Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
- ZielonyJamnik
- Posty: 704
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@dzidek jeżeli przegub przechodzi na 729 na skręcie w lewo w Warszawską, to i w Instalatorów przejdzie
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Czy dałoby radę zrobić (tak na szybko bez większego kombinowania z planem brygadowym) by dodatki na 208 stały się całkami i by Włodarzewską przez cały dzień kursowały autobusy na linii 208 tak jak od dziś to się dzieje w godzinach szczytu? Oczywiście poza szczytem odrobinę rzadziej dając szansę kierowcom na dłuższe postoje. Czy stoją tu na przeszkodzie jakieś względy finansowe, wozokilometrowe czy coś w tym rodzaju? Bo jeśli nie, to wydaje mi się że to byłoby najprostsze rozwiązanie na kursowanie autobusów także w stronę Grójeckiej przez cały dzień (przynajmniej w dni powszednie).
Nawet nie tylko kolejową, tylko w ogóle otwarcie M2. 1 za 15 (ale za 7 niekoniecznie).Autobus Czerwon pisze: ↑30 sie 2023, 13:00Biorąc pod uwagę obecną sytuację kolejową, to w ogóle najlepiej byłoby jakby 1 jechało na Okęcie i to w całości.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wręcz przeciwnie, za 7, a nie za 15.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Taka jedynka stanie się siedemnastką - a nawet czymś bardziej skomplikowanym. Pl.Narutowicza/Banacha/Okęcie (vide Winnica/Tarchomin Kościelny/Marymont) a z drugiego końca Annopol/Żerań. Bo chyba nikt nie uwierzy, źe mamy tyle brygad, żeby silna jedynka jeździła na Okęcie, a Bródno nie miało w święta połączenia ze szpitalem na Banacha Tyle że może tego Pl.Narutowicza to już dużo nie zostanie.
ŁK
-
- Posty: 4110
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A co jeśli silna 1 na Okęcie wzamian za jednocześnie 7 i 15, żeby nie tworzyć nadpodaży na Okęciu?
Jeśli radni Ochoty nie chcą tramwaju na Pl.Narutowicza to puścić dwie siekiery na Okęcie (bo to już Włochy) a resztę skrócić do Starynkiewicza.
tatra
Wykreśl Banacha. Zresztą to może się skończyć wydzieleniem 41 Narutowicza-Żerań i reszta kursów nigdy nie wróci na południe od Narutowicza.Łukasz pisze: ↑30 sie 2023, 15:27Taka jedynka stanie się siedemnastką - a nawet czymś bardziej skomplikowanym. Pl.Narutowicza/Banacha/Okęcie (vide Winnica/Tarchomin Kościelny/Marymont) a z drugiego końca Annopol/Żerań. Bo chyba nikt nie uwierzy, źe mamy tyle brygad, żeby silna jedynka jeździła na Okęcie, a Bródno nie miało w święta połączenia ze szpitalem na Banacha Tyle że może tego Pl.Narutowicza to już dużo nie zostanie.
Nikt nie da silnej 1, bo przecież trzeba hodować płaczki, jak to na Ochocie.Autobus Czerwon pisze: ↑30 sie 2023, 15:34A co jeśli silna 1 na Okęcie wzamian za jednocześnie 7 i 15, żeby nie tworzyć nadpodaży na Okęciu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
I bez tego to już jest chyba przegrana sprawa
Nie zawsze poważne opinie
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!fik pisze: ↑28 lip 2023, 15:48Niekoniecznie lubię wyciąganie jednostkowych przykładów, ale jechałem ostatnio ostatnim 414 z BW20 na APT (18.17) i było dość pełniutko. Dlaczego ta linia jest szczytowa? Bo zawsze była? Rozumiem, że większości pasażerów pasuje też 186, ale czy naprawdę popyt (obserwowany i potencjalny) spada z 9 kursów/h o 17 do 4 kursów/h o 19? W WBR raczej nie widać aż tak silnego spadku liczby podróży o tej porze, a ja generalnie uważam że histogram liczby kursów w przedziałach godzinowych powinien, co do zasady, odwzorowywać kształtem histogram liczby podróży odbywanych ogólnie w aglomeracji.
Ciekawe, kiedy znów potną
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Napisz jeszcze na Wawkomie o jeszcze paru rzeczach, które powinien wprowadzić ZTM. Może w ten sposób przyczynisz się do poprawy zbiorkomu w aglomeracji warszawskiej
Nie zawsze poważne opinie
Mało tego ja takim jechałem. Myślałem, że był tyle opóźniony - a tu wręcz przeciwnie wszystko o czasiefik pisze: ↑28 wrz 2023, 16:02Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!fik pisze: ↑28 lip 2023, 15:48Niekoniecznie lubię wyciąganie jednostkowych przykładów, ale jechałem ostatnio ostatnim 414 z BW20 na APT (18.17) i było dość pełniutko. Dlaczego ta linia jest szczytowa? Bo zawsze była? Rozumiem, że większości pasażerów pasuje też 186, ale czy naprawdę popyt (obserwowany i potencjalny) spada z 9 kursów/h o 17 do 4 kursów/h o 19? W WBR raczej nie widać aż tak silnego spadku liczby podróży o tej porze, a ja generalnie uważam że histogram liczby kursów w przedziałach godzinowych powinien, co do zasady, odwzorowywać kształtem histogram liczby podróży odbywanych ogólnie w aglomeracji.
Ciekawe, kiedy znów potną
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Robię to od 18 lat, skuteczność niestety mam dość przeciętną
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
208 wczoraj wyglądało tak: jedzie sobie mobilisowy knypek, ludzi pełno, na Harfowej w stronę Alei J. część ludzi została.
Jakieś 5 minut później (akurat wyszedłem ze sklepu) jadą kolejne trzy brygady, MZA. Na końcu trzydrzwiowa solówka, oczywiście zero ludzi w środku.
Czy na tej linii w ogóle ktoś jakieś sterowanie stosuje? Naprawdę trzeba było wszystkie trzy brygady razem z Bitwy puszczać?
Jakieś 5 minut później (akurat wyszedłem ze sklepu) jadą kolejne trzy brygady, MZA. Na końcu trzydrzwiowa solówka, oczywiście zero ludzi w środku.
Czy na tej linii w ogóle ktoś jakieś sterowanie stosuje? Naprawdę trzeba było wszystkie trzy brygady razem z Bitwy puszczać?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- ZielonyJamnik
- Posty: 704
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Centrala zazwyczaj nie robi SB na dodatkach, no chyba że brygady się wyprzedzą z powodu, że ktoś zrobi sobie 15min.
Autobusy mają robić kilometry
Autobusy mają robić kilometry
Mkną po koleinach zielone jamniki...