Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
Da się to nadrobić do końca kursowania? Widziałem że 122 robiło półkurs PT na Gwiaździstą i teraz jedziemy z niewielkim opóźnieniem.
Jeśli mają być takie opóźnienia, to te copółgodzinne kursy mają sens ujemny.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jakoś ogólnie bajzel - niektóre już jeździły na zero, niektóre na -40, a w tym samym czasie stało coś w Markach z 6 minutami do odjazdu. Pewnie ktoś naprawia, skraca, robi SB i potem jest jeden wielki burdel.
ŁK
To zaraz dojdziemy do tego, że np. 184 jest przyspieszone, bo po ruszeniu z Metra Młociny 24 przejeżdża obok Metra Młociny 23 (na tym samym peronie) bez zatrzymania...
EDIT: A, zaraz, zaraz, przecież jeszcze pomija w jedną stronę Metro Wawrzyszew 03 oraz Koło 05, a w drugą Grzymały-Sokołowskiego 04 i Koło 03. To więcej niż E-1 ! To jak nic trzeba zmienić numer na czerwony !
EDIT2: I jeszcze Dalibora 01 przecież !
CR steruje a jeszcze pamiętaj że kierowca musi zrobić obowiązkową przerwę żeby nie dostać mandatu od ITD.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Brak zatrzymań linii przyspieszonych na przystankach Wał Miedzeszyński oraz Torwar świetnie spełnia swoją rolę, w szczycie porannym w stronę Politechniki pozwala zaoszczędzić do 5 minut, w druga stronę po południu tylko nieco mniej, bo do tego dochodzi fakt że na przystanku Torwar w stronę Pragi busy się korkowały gdy wszystkie linie 5xx tam stawały, bo przystanek jest tylko na jednego przeguba oraz znajduje się dokłądnie pomiedzy dwoma wlotami z Wisłostrady.ashir pisze: ↑05 gru 2023, 16:30E-1 obecnie pomija tylko Wybrzeże Szczecińskie, a w kierunku Gocławia dodatkowo Most Świętokrzyski i Ateńską. Tylko ten ostatni przystanek jest stały dla linii zwykłych, bo jako jedyny jest wśród cywilizacji. Zdecydowanie to powinno być 301. 520 czy 527 też powinny być liniami zwykłymi.
E-1 ma literkę "E" gdyż w odróżnieniu od wszystkich innych linii od Saskiej jedzie po całości Wałem Miedzeszyńskim, więc nie pomija "tylko dwóch przystanków" tylko pięć czy sześć w porównaniu z analogicznym 147.
Brak przystanków od Katowickiej nie sprawia, że E-1 jedzie zauważalnie szybciej od 147. Dla przykładu 733 nie jest E33, chociaż jedzie zauważalnie szybciej i dłużej bez przystanków. A co do 520 to już nie wiele pomija i pewnie kwestia czasu jak Królewska i PKP Gocławek zostaną dodane. Zostanie tylko Hoża, Torwar oraz Wał Miedzeszyński. I nie postuluję na Trasie Łazienkowskiej zmiany charakteru wszystkich linii 5xx. 523 powinno pozostać jako silna i przyśpieszona linia.
To na tej zasadzie to np. 143 jest przyspieszone w porównaniu do 225, bo jedzie sąsiednią ulicą, na której nie ma przystanków.
