Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lut 2024, 15:02

Czekajcie, bo przeciez kontrakt Grodzia był po Arrivie?
Czym on zamierza obsługiwać te 50 brygad w okresie zejście Arrivy - koniec pierwotnego kontraktu Grodzia? :D

+ muszą mieć autobusy pod ręką, bo przecież ten kontrakt moze być rozszerzony o 25 brygad na zlecenie ZTM. Czyli Grodzio kupi gazowce Scanie? Dobrze by było.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 16 lut 2024, 15:30

Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.

PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.
pawcio pisze:
12 gru 2016, 22:54
Czy mi się wydaje, że ZTM został przez KIO rozjechany walcem?
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 16 lut 2024, 15:51

alojz pisze:
16 lut 2024, 15:30
Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.

PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.
pawcio pisze:
12 gru 2016, 22:54
Czy mi się wydaje, że ZTM został przez KIO rozjechany walcem?
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
No dobrze.
Ale czy dzisiejsze otwarcie ofert i wygrana PKS GM dotyczy części przetargu obsługiwanej obecnie przez Arrive/Relo?( tak wynika z artykułu w Infobusie)
To kiedy w takim razie ZTM ogłosi przetarg na kontynuację cześci przetargu obsługiwanego obecnie przez PKS GM?

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 16 lut 2024, 16:01

Jaką obecnie Grodzio ma stawkę? Bo może bardziej im się opłaca wygrać to po lepszej cenie i za stary kontrakt płacić kary? :term:

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lut 2024, 16:11

alojz pisze:
16 lut 2024, 15:30
Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.

PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.
pawcio pisze:
12 gru 2016, 22:54
Czy mi się wydaje, że ZTM został przez KIO rozjechany walcem?
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
Jakie 2 zadania tego samego przetargu? Przecież teraz zadanie jest jedno, na 50 brygad, możliwością rozszerzenia o 25. I to wygra tylko jedna firma, najpewniej Grodzio. Teraz powinien być kolejny przetarg na 50 brygad.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 16 lut 2024, 16:14

Jurand pisze:
16 lut 2024, 15:51
Ale czy dzisiejsze otwarcie ofert i wygrana PKS GM dotyczy części przetargu obsługiwanej obecnie przez Arrive/Relo?( tak wynika z artykułu w Infobusie)
Rozdział V. Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi po upływie 12 tygodni od daty podpisania Umowy, jednak nie wcześniej niż od 1.12.2024 roku.
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 84/details
Jurand pisze:
16 lut 2024, 15:51
To kiedy w takim razie ZTM ogłosi przetarg na kontynuację cześci przetargu obsługiwanego obecnie przez PKS GM?
A ktoś mówił ze będzie?


zxcvbnm pisze:
16 lut 2024, 16:11
alojz pisze:
16 lut 2024, 15:30
Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
Jakie 2 zadania tego samego przetargu? Przecież teraz zadanie jest jedno, na 50 brygad, możliwością rozszerzenia o 25. I to wygra tylko jedna firma, najpewniej Grodzio. Teraz powinien być kolejny przetarg na 50 brygad.
Pisałem o przetargu z 2016.
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lut 2024, 16:16

A ma nie być? Jeśli tak, to kolejna kompromitacja ZTM.
To już będzie -75/-100 brygad. Świetnie
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

fraktal
Posty: 5493
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 16 lut 2024, 16:35

Tak właśnie się zastanawiałem co będzie jak do przetargu pomostowego przystąpią i Arriva i Grodzio? :razz: Przypuszczam, że niedługo będzie drugi przetarg "za Grodzia".

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 16 lut 2024, 17:29

Szymon pisze:
16 lut 2024, 16:01
Jaką obecnie Grodzio ma stawkę? Bo może bardziej im się opłaca wygrać to po lepszej cenie i za stary kontrakt płacić kary? :term:
9,36 netto.

piorunus
Posty: 255
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 16 lut 2024, 17:40

Jurand pisze:
16 lut 2024, 15:51
To kiedy w takim razie ZTM ogłosi przetarg na kontynuację cześci przetargu obsługiwanego obecnie przez PKS GM?
Myślę, że go nie będzie. A po dzisiejszym otwarciu ofert myślę, że stoimy przed widmem cięć rzędu ok. 6,5 - 6,8 mln wzkm.
fraktal pisze:
16 lut 2024, 16:35
Tak właśnie się zastanawiałem co będzie jak do przetargu pomostowego przystąpią i Arriva i Grodzio? :razz: Przypuszczam, że niedługo będzie drugi przetarg "za Grodzia".
Odpowiem pytaniem na pytanie- czemu ze zwyczajowego 50+4 zrobiło się 50+3 ? Tak się składa, że to drugie ma oparcie w rzeczywistości.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lut 2024, 17:48

Fajnie. Niech będzie więcej linii z żenującą częstotliwością 30 minut. Rozumiem że jest drogo, ale to prowadzi do szybkopostępującej degradacji Warszawskiej komunikacji. Zwłaszcza na liniach 12m. Zamiast rozwoju, kolejne cięcia. Tu już mamy sumarycznie:
-25 wozów małych
-25 wozów CNG 12 m
-50 wozów 12 m (być może 25 jeśli wykorzystana będzie opcja).
To że obie firmy startowały w tym przetargu mówi wiele.
Następnym krokiem będzie obniżenie częstotliwości linii jeżdżących co 0,5h do co 1h. Proponuję usunąć połowę z nich. W następnym roku można pozbyć się kolejnych 100 brygad. Jak dobrze pójdzie to w 2030 nie będzie autobusów w Warszawie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

piorunus
Posty: 255
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 16 lut 2024, 17:53

zxcvbnm pisze:
16 lut 2024, 17:48
-25 wozów małych
-25 wozów CNG 12 m
-50 wozów 12 m (być może 25 jeśli wykorzystana będzie opcja).
Raczej 85. Przy tej skali pracy eksploatacyjnej brak 15, spokojnie pokryjesz napięciem rozkładów to tu, to tam.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lut 2024, 17:56

85 to bardzo duża liczba.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Flash8222
Posty: 7624
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 16 lut 2024, 17:58

zxcvbnm pisze:
16 lut 2024, 15:02
Czekajcie, bo przeciez kontrakt Grodzia był po Arrivie?
Czym on zamierza obsługiwać te 50 brygad w okresie zejście Arrivy - koniec pierwotnego kontraktu Grodzia? :D

+ muszą mieć autobusy pod ręką, bo przecież ten kontrakt moze być rozszerzony o 25 brygad na zlecenie ZTM. Czyli Grodzio kupi gazowce Scanie? Dobrze by było.
Boże, nikt nie kupi dodatkowych wozów... W przetargu na przedłużenie Mobilisu też był zapis o dodatkowych 25 brygadach i nikt nie dokupił wozów. ZTM zapisał coś takiego bo ma takie prawo i tyle.

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 16 lut 2024, 18:50

alojz pisze:
16 lut 2024, 15:30
Arriva i Grodzio wygrali 2 zadania tego samego przetargu. Arriva ma kontrakt do końca listopada, a Grodzio do końca grudnia.

PKS zaczął jeździć dużo później, bo ZTM za wszelką cenę chciał go uwalić. Była wtedy bardzo długa batalia odwoławcza. Jak to pawcio napisał po jednuym z wyroków.
pawcio pisze:
12 gru 2016, 22:54
Czy mi się wydaje, że ZTM został przez KIO rozjechany walcem?
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
No dobrze, to jeśli PKS ma swój przetarg do końca grudnia, to w takim razie jak miałby jezdzić za Arrive od początku grudnia?

ODPOWIEDZ