Okolicznościowe linie specjalne
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Ja wiem. Ale to już trudniejsze do złapania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dla prawdziwego miłośnika nic trudnego. Tym bardziej, że są też zjazdy w ciągu dnia.
Czy to nie był pierwszy raz, gdy na Boernerowo jeździły naraz 2 linie?
Zdarzyło się, że jednego dnia jeździło 20 i 70, ale nie jednocześnie. Zdecydowanie za rzadko jeździło B w stosunku do zainteresowania ze strony pasażerów, wagony jeździły przeładowane. Można było uruchomić linię tylko na trasie Koło - Boernerowo, ale co 30 minut zamiast co godzinę. Na Kole zarówno pusta pętla, jak i budynek socjalny, a pasażerów interesował głównie ten odcinek.
Miało być trasą historycznej dwudziestki chyba a 20 przez najdłuższy czas swojego istnienia jezdziła z boernerowa na banacha. Do tego na pierwszym powrotnym kursie z boernerowa w dniu dzisiejszym tramwaj typu K numer tab 403 przy skrzyżowaniu płockiej z młynarską miał drobną stłuczkę. pod koła tramwaju wjechał jakiś gapiowaty pan kierujący Jeepem, nie rozejrzał się dokładnie i wjechał na tory tuż przed nadjeżdżający tramwaj linii B, tramwaj hamował ale niestety nie dał rady, uderzył w bok drzwi Jeepa, poduszki odpaliły, na szczęście nic nikomu się nie stało, jeep mocno poobijany, wezwana policja, nadzór, pan z jeepa zaliczył mandat, a wagon K solidnej stalowej konstrukcji nie ucierpiał wcale, drobna rysa lakieru na przodzie, po 15 minutach nieplanowego postoju tramwaj z pasażerami odjechał dalej.
Wiem, natomiast 20 też miała okres, gdy jeździła tylko między Kołem, a Boernerowem. 6 kursów to bardzo skromna oferta i tu widać oszczędności. Z kolei 445 na pierwszym kursie z Boernerowa miał postój ponad 15 minut na przystanku Os. Zielony Staw 01, bo zabrakło prądu.
Przez rok 2007-2008 jeździła z boernerowa na koło plus jeszcze przez 7 miesięcy w roku 1982 roku, zrobiono wtedy eksperyment rozdzielając tramwaj linii 20 na dwie linie tramwajowe, mianowicie 20 na odcinku koło - banacha i wprowadzono nową linię 20-bis do obsługi odcinka koło - boernerowo, ale od września 1982 z powrotem przywrócono 20 na pełnej trasie boernerowo - banacha, a 20 - bis zlikwidowano, gdyż eksperyment się nie sprawdził i były protesty pasażerów.ashir pisze: ↑29 paź 2023, 19:45Wiem, natomiast 20 też miała okres, gdy jeździła tylko między Kołem, a Boernerowem. 6 kursów to bardzo skromna oferta i tu widać oszczędności. Z kolei 445 na pierwszym kursie z Boernerowa miał postój ponad 15 minut na przystanku Os. Zielony Staw 01, bo zabrakło prądu.
Przecież tam prądu często brakujeashir pisze: ↑29 paź 2023, 19:45Wiem, natomiast 20 też miała okres, gdy jeździła tylko między Kołem, a Boernerowem. 6 kursów to bardzo skromna oferta i tu widać oszczędności. Z kolei 445 na pierwszym kursie z Boernerowa miał postój ponad 15 minut na przystanku Os. Zielony Staw 01, bo zabrakło prądu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
A ktoś twierdzi, że nie?
-
- Posty: 766
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Chyba zresztą powód standardowy - przełamanie blokady (ale prawdę mówiąc nie wiedziałem, że dotyczy to też tego odcinka, w sumie nie ma to sensu).
Smaczkiem do wyłapania była dwudziestka opuszczająca pantograf w trakcie dojeżdżania na przystanek Os. Zielony Staw z drugiej strony. No ale po zatrzymaniu dalej nie pojechała oczywiście.
Smaczkiem do wyłapania była dwudziestka opuszczająca pantograf w trakcie dojeżdżania na przystanek Os. Zielony Staw z drugiej strony. No ale po zatrzymaniu dalej nie pojechała oczywiście.
Btw berlinka trafiła pickupa, który pod nią wjechał. Chyba z punktualnością nie było idealnie.
ŁK
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wiem, że kontynuowała - ale też kwadrans zatrzymania nie pomógł w punktualności.
ŁK
Nie miało to większego znaczenia, bo na Banacha postój wynosił 32 minuty.