Ech, przeniesienie przystanków na środek trasy to już się nigdy nie uda… W przypadku meczów Legii nie działa kompletnie nic. Ostatnio moje 138 utknęło jak wszystkie inne autobusy na buspasie. Poprzedni postanowili wypuścić ludzi na środku mostu. Mój z kolei postanowił przebić się na lewy pas. Cofnął o jakieś 30 centrymetrow, przebił się na lewo jakoś, a przed Rozbratem zjechał na środkowy pas i krzyknąl tylko „przygotować się do desantu”. Praktycznie ze środkowego pasa na wysokości tyłu zatoczki. Potem przebił się znów na lewo i w ten sposób pojechał, zaoszczędzając pewnie z pół godziny, bo zjazd na Wisłostradę był kompletnie zabetonowany.eloelo520 pisze: ↑06 gru 2023, 10:06Brak zatrzymań linii przyspieszonych na przystankach Wał Miedzeszyński oraz Torwar świetnie spełnia swoją rolę, w szczycie porannym w stronę Politechniki pozwala zaoszczędzić do 5 minut, w druga stronę po południu tylko nieco mniej, bo do tego dochodzi fakt że na przystanku Torwar w stronę Pragi busy się korkowały gdy wszystkie linie 5xx tam stawały, bo przystanek jest tylko na jednego przeguba oraz znajduje się dokłądnie pomiedzy dwoma wlotami z Wisłostrady.ashir pisze: ↑05 gru 2023, 16:30E-1 obecnie pomija tylko Wybrzeże Szczecińskie, a w kierunku Gocławia dodatkowo Most Świętokrzyski i Ateńską. Tylko ten ostatni przystanek jest stały dla linii zwykłych, bo jako jedyny jest wśród cywilizacji. Zdecydowanie to powinno być 301. 520 czy 527 też powinny być liniami zwykłymi.
ŁK
- a/p TALENT
- Posty: 1723
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
-
- Posty: 2941
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Problem moim zdaniem tkwi w czym innym. W Mobilisie teraz jest tak, że jak kierowca potrzebuje zrobić ustawową przerwę i ją zgłasza (i jest mega opóźniony) to wtedy przez radio zaczyna się sterowanie na całej linii (automatycznie wszyscy inni kierowcy dostają komunikat że mają się meldować po przyjeździe na kraniec). W MZA na liniach nieekspediowanych jest tak, że jak kierowca potrzebuje zrobić piętnastkę i ją zgłasza to tylko on jest instruowany co dalej. Efekt? Ci co zgłaszają chęć zrobienia przerwy są potem skracani, a ci co nie zgłaszają to jeżdżą w kółko. Wczoraj na 177 tak miałem. Ja zostałem skrócony ale kolega nie bo nie zgłosił tylko jeździł non stop. No i nawet przed 23:00 jeździliśmy stadem bo on jeszcze nadrabiał a ja jeździłem o czasie. Brakuje tu jakiegoś kompleksowego patrzenia na całą komunikację. Po prostu stosowana jest zasada "kierowca zgłasza - trzeba coś z nim zrobić - reszta nas nie interesuje".
A co do linii przyspieszonych - dziś miałem 517 i zdziwiłem się że miałem przystanek przy Kruczej. 521 za to tam nie staje. Naprawdę już ciężko się połapać które przyspieszone linie gdzie mają przystanki. A jak ma się połapać przeciętny pasażer w tym?
To dziwny kierowca że jeździł nim stop. Przecież ma obowiązek zrobić przerwę ustawową, no ale może stać go na mandat od ITD.reserved pisze: ↑07 gru 2023, 1:37W MZA na liniach nieekspediowanych jest tak, że jak kierowca potrzebuje zrobić piętnastkę i ją zgłasza to tylko on jest instruowany co dalej. Efekt? Ci co zgłaszają chęć zrobienia przerwy są potem skracani, a ci co nie zgłaszają to jeżdżą w kółko. Wczoraj na 177 tak miałem. Ja zostałem skrócony ale kolega nie bo nie zgłosił tylko jeździł non stop. No i nawet przed 23:00 jeździliśmy stadem bo on jeszcze nadrabiał a ja jeździłem o czasie. Brakuje tu jakiegoś kompleksowego patrzenia na całą komunikację. Po prostu stosowana jest zasada "kierowca zgłasza - trzeba coś z nim zrobić - reszta nas nie interesuje".
A co do linii przyspieszonych - dziś miałem 517 i zdziwiłem się że miałem przystanek przy Kruczej. 521 za to tam nie staje. Naprawdę już ciężko się połapać które przyspieszone linie gdzie mają przystanki. A jak ma się połapać przeciętny pasażer w tym?
Przecież 517 ma przystanek przy Kruczej już od jakiegoś czasu to skąd te ździwienie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
A czemu 521 nie ma? Czemu jest różnie dla takich samych linii?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tak, ale sporo ludzi to byli kibice jadący na mecz.
ŁK