Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Trzeba KK ogarniać do relokacji do Krk
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Warszawski ZTM nie urodzi pieniędzy, których nie ma.michael112 pisze: ↑01 lis 2023, 3:09To wcale się nie ma z czego cieszyć. W takim razie obawiam się że szans na zachowanie midików w pełnym składzie już nie ma, nawet gdyby ZTM zgodził się płacić Mobilisowi stawkę jeszcze wyższą niż ta która była w ofercie z pierwszego przetargu. Mobilis już ma zobowiązania w Krakowie i najwidoczniej nie zdążą z nowymi autobusami na start tamtego kontraktu. Brak oferty w drugim przetargu jest wymownym znakiem nowej sytuacji. Warszawski ZTM ewidentnie przedobrzył.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ogólnie to chodzą nierealne plotki jakoby, miejski przewoźnik miałby odkupić midiki od Mobilisu.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jak widać, okazały się niezbędne, aby prawidłowo realizować przewozy (na dotychczasowym poziomie). Zaznaczmy że nowe autobusy zapewne kosztowałyby jeszcze więcej.
Co by wcale nie było takie złe, tyle tylko źe również oceniam te plotki jako nierealne. Mobilis zapewne potrzebuje ich w Krakowie.
Nie potrzebuje, no chyba że jako pracownicze itp.
Może nadszedł w końcu ten moment, aby zacząć likwidować autobusowe duble szyny? Sporo możnaby zaoszczędzić. (Tak, wiem, wybory samorządowe, więc żadnych ryzykownych zmian nie będzie)Glonojad pisze: ↑01 lis 2023, 7:24Warszawski ZTM nie urodzi pieniędzy, których nie ma.michael112 pisze: ↑01 lis 2023, 3:09To wcale się nie ma z czego cieszyć. W takim razie obawiam się że szans na zachowanie midików w pełnym składzie już nie ma, nawet gdyby ZTM zgodził się płacić Mobilisowi stawkę jeszcze wyższą niż ta która była w ofercie z pierwszego przetargu. Mobilis już ma zobowiązania w Krakowie i najwidoczniej nie zdążą z nowymi autobusami na start tamtego kontraktu. Brak oferty w drugim przetargu jest wymownym znakiem nowej sytuacji. Warszawski ZTM ewidentnie przedobrzył.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Nie zgadza się w tej plotce jedna rzecz. Nie ex Mob, a nówki.
Ujmę to tak- żeby cokolwiek rodzić to trzeba rodzić z głową. A z tym od jakiegoś czasu jest problem w ZTM.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z tą ostatnią kwestią dyskutował nie będę, bo po co mają później cudzy dyrektorzy do moich dyrektorów wydzwaniać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dlaczego usilnie próbujecie łączyć w jedno politykę i merytorykę?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czy masz na myśli że MZA zamierza kupić nowe midiki (i dostanie na to pieniądze)?
Pytanie powinno być tak postawione:
Na razie z tego co wiem to tylko jakieś luźne rozmowy. Jednak od zgody na realizację zakupu do ich odbioru droga jeszcze daleka. Realnie zatem można by się ich spodziewać na przełomie 2024 / 2025. Czy coś z tego wyjdzie ? Who knows.michael112 pisze: ↑01 lis 2023, 17:58Czy masz na myśli że MZA zamierza kupić nowe midiki (i dostanie na to pieniądze)?
Przecież to rodzi tyle pytań:
-A dlaczego nie używane?
-A jeśli nowe to jaki napęd? Gaz - teraz drogi, elektryki - no, no, już widzę jak SU9E popyla z pantografem na linii typu 305, ropa - MZA się broniło, jednak chyba to konieczność
- Metraż? 8-9 czy 10m
- Skąd kierowcy? Przyjdą z Mobilisu? Problemy kadrowe myślę są naistotniejszym problemem
- Jaka zajezdnia?
-A dlaczego nie używane?
-A jeśli nowe to jaki napęd? Gaz - teraz drogi, elektryki - no, no, już widzę jak SU9E popyla z pantografem na linii typu 305, ropa - MZA się broniło, jednak chyba to konieczność
- Metraż? 8-9 czy 10m
- Skąd kierowcy? Przyjdą z Mobilisu? Problemy kadrowe myślę są naistotniejszym problemem
- Jaka zajezdnia?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To prawda, zamiast 521 - krótszy 113.
Ale to i tak nie ma związku z brygadami 9m z którymi zaraz będzie problem. Bo przegub nie pojedzie na takim 320.
To jest trochę problem innego rodzaju.
Ale to i tak nie ma związku z brygadami 9m z którymi zaraz będzie problem. Bo przegub nie pojedzie na takim 320.
To jest trochę problem innego rodzaju.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2