Post
autor: zxcvbnm » 16 lut 2024, 17:48
Fajnie. Niech będzie więcej linii z żenującą częstotliwością 30 minut. Rozumiem że jest drogo, ale to prowadzi do szybkopostępującej degradacji Warszawskiej komunikacji. Zwłaszcza na liniach 12m. Zamiast rozwoju, kolejne cięcia. Tu już mamy sumarycznie:
-25 wozów małych
-25 wozów CNG 12 m
-50 wozów 12 m (być może 25 jeśli wykorzystana będzie opcja).
To że obie firmy startowały w tym przetargu mówi wiele.
Następnym krokiem będzie obniżenie częstotliwości linii jeżdżących co 0,5h do co 1h. Proponuję usunąć połowę z nich. W następnym roku można pozbyć się kolejnych 100 brygad. Jak dobrze pójdzie to w 2030 nie będzie autobusów w Warszawie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2