycy nie przejmują się takimi błahostkami!
Od placu Zawiszy można puścić w prawo Towarową i dalej do zajezdni Wola. I już jest sens odbudowy skrętów na rondzie Daszyńskiego, ha!
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
Przecież już jest dziadowanie - czy to na JPII, czy na Marszałkowskiej, czy na Grójeckiej... Srsly, kiedyś w Wawie standardem była wymiana szyn prostych na prostsze, teraz tylko gorzej. TW mają za niską stawkę, za niską!
W ramach uzupełnienia istniejącego układu komunikacyjnego zdecydowaliśmy o utrzymaniu obecnej trasy linii 35 między Piaskami a pętlą przy ulicy S. Banacha.
A gdyby nie to..... to by zlikwidowali. Czy ktoś normalny w tym ZTM pracuje. Cytat ze zmian po wakacjach ze strony ZTM. Kto zdecydował? Ktoś pytał pasażerów?
Peron zostaje pusty na Bemowie zaś 22 z 35 będą się ganiać. Super.
A gdyby nie to..... to by zlikwidowali. Czy ktoś normalny w tym ZTM pracuje. Cytat ze zmian po wakacjach ze strony ZTM. Kto zdecydował? Ktoś pytał pasażerów?
Peron zostaje pusty na Bemowie zaś 22 z 35 będą się ganiać. Super.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
To był jedyny sposób, żeby zabrać 14 z Puławskiej.
Twoim tokiem rozumowania niech o nic nie pytają. Konsultacje po otwarciu metra to może też ściema? Bo dyrektor komórki ma swoją wizie i tak ma być. Super. Brawo. Komunikacja według dyrektora a nie pod pasażera. 35 sporo osób woziło od Bemowa do Piasek. I teraz co kolejne udogodnienia w postaci przesiadki bo 4 wozów szkoda dorzucić by pociągnąć linie po staremu. A wzkm to kurna 1 mln miesięcznie wyjdzie i za mało na koniec roku odda ZTM do ratusza by się przylizać jakie to oszczędności wprowadzono.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Dlaczego mnie atakujesz? Czy ja napisałem, że 35 byłoby niepotrzebne?
Zadaję pytania o to, gdzie jest granica między koniecznością pytania pasażerów (użytkowników/klientów), a decyzyjnością merytorycznych pracowników dysponujących tą czy ową wiedzą. To tak jakby organizować co i rusz referenda lokalne z pytaniami o rzeczy do zrobienia przez miasto, bo przecież mieszkańcy wiedzą najlepiej, a nie urzędnicy UM.
P.S. Tak, konsultacje to ściema i igrzyska - również dlatego, że mieszkańcy nie chcą jakichkolwiek zmian. Bo nie. Czasem jest to uzasadniony strach, a czasem irracjonalny. A na strachu najlepiej żerować...
Zadaję pytania o to, gdzie jest granica między koniecznością pytania pasażerów (użytkowników/klientów), a decyzyjnością merytorycznych pracowników dysponujących tą czy ową wiedzą. To tak jakby organizować co i rusz referenda lokalne z pytaniami o rzeczy do zrobienia przez miasto, bo przecież mieszkańcy wiedzą najlepiej, a nie urzędnicy UM.
P.S. Tak, konsultacje to ściema i igrzyska - również dlatego, że mieszkańcy nie chcą jakichkolwiek zmian. Bo nie. Czasem jest to uzasadniony strach, a czasem irracjonalny. A na strachu najlepiej żerować...
Nie atakuje ciebie tylko zmiana trasy pomijającą jakiś skrawek trasy ok. Ale całkowicie zabierają kolejne świetnie funkcjonujące połączenie moim zdaniem. Mało tego od czasu otwarcia M2 za Wilieńskim w stronę Bródna czy w drugą stronę korekty linii są robione by tylko dowieść do metra a dalej niech ludzie kombinują. Batalia np. Bemowa poskutkowała tym że część linii wróciła ale z taką częstotliwością że i tak sporo osób wybiera własne 4 kółka, a np. 112 potrafi być nie zabieralne od Ratusza. Nie każdemu pasuje metro. A wiesz skąd takie parcie na metro? Zgadnij a będziesz wiedział czemu po konsultacji z której dokładnych wyników nie ma (poza artykułem na stronie ZTM) jest parcie na pchanie ludzi do metra. Stąd ostatnie działania ZTM są nie tyle co na nie korzyść pasażerom ale i operatorom ( z jednej strony kręcą śrubę o najwyższe standardy z drugiej jak by zabrać kasę czy to przez kary za bzdury np. nieczytelny piktogram(naklejka) zamazany przez kogoś markerem, czy przez lekkie zajumanie wzkm). Tak to ma wyglądać.person pisze: ↑28 sie 2023, 13:10Dlaczego mnie atakujesz? Czy ja napisałem, że 35 byłoby niepotrzebne?
Zadaję pytania o to, gdzie jest granica między koniecznością pytania pasażerów (użytkowników/klientów), a decyzyjnością merytorycznych pracowników dysponujących tą czy ową wiedzą. To tak jakby organizować co i rusz referenda lokalne z pytaniami o rzeczy do zrobienia przez miasto, bo przecież mieszkańcy wiedzą najlepiej, a nie urzędnicy UM.
P.S. Tak, konsultacje to ściema i igrzyska - również dlatego, że mieszkańcy nie chcą jakichkolwiek zmian. Bo nie. Czasem jest to uzasadniony strach, a czasem irracjonalny. A na strachu najlepiej żerować...
Komunikacja dla ludzi. Niepotrzeba pytać o zmianę czasów ale o stały przebieg linii uważam że tak. Już zdecydowano co pojedzie na Wilanów i znów zetną autobusy do minimum by wykazać że tramwajami jeździ trylion rocznie i inwestycja jest opłacalna.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Co jest złego w tym, że zdecydowano co pojedzie na Wilanów? W takiej Pradze czy Berlinie wiadomo o tym PRZED rozpoczęciem inwestycji.
Czemu miałyby kursować autobusy równolegle do nowej trasy tramwajowej? Dla zasady? Bo kochany autobusy? Helloł...
W takiej Pradze czy Berlinie rozkłady nie zmieniają się trylion razy w roku tym bardziej przebiegi linii. A to że przed inwestycją wiadomo co i gdzie super, u nas komunikat w środę ewentualnie wtorek ze zmianą od najbliższego poniedziałku. Super. Nie mówię że mają jeździć autobusy równolegle z tramwajem ale bynajmniej coś zostawić a nie zmienić tak że i tak wylądujesz z przesiadką.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.