Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
A to tego nie widać na ulicach, że autobusy także stoją w korkach? Ludzie w pracy przerw nie mają?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Oj zdziwiłbyś się ile ludzi ma jeszcze podejście, że opóźnienie autobusu to kwestia tylko i wyłącznie tego że kierowca nie ma zegarka albo chciał sobie na chama przedłużyć przerwę.
Tak jest. To, co napisałem to był cytat pewnej pasażerki, która czekała na Gwiaździstej. 122 miało wtedy po 19 piętnastkę i jak przyjechało po czasie to kierowca zrobił przerwę. Z drugiej strony trudno winić pasażera, bo nie ma obowiązku znać ustawy o czasie pracy kierowców. Ale skoro autobus stoi, a ona czeka, to wina kierowcy.Autobus Czerwon pisze: ↑26 lut 2024, 16:31Oj zdziwiłbyś się ile ludzi ma jeszcze podejście, że opóźnienie autobusu to kwestia tylko i wyłącznie tego że kierowca nie ma zegarka albo chciał sobie na chama przedłużyć przerwę.
ZTM postanowił zająć się Najbardziej Palącym Problemem Warszawskiej Komunikacji, czyli po raz kolejny możemy przeczytać zapowiedzi zmian w układzie linii nocnych:
Zapewne wybrano temat łatwy w realizacji, który może dostarczyć wprowadzających sukces, który można szybko ogłosić urbi et orbi.
Nic nie słychać, o pomysłach na rozwiązanie innych problemów...
Plus obowiązkowy konsultacjowashing
Tak, są problemy z niedomagającym systemem połączeń nocnych, ale czy na pewno tym trzeba zająć się w pierwszej kolejności?Będzie więcej nocnych autobusów w Warszawie. „Najpierw konsultacje”
Więcej na RDC: https://www.rdc.pl/aktualnosci/warszawa ... rh8ADUdBhF
Zapewne wybrano temat łatwy w realizacji, który może dostarczyć wprowadzających sukces, który można szybko ogłosić urbi et orbi.
Nic nie słychać, o pomysłach na rozwiązanie innych problemów...
Plus obowiązkowy konsultacjowashing
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Niedługo to zaczną robić konsultacje społeczne dotyczące zapachu środków chemicznych wykorzystywanych do czyszczenia toalet publicznych na stacjach metra, bo przecież tak ważna kwestia niewątpliwie wpływająca na komfort i życie mieszkańców nie może pozostać w rękach specjalistów.
Akurat konsultacje są dobrym pomysłem. Ale powinny być odbierane jako sygnał, a nie decyzja wiążąca. Skoro nocniki będą się dalej spotykać na Centralnym to pewnie chodzi o modyfikacje, które przesuną autobusy z ulic gdzie jest mniejsze wykorzystanie na ciągi pozbawione komunikacji miejskiej. Może właśnie konsultacje to jest czas na rozmowę o godzinach kursowania linii nocnych i dziennych, które były poruszane parę stron wcześniej w tym temacie?
Przecież to jest decyzja strategiczna i powinna być podjęta ex cathedra. O czym tu dyskutować - czy dzienne powinny rozpoczynać kursowanie raczej od 5:00 czy bardziej od 5:30? Przecież to jest fikcja konsultacji i robienia k* z logiki.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Konsultacje dotyczące układu komunikacyjnego, są o tyle głupie że przecież żadne połączenie w całym mieście nie jest tak ważne, jak to z którego korzysta osoba która bierze udział w konsultacjach. To co następne? Może konsultacje dotyczące podwyżki cen biletów? No ciekawe jaki byłby wynik xDGeorg pisze: ↑01 mar 2024, 10:41Akurat konsultacje są dobrym pomysłem. Ale powinny być odbierane jako sygnał, a nie decyzja wiążąca. Skoro nocniki będą się dalej spotykać na Centralnym to pewnie chodzi o modyfikacje, które przesuną autobusy z ulic gdzie jest mniejsze wykorzystanie na ciągi pozbawione komunikacji miejskiej. Może właśnie konsultacje to jest czas na rozmowę o godzinach kursowania linii nocnych i dziennych, które były poruszane parę stron wcześniej w tym temacie?
Wręcz przeciwnie. To jest sprawa absolutnie wykonawcza i do ogarnięcia na poziomie pilnowania pracowników, żeby styk nocnych i dziennych wynikający z godzin sabatów na Centralnym był skoordynowany z obu stron. Strategiczną to może być kwestia tego, o której ma być ostatni sabat odjazdowy i ile potem ma być jeszcze sabatów przyjazdowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Strategiczna, bo związana z kosztami.
Jesli wolisz nazywać to kwestią wykonawczą, it's your choice.
IMHO - semantyka.
Jesli wolisz nazywać to kwestią wykonawczą, it's your choice.
IMHO - semantyka.
Nie semantyka tylko poziom, na jakim powinna zapadać decyzja w sprawie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Burmistrz Radzymina informuje, że na kilka dni przed wyborami od kwietnia linia N61 będzie kursować do Radzymina:
https://www.facebook.com/groups/forumra ... cale=pl_PL
Czas przejazdu wydaje się być nienajgorszy (w porównaniu np. do Legionowa/Chotomowa)
https://www.facebook.com/groups/forumra ... cale=pl_PL
Czas przejazdu wydaje się być nienajgorszy (w porównaniu np. do Legionowa/Chotomowa)
^^
A tymczasem Dworzec Gdański nadal bez sensownego wzmocnienia obsługi nocnej, bo po co, pociągi dalekobieżne PKP Intercity przecież się nie spóźniają...
A tymczasem Dworzec Gdański nadal bez sensownego wzmocnienia obsługi nocnej, bo po co, pociągi dalekobieżne PKP Intercity przecież się nie spóźniają...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....