Kazałem je zdjąć, bo nie zdały egzaminu.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ciężko żeby zdały egzamin, skoro nie podjęto dalszych działań na rzecz jej lepszego funkcjonowania:
primoż pisze: ↑18 sie 2023, 15:08Przede wszystkim sposób wprowadzenia klimatyzacji do akwariów był nieprzemyślany: oprócz tego co wymieniliście, to dodałbym brak równomiernego rozprowadzania klimatyzowanego powietrza w wagonie poprzez kanały i/lub kurtyny powietrzne oraz brak przyciemnianych szyb, przez co skuteczność tej klimatyzacji była tak samo słaba jak w MAN-ie NG 313 #3902 z MZA Warszawa.
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Klima to jedno, ale brak porządnego SILu w stopiątkach które jeszcze trochę w Warszawie pojeżdżą to wstyd jak cholera. Już nie mówię nawet o jakichś elektrodechach, monitorach i innych wydziwianiach, ale SIL zewnętrzny oparty o dechy, brak zapowiedzi głosowych i głupiego wyświetlacza diodowego w środku to naprawdę siara i to nawet w skali tylko kraju.
Jakoś wolę te dykty niż ten pierdyliard nowoczesnych wyświetlaczy, które wiecznie są awaryjne.
-
- Posty: 765
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Sto razy częściej spotkamy w Warszawie niesprawne wyświetlacze, niż źle założone dechy.
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To że utrzymanie systemu (czy może bardziej dobór producenta) jest kiepskie, nie świadczy jeszcze o przewadze papierowych tablic nad wyświetlaczami. Nowoczesne auta także się psują, a jakoś mało kto (oprócz wąskiego grona fanów) wróciłby do jeżdżenia polonezem na codzień.
- ZielonyJamnik
- Posty: 971
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@gfedorynski @primoż Sorry, ale w innych miastach działa, ba nawet prywaciarze jeżdżący po Warszawie nie mają takich problemów jakie mają miejskie spółki
Mkną po koleinach zielone jamniki...
W przypadku wagonów serii 105 żadne działania nic by nie dały - odległość między dachem, a wyłożeniem sufitu jest zbyt mała, żeby rozprowadzić kanały powietrzne mogące zrobić jakąkolwiek dobrą cyrkulację powietrza.
Nie wspominajmy nawet tego śmiesznego rozwiązania w postaci klimatyzatorków kabinowych. Wozy MAN NG313 były fabrycznie przygotowane pod klimatyzatory pojazdowe, miały kanały rozprowadzające, czerpnie etc, ale skrobnięto dupę szkłem i klimatyzatorów nie kupiono skazując pasażerów na duszenie się w środku z małymi uchylnymi okienkami. Tak samo zachowany pojazd 3322 nie powinien pojawiać się na linii 100 przy temperaturach powyżej +30st, co trenowano w tym roku.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Tak się dba, tak się ma. Ale skoro jest to akceptowane....gfedorynski pisze: ↑02 wrz 2023, 20:58Sto razy częściej spotkamy w Warszawie niesprawne wyświetlacze, niż źle założone dechy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Tak samo ciepło jak w 3322 jest Neoplanie, a SU15 pod tym względem były moim zdaniem jeszcze gorsze.MisiekK pisze: ↑03 wrz 2023, 22:38W przypadku wagonów serii 105 żadne działania nic by nie dały - odległość między dachem, a wyłożeniem sufitu jest zbyt mała, żeby rozprowadzić kanały powietrzne mogące zrobić jakąkolwiek dobrą cyrkulację powietrza.
Nie wspominajmy nawet tego śmiesznego rozwiązania w postaci klimatyzatorków kabinowych. Wozy MAN NG313 były fabrycznie przygotowane pod klimatyzatory pojazdowe, miały kanały rozprowadzające, czerpnie etc, ale skrobnięto dupę szkłem i klimatyzatorów nie kupiono skazując pasażerów na duszenie się w środku z małymi uchylnymi okienkami. Tak samo zachowany pojazd 3322 nie powinien pojawiać się na linii 100 przy temperaturach powyżej +30st, co trenowano w tym roku.
Czy to powód, żeby te autobusy nie jeździły na linii 100? Nie sądze. Nikt nie musi do takiego autobusu wsiadać, co innego było gdy przez 20 lat jeździły w regularnym ruchu i pasażerowie byli skazani na podróże w tych piekarnikach.
Swoją drogą, wszelkie Konstale, a w szczególności "kanciak" #5 to piekło na torach. Linia otwieranych okien jest na tyle wysoko, że przewiew na wyskokości miejsc siedzących jest niemal zerowy, a aparatura zamontowana pod podłogą dodatkowo podgrzewa atmosferę...
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Tak właściwie to podróż żadnym zabytkiem pow. 30 stopni celsjusza nie jest wybitnie przyjemna xd Natomiast trochę ciężko żeby kursowanie linii było uzależnione od temperatury zewnętrznej.
- AdamKlocusky
- Posty: 667
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Oj tam, oj tam. Kiedyś w Warszawie mieliśmy linię tramwajową kursującą w dni słoneczne, bez deszczu. Da się dopasować i do optymalnej temperaturyAutobus Czerwon pisze: ↑04 wrz 2023, 7:24Tak właściwie to podróż żadnym zabytkiem pow. 30 stopni celsjusza nie jest wybitnie przyjemna xd Natomiast trochę ciężko żeby kursowanie linii było uzależnione od temperatury zewnętrznej.
I dlatego w te raptem kilka upalnych dni w roku nie powinny wyjeżdżać - można dać wtedy pojazdy z dużymi oknami, a te niech wyjeżdżają gdy temperatura jest poniżej +30 st.
Idąc tym tokiem rozumowania, to można linii wcale nie uruchamiać - wiele lat jej nie było i wszyscy dali radę.
Tyle, że 102N ma duże przesuwne okna, a nie uchylne lufciki. Wielokrotnie pisałem o pomyłce założeniowej jaką jest linia 36 - nie będę do tego wracał. A już przy tym 13N tab. 503 na T to kuriozum.
Żaden problem - kwestia chęci i doboru taboru na konkretny dzień.Autobus Czerwon pisze: ↑04 wrz 2023, 7:24Natomiast trochę ciężko żeby kursowanie linii było uzależnione od temperatury zewnętrznej.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Zawsze dziwiłem się, że temu 3902 nie zamontowano klimatyzacji, która byłaby podpięta pod te kanały rozprowadzające etc.MisiekK pisze: ↑03 wrz 2023, 22:38Nie wspominajmy nawet tego śmiesznego rozwiązania w postaci klimatyzatorków kabinowych. Wozy MAN NG313 były fabrycznie przygotowane pod klimatyzatory pojazdowe, miały kanały rozprowadzające, czerpnie etc, ale skrobnięto dupę szkłem i klimatyzatorów nie kupiono skazując pasażerów na duszenie się w środku z małymi uchylnymi okienkami.
Do niedawna kursowały jako dwie solówki, teraz w składzie.