W kierunku Wilanowa
Absurdalne miejsca zmian
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- AdamKlocusky
- Posty: 588
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
To niech sobie czas dojazdu rozplanują tak, żeby mieli czas dojechać autem do R3, zostawić na parkingu zakładowym, dojechać tramwajem do Goworka i pokonać dystans od Goworka do Rakowieckiej pieszo (zwłaszcza, że Goworka jest w strefie dojścia do Rakowieckiej) lub podjechać 138 od zajezdni do Rakowieckiej, zamiast szukania na siłę problemu tam, gdzie go nie ma. Większość społeczeństwa nie ma miejsca pracy/nauki/etc. w miejscu wysiadki z pojazdu transportu publicznego i sobie z tym radzi.
Przypomina mi to stękania związkoli z R4 sprzed kilku lat, z okresu gdy nie jeździły tramwaje al. Solidarności między MRA a Kinem Femina, gdzie dla niektórych motorniczych poniżej jakiejkolwiek godności była jazda aż jeden przystanek 190 lub Z26 (bo to według ich wielkiego mniemania był skandal, żeby motorniczy do pracy jeździł autobusem, a nie tramwajem) od do miejsca zmiany lub odwrotnie.
Nie zawsze poważne opinie
A to swoją drogą też będzie trzeba dołożyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może nie do końca dobry temat, ale zaryzykuje.
Z nudów i przez czystą ciekawość sprawdziłem czas pracy brygady 3/120 (którą walas wypisał w wypadkach).
zm.A 5.30-15.29 miejsce zmiany M.Kondratowicza (czas pracy 10h)
zm.B 15.29-21.56 (czas pracy 6.27)
Tyle się mówi o długich czasach pracy i przemęczonych kierowcach.
Przecież miejsca zmiany nie ustala ZTM, tylko w tym przypadku MZA, czy nie można tu było podzielić pracy po równo na zm.A i B?
Jak widać w wyprawkach miękki ZTM już odpuścił przymus zmian na krańcach i miejsca zmian ustalają przewożnicy.
Z nudów i przez czystą ciekawość sprawdziłem czas pracy brygady 3/120 (którą walas wypisał w wypadkach).
zm.A 5.30-15.29 miejsce zmiany M.Kondratowicza (czas pracy 10h)
zm.B 15.29-21.56 (czas pracy 6.27)
Tyle się mówi o długich czasach pracy i przemęczonych kierowcach.
Przecież miejsca zmiany nie ustala ZTM, tylko w tym przypadku MZA, czy nie można tu było podzielić pracy po równo na zm.A i B?
Jak widać w wyprawkach miękki ZTM już odpuścił przymus zmian na krańcach i miejsca zmian ustalają przewożnicy.
No sprawiedliwie byłoby zakończyć to 120/3 przy Szwedzkiej o 13:48
- ZielonyJamnik
- Posty: 707
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Niestety takich absurdów jest sporo. Np. brygady ex deskowe z R-2, gdzie rano się robi 3 koła, a po południu tylko dwa, zamiast zrobić już zmianę przy Zajezdni Kleszczowa w kierunku Ursusa
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Co to znaczy ?
Sprawdziłeś postoje 15+, czy pozwalają na bardziej równomierny podział?Jurand pisze: ↑06 gru 2023, 8:15Może nie do końca dobry temat, ale zaryzykuje.
Z nudów i przez czystą ciekawość sprawdziłem czas pracy brygady 3/120 (którą walas wypisał w wypadkach).
zm.A 5.30-15.29 miejsce zmiany M.Kondratowicza (czas pracy 10h)
zm.B 15.29-21.56 (czas pracy 6.27)
Tyle się mówi o długich czasach pracy i przemęczonych kierowcach.
Przecież miejsca zmiany nie ustala ZTM, tylko w tym przypadku MZA, czy nie można tu było podzielić pracy po równo na zm.A i B?
Jak widać w wyprawkach miękki ZTM już odpuścił przymus zmian na krańcach i miejsca zmian ustalają przewożnicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W tym przypadku pozwalają
- ZielonyJamnik
- Posty: 707
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Brygady na których jeździły deskorolki (SU15) miały zawsze dwa kółka. Odkąd jeżdżę były to 4,6,10 brygada
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Jakbyś napisał numer linii to pewnie by wszyscy rozkminili że to faktycznie o su15 chodziłoZielonyJamnik pisze: ↑06 gru 2023, 21:58Brygady na których jeździły deskorolki (SU15) miały zawsze dwa kółka. Odkąd jeżdżę były to 4,6,10 brygada
O 187 chodzi ? Wnioskuję z tego, że akurat 4, 6, 10 brygada ma faktycznie krótsze zmiany B, ale przecież SU15 to już od dobrych paru lat na tym nie jeżdżą.Jurand pisze: ↑06 gru 2023, 22:10Jakbyś napisał numer linii to pewnie by wszyscy rozkminili że to faktycznie o su15 chodziłoZielonyJamnik pisze: ↑06 gru 2023, 21:58
Brygady na których jeździły deskorolki (SU15) miały zawsze dwa kółka. Odkąd jeżdżę były to 4,6,10 brygada
Tak, 187
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- ZielonyJamnik
- Posty: 707
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Tak przepraszam, skrót myślowy. Chodzi o 187.
@mb112 po prostu ci tylko tłumaczę, że akurat na tych konkretnych brygadach gdzie były przypisane deskorolki po południu były dwa koła
@mb112 po prostu ci tylko tłumaczę, że akurat na tych konkretnych brygadach gdzie były przypisane deskorolki po południu były dwa koła
Mkną po koleinach zielone jamniki...