Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
W Krakowie do nowego kontraktu Mobilis zamówił 140 z 151 autobusów zasilanych gazem ziemnym CNG. W Polsce jest sporo przewoźników (zarówno komunalnych, jak i prywatnych) jeżdżących na CNG i dają radę.
Arriva jeździ CNG - daje radę. Tu nie jest problem napędu, tylko zarządzania firmą... A konkretnie przez panią prezes "urodzoną, by zarządzać".
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Faktycznie od samego początku zadziwiające betoniarstwo jak w PRLowskim molochu - samemu zadzwoniłem w lecie 2018 z chęcią podjęcia pracy na gazowej scanii na 0,25 lub 0,5 etatu. A pani kadrowa odrzekła jedynie, że takich ludzi to im nie potrzeba - interesuje ich tylko pełny etat. Podejście takie, jakby nikomu tam nie zależało czy ten kontrakt w ogóle będzie jeździć.Jurand pisze: ↑08 lut 2024, 20:08Oto to.
Od samego startu kontraktu nie było chętnych do pracy, szefowa się zajebiście zaprezentowała podczas castingu dla kierowców, którzy tylko się zaśmiali i zakręcili na pięcie i tyle ich widzieli
Miejmy nadzieje że ta firma zwinie się na zawsze i nie wypłynie za kilka lat pod zmienionym szyldem i pod innym dowództwem
-
- Posty: 2844
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chyba jednak przeczuwał, dająć opcję 25 wozów, w ostatnim przetargu na 50 brygad (z wozami używanymi).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 2844
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ale przecież Ty sam napisałeś o przetargu na 25 używanych 12m które powinien rozpisać ZTM. A jak widzisz, rozpisał.
Kolejny raz niestety się mści nie zatrzymanie Mobilisu z pełną pulą 50-ciu knypków, których to do dziś nie mogę odżałować. Wtedy 25 brygad do wyciągnięcia przez MZA, teraz już razem z tamtymi w sumie 50 (no, teoretycznie 50 bo jak wiemy ITS nie wyrabiał całego planu). Więc niech będzie powiedzmy, 35-40. A przecież to nie koniec... kolejne ajencyjne kontrakty się kończą...
Kolejny raz niestety się mści nie zatrzymanie Mobilisu z pełną pulą 50-ciu knypków, których to do dziś nie mogę odżałować. Wtedy 25 brygad do wyciągnięcia przez MZA, teraz już razem z tamtymi w sumie 50 (no, teoretycznie 50 bo jak wiemy ITS nie wyrabiał całego planu). Więc niech będzie powiedzmy, 35-40. A przecież to nie koniec... kolejne ajencyjne kontrakty się kończą...
Ciut więcej. 146 ze 151 aut będzie na gazie.
Ujmę to tak- do wszystkiego trzeba mieć głowę i choćby minimum zaangażowania.
Busików będzie łącznie 11. 5 x prund, 6 x CNG.
Czyli w Warszawie bez problemu może być tabor MIDI na CNG/elektryczne
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Akurat te MMI / Iveco co bierze Mob pod Kraków to klasa MINI.
Pragnę tylko przypomnieć, że w momencie gdy Arriva wygrywała przetarg na przeguby gazowe. To rzucane były kłody pt. "rażąco niskiej stawki" i wybór miał paść na Michalczewską. Jak widać na rażąco niskiej stawce dalej da się utrzymać kontrakt, a na "nie rażącej" mniejszego kontraktu niezbyt.
Jaką stawkę ma obecnie ReloBus?