Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Czekajcie, bo przeciez kontrakt Grodzia był po Arrivie?
Czym on zamierza obsługiwać te 50 brygad w okresie zejście Arrivy - koniec pierwotnego kontraktu Grodzia?
+ muszą mieć autobusy pod ręką, bo przecież ten kontrakt moze być rozszerzony o 25 brygad na zlecenie ZTM. Czyli Grodzio kupi gazowce Scanie? Dobrze by było.
Czym on zamierza obsługiwać te 50 brygad w okresie zejście Arrivy - koniec pierwotnego kontraktu Grodzia?
+ muszą mieć autobusy pod ręką, bo przecież ten kontrakt moze być rozszerzony o 25 brygad na zlecenie ZTM. Czyli Grodzio kupi gazowce Scanie? Dobrze by było.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.
PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.
PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
No dobrze.alojz pisze: ↑16 lut 2024, 15:30Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.
PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
Ale czy dzisiejsze otwarcie ofert i wygrana PKS GM dotyczy części przetargu obsługiwanej obecnie przez Arrive/Relo?( tak wynika z artykułu w Infobusie)
To kiedy w takim razie ZTM ogłosi przetarg na kontynuację cześci przetargu obsługiwanego obecnie przez PKS GM?
Jaką obecnie Grodzio ma stawkę? Bo może bardziej im się opłaca wygrać to po lepszej cenie i za stary kontrakt płacić kary?
Jakie 2 zadania tego samego przetargu? Przecież teraz zadanie jest jedno, na 50 brygad, możliwością rozszerzenia o 25. I to wygra tylko jedna firma, najpewniej Grodzio. Teraz powinien być kolejny przetarg na 50 brygad.alojz pisze: ↑16 lut 2024, 15:30Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.
PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 84/detailsRozdział V. Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi po upływie 12 tygodni od daty podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż od 1.12.2024 roku.
A ktoś mówił ze będzie?
Pisałem o przetargu z 2016.zxcvbnm pisze: ↑16 lut 2024, 16:11Jakie 2 zadania tego samego przetargu? Przecież teraz zadanie jest jedno, na 50 brygad, możliwością rozszerzenia o 25. I to wygra tylko jedna firma, najpewniej Grodzio. Teraz powinien być kolejny przetarg na 50 brygad.alojz pisze: ↑16 lut 2024, 15:30Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
A ma nie być? Jeśli tak, to kolejna kompromitacja ZTM.
To już będzie -75/-100 brygad. Świetnie
To już będzie -75/-100 brygad. Świetnie
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak właśnie się zastanawiałem co będzie jak do przetargu pomostowego przystąpią i Arriva i Grodzio? Przypuszczam, że niedługo będzie drugi przetarg "za Grodzia".
Myślę, że go nie będzie. A po dzisiejszym otwarciu ofert myślę, że stoimy przed widmem cięć rzędu ok. 6,5 - 6,8 mln wzkm.
Odpowiem pytaniem na pytanie- czemu ze zwyczajowego 50+4 zrobiło się 50+3 ? Tak się składa, że to drugie ma oparcie w rzeczywistości.
Fajnie. Niech będzie więcej linii z żenującą częstotliwością 30 minut. Rozumiem że jest drogo, ale to prowadzi do szybkopostępującej degradacji Warszawskiej komunikacji. Zwłaszcza na liniach 12m. Zamiast rozwoju, kolejne cięcia. Tu już mamy sumarycznie:
-25 wozów małych
-25 wozów CNG 12 m
-50 wozów 12 m (być może 25 jeśli wykorzystana będzie opcja).
To że obie firmy startowały w tym przetargu mówi wiele.
Następnym krokiem będzie obniżenie częstotliwości linii jeżdżących co 0,5h do co 1h. Proponuję usunąć połowę z nich. W następnym roku można pozbyć się kolejnych 100 brygad. Jak dobrze pójdzie to w 2030 nie będzie autobusów w Warszawie.
-25 wozów małych
-25 wozów CNG 12 m
-50 wozów 12 m (być może 25 jeśli wykorzystana będzie opcja).
To że obie firmy startowały w tym przetargu mówi wiele.
Następnym krokiem będzie obniżenie częstotliwości linii jeżdżących co 0,5h do co 1h. Proponuję usunąć połowę z nich. W następnym roku można pozbyć się kolejnych 100 brygad. Jak dobrze pójdzie to w 2030 nie będzie autobusów w Warszawie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
85 to bardzo duża liczba.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Boże, nikt nie kupi dodatkowych wozów... W przetargu na przedłużenie Mobilisu też był zapis o dodatkowych 25 brygadach i nikt nie dokupił wozów. ZTM zapisał coś takiego bo ma takie prawo i tyle.zxcvbnm pisze: ↑16 lut 2024, 15:02Czekajcie, bo przeciez kontrakt Grodzia był po Arrivie?
Czym on zamierza obsługiwać te 50 brygad w okresie zejście Arrivy - koniec pierwotnego kontraktu Grodzia?
+ muszą mieć autobusy pod ręką, bo przecież ten kontrakt moze być rozszerzony o 25 brygad na zlecenie ZTM. Czyli Grodzio kupi gazowce Scanie? Dobrze by było.
No dobrze, to jeśli PKS ma swój przetarg do końca grudnia, to w takim razie jak miałby jezdzić za Arrive od początku grudnia?alojz pisze: ↑16 lut 2024, 15:30Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.
PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/