Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 31 sie 2023, 8:06

Osobiście uważam że coś z północnej Lazurowej powinno jeździć do Metra Bemowo (cofanie się przez Człuchowską jest trochę bez sensu, jazda z przesiadką na tak krótkim odcinku też), ale raczej z lepszą niż 255 częstotliwością. Nie mniej jednak, może od czegoś trzeba zacząć.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2023, 8:26

Georg pisze:
31 sie 2023, 7:59
Autobus Czerwon pisze:
31 sie 2023, 7:33
Teoretycznie można wydłużyć 255.
Czy jak wrócą tramwaje na Górczewską, to otwarta zostanie też pętla autobusowa?
Nie. Korpus stacji będzie pod starą pętlą autobusową. Pętli tramwajowej tylko dotyka.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

patryk148
Posty: 536
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 31 sie 2023, 8:48

Już pisałem. 189 Dźwigowa, Połczyńska, Lazurowa, Górczewska, Powstańcow Śląskich Radiowa do Nowego Bemowa, a 523 za 167 przez Kaliskiego. Tylko przestanek jeden trzeba zrobić dla 189, ale to organizacja ruchu i wyplytowanie.

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 sie 2023, 8:49

Czy podaż będzie odpowiednia? 105 swojego czasu jeździło co 3-4 minuty.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 31 sie 2023, 8:52

Dowozówka północnej Lazurowej do Metra Bemowo jadąca z Sadyby? Świetny pomysł. Prawie jak 166 na Kabatach.

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sie 2023, 9:00

Autobus Czerwon pisze:
31 sie 2023, 8:52
Dowozówka północnej Lazurowej do Metra Bemowo jadąca z Sadyby? Świetny pomysł. Prawie jak 166 na Kabatach.
Zgadza się. A przesiadka przy Ciepłowni będzie zniechęcać ludzi. Absolutnie nie 189.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8378
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 sie 2023, 9:21

Georg pisze:
31 sie 2023, 7:01
Flash8222 pisze:
31 sie 2023, 5:33
Takie są plany, ale jak któraś dzielnica będzie za głośno krzyczała, że 105 jest niezbędna to po porostu będzie kursować dużo rzadziej tak co 30 minut.
W zasadzie problem byłby tylko z ZP Siemiatycka i Sternicza, bo one tracą połączenie z tramwajem po kasacji 105. Więc trzeba będzie podciągnąć coś Lazurową do Cm. Wolskiego.
Wydawało mi się, że 105 to nie tylko dojazd z Lazurowej do 10 i 11, ale też do Daszyniaka (nie tylko do M2, ale też w poprzek) i na Wolę jako taką. Trudno mi uwierzyć w brak jednej linii jadącej z Lazurowej przez Połczyńską na ciąg/oś Kasprzaka...

patryk148 pisze:
31 sie 2023, 8:48
Tylko przestanek jeden trzeba zrobić dla 189, ale to organizacja ruchu i wyplytowanie.
Przystanek byłby gdzieś za salonem Lexusa:
https://www.google.com/maps/@52.2200756 ... ?entry=ttu
Przesiadka idealnie w stylu warszawskim, czyli może lepiej sobie odpuścić.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 31 sie 2023, 10:07

A 105 nie może wchłonąć 255? Czy przeguby nie mają szans na Kazimierza?

I najlepiej byłoby żeby przedłużyć linię do MBemowo bo tak poprzednicy pisali, słabe jest że północna Lazurowa nie ma nic do metra i się przesiada na os.Górczewska. Wiem że tam jest już mega ciasno ale jedna linia z płn Lazurowej jest konieczna.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 31 sie 2023, 10:12

Ja byłbym fanem wchłonięcia 105 przez 255. Co do przegubów, to myślę że solówki dałyby radę przy zachowaniu obecnej częstotliwości 105. Przecież trochę pasażerów siłą rzeczy z tych autobusów ubędzie.

eloelo520
Posty: 59
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 31 sie 2023, 10:14

Oczywiście że przeguby się tam zmieszczą. Jana Kazimierza to nie osiedlowa uliczka z ciasnymi rondami, tylko dojazdówka dla ciężarówek do zakładów przemysłowych i ładowni.

Jedynie korki na Ordona byłyby generatorem opóźnień.

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sie 2023, 10:49

Ordona miała iść do remontu. Czy na całej długości, czy będzie można jechać między Kasprzaka, a Jana Kazimierza?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 sie 2023, 11:17

Autobus Czerwon pisze:
31 sie 2023, 10:12
Ja byłbym fanem wchłonięcia 105 przez 255. Co do przegubów, to myślę że solówki dałyby radę przy zachowaniu obecnej częstotliwości 105. Przecież trochę pasażerów siłą rzeczy z tych autobusów ubędzie.
Też jestem za. Dojazd do Towarowej z Lazurowej powinien być, natomiast oczywiście nie powinien jechać ciągiem, który ma szyny, jeśli jest alternatywa i można kogoś będzie w ten sposób obsłużyc.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 701
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 31 sie 2023, 11:28

Dla mnie 105 out, zrobic dla ZP Siemiatycka linię 205 na wzór 208, a 255 skierować do Tunelowej
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 31 sie 2023, 16:06

Autobus Czerwon pisze:
31 sie 2023, 8:06
Osobiście uważam że coś z północnej Lazurowej powinno jeździć do Metra Bemowo (cofanie się przez Człuchowską jest trochę bez sensu, jazda z przesiadką na tak krótkim odcinku też), ale raczej z lepszą niż 255 częstotliwością. Nie mniej jednak, może od czegoś trzeba zacząć.
249, przynajmniej w jednym kierunku?
I 743.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 31 sie 2023, 16:21

Zarówno jedno jak i drugie nie jest za bardzo atrakcyjną ofertą. Inb4 a jaka dowozówka w Warszawie ma atrakcyjną częstotliwość.

ODPOWIEDZ