Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
Najprawdopodobniej R&G sprawdza strefę biletową, by uniknąć potworków typu: Opacz Kolonia (WKD Opacz) - choć musiałbym to sprawdzić. Albo druga, bardziej prawdopodobna przyczyna, że ktoś w MZA przeoczył przy konwersji rozkładów do R&G (Municom) kwestię usunięcia(dodania?) miejscowości, a nie było pewnie zlecenia definiującego konkretne napisy na wyświetlaczach. Generalnie to ciekawostka, niewarta zawracania nikomu głowy
A ja tam lubię pozawracać głowę. Ciekawe jak na C47 w Mobilisie się wyświetlało
Tyle, że to było rano, a jak byłem przed 15, to nadal byla masarka. Przy jednej pętli tak niestety jest Gdyby pętla CM. WOLSKI normalnie funkcjonowała, można by było sterować swobodnie na dwóch krańcach i nie dostałoby się obu liniom na raz - wszakże tylko jedna z nich jeździła przez Gdański.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Krzysztof_J
- Posty: 455
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Też tam dzisiaj byłem i widziałem, że zawracanie szło bardzo sprawnie i nie było zatorów (dzięki pomocy NR - na końcowym przystanku do drugiej kabiny wsiadał instruktor NR, który po przejechaniu za zwrotnicę od razu ruszał w drugą stronę na przystanek początkowy i dopiero tam motorniczy przechodził do drugiej kabiny). Inna sprawa, że wagony wszystkich linii przyjeżdżały tam bardzo nieregularnie - np. dwa jeden za drugim, a potem przez parę minut nic. Ale to raczej nie do końca wina wspólnego krańca. Natomiast z tego co widziałem, to dużo osób już wcześniej (np. przy Okopowej wsiadało do autobusów), więc może rzeczywiście niekoniecznie trzeba było wysyłać tam i C1 i C6.Wolfchen pisze: ↑01 lis 2023, 23:45Tyle, że to było rano, a jak byłem przed 15, to nadal byla masarka. Przy jednej pętli tak niestety jest Gdyby pętla CM. WOLSKI normalnie funkcjonowała, można by było sterować swobodnie na dwóch krańcach i nie dostałoby się obu liniom na raz - wszakże tylko jedna z nich jeździła przez Gdański.
Czy dziś kursuje C40? Komunikat twierdzi, że tak, ale w rozkładach C40 brak.
Tak, kursuje.
Ale 2.11 ciagle jest spory i warto rozdzielić potoki pomiędzy C09 do Głównej Bramy Cmentarza Północnego i C40 do Bramy Południowej i Zachodniej w przyszłym roku. Mam nadzieję, że dane z liczarek w pojazdach to pokażą.
W przyszłym roku 1.11 wypada w piątek, więc zapewne linie cmentarne będą jeździć również w sobotę i niedzielę.
Z tą niedzielą to bym się nie rozpędzał, bo ostatnio jak 1.11. wypadł w piątek to cmentarne kursowały piątek-sobota. Inna kwestia, że tego 3.11. to ruch był taki, że kilka cmentarnych + zasilenie linii regularnych jeżdżących koło cmentarzy całkowicie wystarczało, przynajmniej na Powązkach.
Pytanie dotyczące 221. W którym miejscu 1.11. zawracało w okolicy pl. Grunwaldzkiego?
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
W alei Wojska Polskiego na wysokości ul. Księdza Boguckiego.
Dzięki.
Nie nie nie, to wina tylko i wyłącznie braku pętli i możliwości wyprzedzania się tramwajów czy trzymania jakiejś rezerwy/robienia postojów wyrónawczychKrzysztof_J pisze: ↑02 lis 2023, 0:03Inna sprawa, że wagony wszystkich linii przyjeżdżały tam bardzo nieregularnie - np. dwa jeden za drugim, a potem przez parę minut nic. Ale to raczej nie do końca wina wspólnego krańca.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43