Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Błagam, nie baw się w beniego...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą![]()
- ZielonyJamnik
- Posty: 720
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ale co chcesz historie takie były. Sam wiesz co mistrz na to jak masz poniżej 30bar ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Jeździć, nie gasić, obserwować. Jak na razie wciąż jestem niedoścignionym rekordzistą gdyż zjechałem mając 15 atmosfer.
Chyba tylko w opowieściach kierowców szczególnie Karola Wojdy.
No i to się zgadza. Kiedyś na 186 znajomy mi pokazał jak ma pedał gazu wciśnięty do podłogi a jedzie 30km/h...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą![]()
Mediolan jest prostym przykładem tego jak R-1 Solbusem dogania R-2 na 72xx. Na takim 77 tego nie ma.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Na 190 jest identycznie. ![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- ZielonyJamnik
- Posty: 720
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ten to już powinien dostać literacką nagrodę Nobla za swoją wyobraźnię
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Odezwał się szofer z bożej łaski, a gdyby nie rodzinna ręka mógłby co najwyżej jeździć Setrą w PKS Przasnysz. Bajki twoje w TW są do dziś wspominane a tłumaczenia po kolizjach i wóz w wóz jako wzór pisania bzdur.Flash8222 pisze: ↑09 gru 2023, 10:39Błagam, nie baw się w beniego...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą![]()
Jesteś najlepszym kierowcą z R11. I tyle. Tylko zakręty bierz wolniej bo ludzie to nie tłuczniki.
Odemnie wara bo pogryzę że pożałujesz.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie ma już PKS Przasnysz ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nie bez powodu gazowe MANy zazwyczaj kończą tak:Walas pisze: ↑09 gru 2023, 14:18No i to się zgadza. Kiedyś na 186 znajomy mi pokazał jak ma pedał gazu wciśnięty do podłogi a jedzie 30km/h...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą![]()
Mediolan jest prostym przykładem tego jak R-1 Solbusem dogania R-2 na 72xx. Na takim 77 tego nie ma.
https://youtu.be/rQfkqch1OrI?si=SEQ5Io5yxTYsgfq5
W zasadzie większość gazowców tak kończy, mało kto chce je na rynku wtórnym.
Tylko że Solbus SM18 posiada masę własną na poziomie ~15,6t, gdy już MAN LC-G posiada masę własną na poziomie ~17,7t, przy czym SU18 CNG posiada masę własną na poziomie ~17,3t, przez grzeczność o masie własnej Autosana M18LF nawet nie wspomnę (ponad 18,0t).Walas pisze: ↑09 gru 2023, 14:18No i to się zgadza. Kiedyś na 186 znajomy mi pokazał jak ma pedał gazu wciśnięty do podłogi a jedzie 30km/h...ZielonyJamnik pisze: ↑09 gru 2023, 10:36Nie gadaj, bo producent też się nie popisał. MANy od początku były mułowate, a 7 kolek na 116 bez dodatkowego skręcenia mocy często nie dojeżdżały.
I tak najlepsze były historie jak w lato z klimą pełny autobus pod dolną nie podjeżdżał i trzeba było wyprosić pasażerów by poczekać na nich na górze aż przejdą![]()
Mediolan jest prostym przykładem tego jak R-1 Solbusem dogania R-2 na 72xx. Na takim 77 tego nie ma.
- ZielonyJamnik
- Posty: 720
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Lepiej powiedz ile realnie ma mocy MAN, bo raczej tu pies pogrzebany, a nie tam 2tony różnicy
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
beni pisze: ↑13 gru 2023, 23:12Odezwał się szofer z bożej łaski, a gdyby nie rodzinna ręka mógłby co najwyżej jeździć Setrą w PKS Przasnysz. Bajki twoje w TW są do dziś wspominane a tłumaczenia po kolizjach i wóz w wóz jako wzór pisania bzdur.
Jesteś najlepszym kierowcą z R11. I tyle. Tylko zakręty bierz wolniej bo ludzie to nie tłuczniki.
Odemnie wara bo pogryzę że pożałujesz.
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)