Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 cze 2024, 11:20

To raczej było do przewidzenia, że 8 minut to za rzadko. Kursy skrócone do Ronda Daszyńskiego/Zajezdni Wola albo wariantowe dziesiątki za 3…2…1…
ŁK

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 03 cze 2024, 11:35

Zataczamy kółeczko. 8 na kikuta to za mało, więc do Wilanowa to co 2 powinno kursować. Plus Stegny. Więc przepustowość na Marszałkowskiej niewystarczająca, bo przecież i Górny Mokotów dochodzi. Zatem torowisko zaorać i puścić kilka linii autobusowych, w tym pospieszne aby potoki rozdzielić :P .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 cze 2024, 11:39

Zawsze można zamienić południowymi końcówkami 11 i 33, to byłoby jakieś xd

Leitner98
Posty: 123
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 03 cze 2024, 11:48

TGM pisze:
03 cze 2024, 11:35
Zataczamy kółeczko. 8 na kikuta to za mało, więc do Wilanowa to co 2 powinno kursować. Plus Stegny. Więc przepustowość na Marszałkowskiej niewystarczająca, bo przecież i Górny Mokotów dochodzi. Zatem torowisko zaorać i puścić kilka linii autobusowych, w tym pospieszne aby potoki rozdzielić :P .
Tu się mści odłożenie Rakowieckiej - początkowo miała być realizowana razem z resztą. Albo trzeba było zrobić Rakowiecką a Stegny odłożyć.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1023
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 03 cze 2024, 14:25

Pytanie czy można było ze względów bezpieczeństwa odłożyć budowę kolektora
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Leitner98
Posty: 123
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 03 cze 2024, 14:28

Ale Stegny nie potrzebują chyba nowego kolektora? Zakładam, że też by zrobiono rozjazdy w św. Bonifacego tak jak teraz zrobiono z Rakowiecką. Z tym, że tam można by już przebudować oczywiście obie jezdnie.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4120
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 03 cze 2024, 16:10

Leitner98 pisze:
03 cze 2024, 14:28
Ale Stegny nie potrzebują chyba nowego kolektora?
Mieszkania na Stegnach nie są wyposażone w toalety? :>

Leitner98
Posty: 123
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 03 cze 2024, 16:42

Przecież podłącza się nowy kolektor do istniejącego. Po dwóch latach jakby wkroczyli na Stegny to by dokończyli.

Delwin
Posty: 301
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 03 cze 2024, 17:05

TGM pisze:
03 cze 2024, 11:35
Zataczamy kółeczko. 8 na kikuta to za mało, więc do Wilanowa to co 2 powinno kursować. Plus Stegny. Więc przepustowość na Marszałkowskiej niewystarczająca, bo przecież i Górny Mokotów dochodzi. Zatem torowisko zaorać i puścić kilka linii autobusowych, w tym pospieszne aby potoki rozdzielić :P .
Niby czemu? Trochę będzie przez chwilę trochę ciaśniej na odcinku Goworka-Plac Zbawiciela i tyle. 10 i 11 i tak odbijają w bok. A jak będzie Rakowiecka to już w ogóle nie ma tematu bo pewnie jeden z nich przeskoczy na Rakowiecką.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 cze 2024, 18:05

33 na dół, 11 przez Wołoską na Wyścigi, 10 do Wilanowskiej, jeszcze więcej siedemnastek (3/3/4/4/4) - z tym że kilka do Kieleckiej.
ŁK

Delwin
Posty: 301
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 03 cze 2024, 18:14

A jakoś bliżej?

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 cze 2024, 18:21

Łukasz pisze:
03 cze 2024, 18:05
33 na dół, 11 przez Wołoską na Wyścigi, 10 do Wilanowskiej, jeszcze więcej siedemnastek (3/3/4/4/4) - z tym że kilka do Kieleckiej.
Litości.... 4 na Wyścigi przez Woronicza jeździła pusta jak bęben. 10 z Wyścigów trochę ludzi dowozi.
Priorytety poszły w siną dał. Goworka, Marszałkowska i Chałubińskiego przepustowość ma nieciekawą.
A to, że każdy będzie chciał mieć częste linie w każdy zakątek miasta było do przewidzenia.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 cze 2024, 19:46

Paweł D. pisze:
Łukasz pisze:
03 cze 2024, 18:05
33 na dół, 11 przez Wołoską na Wyścigi, 10 do Wilanowskiej, jeszcze więcej siedemnastek (3/3/4/4/4) - z tym że kilka do Kieleckiej.
Litości.... 4 na Wyścigi przez Woronicza jeździła pusta jak bęben. 10 z Wyścigów trochę ludzi dowozi.
Priorytety poszły w siną dał. Goworka, Marszałkowska i Chałubińskiego przepustowość ma nieciekawą.
A to, że każdy będzie chciał mieć częste linie w każdy zakątek miasta było do przewidzenia.
4 jeździła pusta, bo skręcała w Nowowiejską.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 cze 2024, 20:07

Pamiętam 33 które nie skręcało i też jeździło tam puste. Wiem, że to dawno było.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 cze 2024, 20:46

Łukasz pisze:
03 cze 2024, 19:46
Paweł D. pisze: Litości.... 4 na Wyścigi przez Woronicza jeździła pusta jak bęben. 10 z Wyścigów trochę ludzi dowozi.
Priorytety poszły w siną dał. Goworka, Marszałkowska i Chałubińskiego przepustowość ma nieciekawą.
A to, że każdy będzie chciał mieć częste linie w każdy zakątek miasta było do przewidzenia.
4 jeździła pusta, bo skręcała w Nowowiejską.
Z Wyścigów na północ od Nowowiejskiej nie trzeba linii dookoła świata przez Woronicza, jest szybsza 10. Linia w śladzie starego 33 nie ma sensu i zajmijmy się czymś bardziej produktywnym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