Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
Kojarzę kiedyś 22 wydłużone na 01.11.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26927
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak sobie myślę - i jak takie 228 w obecnym wariancie krótkim miałoby te postoje realizować? PT na Okęcie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby również na mniejszych pętlach typu Instalatorów docelowo również pojawiły się jakieś kontenerowe samoobsługowe pomieszczenia socjalne, coś jak na Ostroroga. To znaczy stoi na przeszkodzie - podłączenie mediów, wszelkie formalności itd., no ale to jednak nie jest jakiś poziom trudności lotu na Marsa i zgodnie z tym rozporządzeniem to się przecież będzie musiało pojawić. A poza remontami istniejących ekspedycji to na razie nie widać, żeby coś się działo, dalej są linie, gdzie na obu krańcach nic nie ma poza przenośną toaletą.
Przy czym remontują głównie te ekspedycje które akurat niedawno były remontowane. Zadziwia mnie ta logika. Po co trwa remont ekspedycji na Stegnach skoro dopiero co oddali ją do użytku jako nowoczesną? Po co remont ekspedycji na Niedźwiadku skoro parę lat temu ekspedycja została zbudowana? Sadyba? Co tam jest do roboty? Są linie gdzie nie ma nic oprócz toi-toia a oni się zabierają za remonty czegoś co działało sprawnie. Nie lepiej te pieniądze wydać na budowę nowych ekspedycji? Ok, ja wiem, to jest polityka, to są pewnie różne dotacje, pieniądze by się zmarnowały i trzeba jakoś wygospodarować, zapełnić budżet. Ale i tak czuję, że coś tu nie gra.
PS A jednym z najczęściej powtarzanych zarzutów co do nowych ubikacji dla kierowców jest to, że teraz pisuar jest w jednym pomieszczeniu razem z kiblem. Czyli jak kogoś złapie - przepraszam - sranie, to cała kolejka do sikania czeka. No nie wiem, brak jakiegoś podstawowego myślenia. Albo ja czegoś tu nie rozumiem, to też jest możliwe.
PS A jednym z najczęściej powtarzanych zarzutów co do nowych ubikacji dla kierowców jest to, że teraz pisuar jest w jednym pomieszczeniu razem z kiblem. Czyli jak kogoś złapie - przepraszam - sranie, to cała kolejka do sikania czeka. No nie wiem, brak jakiegoś podstawowego myślenia. Albo ja czegoś tu nie rozumiem, to też jest możliwe.
Stegny to zaraz dostaną tramwaj, może to ma związek. Tramwaje będą miały osobny budynek?
ŁK
Łatwiej i taniej jest wyremontować obecne niż postawić nowe gdzie musisz doprowadzić media. Ekspedycja z Ursusa ma już 20 lat przynajmniej.reserved pisze: ↑20 kwie 2024, 1:33Przy czym remontują głównie te ekspedycje które akurat niedawno były remontowane. Zadziwia mnie ta logika. Po co trwa remont ekspedycji na Stegnach skoro dopiero co oddali ją do użytku jako nowoczesną? Po co remont ekspedycji na Niedźwiadku skoro parę lat temu ekspedycja została zbudowana? Sadyba? Co tam jest do roboty? Są linie gdzie nie ma nic oprócz toi-toia a oni się zabierają za remonty czegoś co działało sprawnie. Nie lepiej te pieniądze wydać na budowę nowych ekspedycji? Ok, ja wiem, to jest polityka, to są pewnie różne dotacje, pieniądze by się zmarnowały i trzeba jakoś wygospodarować, zapełnić budżet. Ale i tak czuję, że coś tu nie gra.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26927
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie, ekspedycja ma być ZTMowska, wspólna. Ale czy kwity na to są już podpisane to nie jestem pewien.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Rozporządzenie opisuje, co jest niezbędne wewnątrz ekspedycji. Więc jak ekspedycja remontowana 5 lat temu tego nie spełnia, to i tak trzeba zrobić ponowny remont.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja nie mówię że nie trzeba. Bardziej chodzi mi o priorytety. W sytuacji gdy jest wiele krańców gdzie nie ma NIC, zacząłbym od zmiany tego NIC na COŚ.
Z punktu widzenia rozporządzenia nie ma to znaczenia, czy to jest NIC, czy COŚ, co nie spełnia warunków. A łatwiej dostosować to COŚ niż zbudować NIC.reserved pisze:Ja nie mówię że nie trzeba. Bardziej chodzi mi o priorytety. W sytuacji gdy jest wiele krańców gdzie nie ma NIC, zacząłbym od zmiany tego NIC na COŚ.
ŁK
Z punktu widzenia rozporządzenia może i tak. Ja mówię o zdrowym rozsądku.
W przepisach zdrowy rozsądek nie jest wymagany, a jego poszukiwanie kompletnie bezcelowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- ZielonyJamnik
- Posty: 997
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Do rewolucji socjalnej zostało niecałe 10 miesięcy. W związku z tym nasunęło mi się następujące pytanie. Ile do tej pory zbudowano nowych socjali na pętlach gdzie do tej pory ich nigdy nie było. Nie chodzi mi więc o nowe pętle z socjalem (np Ostroroga) ani remontowane.
No i pytanie ile tak naprawdę jest do zbudowania.
No i pytanie ile tak naprawdę jest do zbudowania.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
- R-9 Chełmska
- Posty: 7824
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Raczej zero, a np takie Kabaty wołają o to.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32