Tych kursów, które dziś jadą rano z Żoliborza a wieczorem na Żoliborz w ogóle nie będzie. One będą zaczynać i kończyć na Annopolu albo Żeraniu Wschodnim, które od R5 są o rzut kamieniem i to raczej takim solidnym.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przecież o tym właśnie Bastian od samego początku pisze...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36865
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Hosanna, ktoś mnie jednak rozumie...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ja wiem o czym piszesz. Tylko na Bródnie skala tego zjawiska w porównaniu z Wołoską, Marymoncką czy Kijowską będzie znacznie mniejsza, bo samo Bródno jest znacznie większym konsumentem brygad.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Podejrzewam na początek podział linii.
1 - R1, R3 i R5
3 - R2 i R5
4 - R3 i R5
25 - R3 i R5
Do tego R5 wydaje się że może wziąść brygady 18 z R4.
1 - R1, R3 i R5
3 - R2 i R5
4 - R3 i R5
25 - R3 i R5
Do tego R5 wydaje się że może wziąść brygady 18 z R4.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
25 to prawdopodobnie będzie na wakacje zawieszone, więc pewnie odpada, bo zdaje się, że od lipca startuje Annopol. 18 to miałoby zjazdy z FSO na około z racji braku skrętów NE na Starzyńskim (lepsze zjazdy wychodzą z d. PDPS-u), więc nie byłbym tego taki pewien. Zresztą pawcio pisał, że na początku R5 dostanie same linie bródnowskie, a 18 pod tę definicję nie podchodzi. Za to nie zdziwię się, jeśli całe 3 byłoby na R5, bo Praga też pewnie z czegoś spadnie. Ale może niech ktoś z gwardii TW się wypowie. Chociaż biorąc pod uwagę, że mamy dopiero koniec kwietnia, a zmiany będą od lipca, to pewnie nikt stamtąd jeszcze nie napisze ze stuprocentową pewnością co i jak, bo to wszystko jest jeszcze w fazie ustaleń
Na około przez 11 listopada, nie m dramatu. 25 może już umrze na zawsze.primoż pisze:25 to prawdopodobnie będzie na wakacje zawieszone, więc pewnie odpada, bo zdaje się, że od lipca startuje Annopol. 18 to miałoby zjazdy z FSO na około z racji braku skrętów NE na Starzyńskim (lepsze zjazdy wychodzą z d. PDPS-u), więc nie byłbym tego taki pewien. Zresztą pawcio pisał, że na początku R5 dostanie same linie bródnowskie, a 18 pod tę definicję nie podchodzi. Za to nie zdziwię się, jeśli całe 3 byłoby na R5, bo Praga też pewnie z czegoś spadnie. Ale może niech ktoś z gwardii TW się wypowie. Chociaż biorąc pod uwagę, że mamy dopiero koniec kwietnia, a zmiany będą od lipca, to pewnie nikt stamtąd jeszcze nie napisze ze stuprocentową pewnością co i jak, bo to wszystko jest jeszcze w fazie ustaleń
ŁK
Zmiany to raczej od września, nie lipca. Na wakacje jest zapowiedziana przeprowadzka wagonów.
Ponieważ nie udało mi się znaleźć komunikatu, stąd pytanie. Co wydarzy się we wtorek wieczorem na Nocznickiego, że kursować będą jedynie kursy zjazdowe? Zaś od środy wieczorem samo 33?
Remont rozjazdów na Młocinach. Od wtorku od godz. 20 do końca kursowania tylko kursy zjazdowe. I tak do konca tygodnia. 2 i 6 będą odjeżdżać z innych miejsc i dla 26 i 33/73 nie będzie środkowego przystanku Metro Młociny w stronę miasta bo będzie wyjazd torem wewnętrznym. Od 3 maja zamiast 33 będzie 73.
A, czyli trzeba poczekać na wgranie rozkładów dla 33/73 i może 6 (resztę linii ogarnięto). O komunikacie nie wspominając.
Wiem, że może być gorzej (szczególnie w stołecznym zbiorkomie), ale może też być czasem mądrzej. Zjazdy z FSO do R4 jednak dowiozą zbłąkane dusze do M1 i 15 na DWG, zjazdy FSO R5 via 11 Listopada nie stanowią wartości dodanej, ponieważ: a) nie dowiozą do M2; b) do 23 można równie dobrze dojechać 20, a nawet tym ostatnim dotrzeć do Trasy W-Z bez przesiadki. Co najwyżej kurs dla MKM-ów i to takich najbardziej skrajnych.
Fajne są takie wskakujące na ostatnią chwilę objazdy i zmiany tras. Tak jak Jerozolimskie wpadły kilka godzin przed, tak teraz spadły z nieba konkrety dotyczące Młocin
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/2 ... mlociny-2/
(BTW: uroczy komunikat z licznymi numerami przystanków/słupków, ale żeby ktoś zalinkował mapę węzła, by zwykły śmiertelnik się w tym odnalazł...)
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/2 ... mlociny-2/
(BTW: uroczy komunikat z licznymi numerami przystanków/słupków, ale żeby ktoś zalinkował mapę węzła, by zwykły śmiertelnik się w tym odnalazł...)
Ja też nie pamiętam numerów. Jak to ma być z 2? Bo przecież jadąc na Marymont od strony Huty nie ma przystanku dla wysiadających/wsiadających. Na pętli nie ma też przystanków do obsługi pasażerów. Czy de facto ostatnim przystankiem będzie Park Kaskada?
Wysiadać pewnie będzie się na MM09, ale oby nie uruchomili 08, bo to marnotrawstwo czasu i bezsens...
(szkoda, że ten węzeł nie został jakkolwiek przebudowany w czasie budowy stacji metra - w kierunku północnym jest wybitnie niefunkcjonalny)
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... rymont.pdf
(szkoda, że ten węzeł nie został jakkolwiek przebudowany w czasie budowy stacji metra - w kierunku północnym jest wybitnie niefunkcjonalny)
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... rymont.pdf