KR88 pisze: ↑09 mar 2024, 20:30
bardzo nietrafiony pomysł
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. Tramwaje Śląskie z kolei stosowały (stosują?) zostawianie wozów na pętlach, zamiast zjeżdżania do zajezdni (aczkolwiek należy uczciwie przyznać, że potem jeździły uwalone graffiti
), z kolei gdzieś na Zachodzie (Paryż?) autobusy też nie zawsze zjeżdżają do zajezdni, tylko są odstawianie na placach lub garażach do tego specjalnie przystosowanych. Zresztą, TW też się chyba zastanawiały nad opcją śląską, czyli nocowanie pojazdów na pętlach?
Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową
Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie
Chociaż fakt, że raczej nie są to rozwiązania na dłuższą metę, a jako przejściowe, bo np. TW czekają na otwarcie Annopola, żeby już się nie bujać z tymi zjazdami