Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 11 kwie 2024, 13:28

Dokumentacja przetargowa
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 23/details

zxcvbnm pisze:
11 kwie 2024, 12:52
Wydłużają, bo przede wszystkim autobusy w dobrym stanie. I to są po prostu oszczędności. Bo na nówki, musieliby sporo forsy wydać.
Ile konkretnie? Masz jakieś wyliczenia?

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 kwie 2024, 17:26

zxcvbnm pisze:
11 kwie 2024, 12:52
Wydłużają, bo przede wszystkim autobusy w dobrym stanie. I to są po prostu oszczędności. Bo na nówki, musieliby sporo forsy wydać.
No ja o tym mówiłem od razu jak był pierwszy przetarg pomostowy dla Mobilisów. No ale ZTM nie posłuchał i Mobilis "opylił" jak mówiliście, 25 Solarisów.

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 12 kwie 2024, 6:51

alojz pisze:
11 kwie 2024, 13:28
Ile konkretnie? Masz jakieś wyliczenia?
Ty tak na serio czy nie bałdzo ?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2236
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 13 kwie 2024, 12:17

Jurand pisze:
10 kwie 2024, 20:29
zxcvbnm pisze:
27 mar 2024, 21:40
Ogólnie to w planie przetargów ZTM na stronie ezamawiający widnieje wpis:

Więc chyba odejście od 94xx nie jest takie wcale pewne.
Dziś ZTM podpisał umowę z PKS GM na 3 lata, co dalej?
Bo na obecną chwilę to wozy 12m Arrivy kończą pracę z końcem listopada tego roku i od 1 grudnia oficjalnie jeździ PKS GM.
(...)
Może też MZA odkupi jak w przypadku Scanii xD
zxcvbnm pisze:
11 kwie 2024, 9:58
3. MZA kupi 29(27+2) wozów od Michasia, Michaś faktycznie wystawiał 10 brygad, więc +15 odzyskamy. Do tego po przyjściu nowego taboru skasuje się mniej szarpaków i 18xx, więc te 10 na luzie też się odzyska. Mobilis te wozy "zatrudnił" już w innych miejscach.
(...)
Pragnę tylko zaznaczyć że te 15 brygad które powinny być obsługiwane przez Michalczewskiego MZA obsługuje od dawna.

KM
Posty: 139
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 24 kwie 2024, 18:21

Rzecz niesłychana – w obu szczytach Michalczewski wystawił wszystkie brygady na 212.

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 25 kwie 2024, 10:37

Odnotujmy pro forma- Mobilis odwołał się od warunków S(i)WZ w przetargu na pomostowe 3 x 25.

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 kwie 2024, 10:58

Ło Boże... co im przeszkadza?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 727
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 25 kwie 2024, 11:41

Stawiam w ciemno, że kary.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 13 maja 2024, 12:30

Na dzisiejszym wydaniu TED'a ogłoszenie o zmianach w przetargu na 3 x 25 brygad. Najważniejsza zmiana ? 100% cena out, 95% cena + 5% wiek autobusów yep.

Jurand
Posty: 1091
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 16 maja 2024, 23:06

Czy przypadkiem któryś z ex Mobilisowych su8,9 nie trafił przypadkiem do któregoś z przewozników z okolic Serocka?
Dziś mi coś takiego podobnego w dziwnych barwach śmignęło w Serocku.

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 05 cze 2024, 7:37

Dzisiejsze wydanie TED'a przyniosło wysyp wstępnych ogłoszeń informacyjnych. Wszystkie zakładają zawarcie 4 kontraktów przewozowych, każdy na 8 lat.
1) https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/333078-2024 -> za-SU8,9LE Moba.
2) https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/332299-2024 -> za-Hybrydy Moba.
3) https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/330797-2024 -> za-Otokary Relo i pytanie czy coś więcej ? W końcu w tym samym momencie miała kończyć także "Urodzona by zarządzać".
4) https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/330772-2024 -> za-MCG Moba.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 05 cze 2024, 11:27

Szczerze? Ja bym od razu zrobił po 10 lat. Żeby się zabezpieczyć.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
8239
Posty: 1000
Rejestracja: 28 lis 2006, 20:03
Lokalizacja: 327901

Post autor: 8239 » 05 cze 2024, 11:45

zxcvbnm pisze:
05 cze 2024, 11:27
Szczerze? Ja bym od razu zrobił po 10 lat. Żeby się zabezpieczyć.
Wielkie dzięki za tą szczerość... ja jednak byłbym polemizował z argumentem o rzekomym "zabezpieczeniu". Znamy już przykłady różnych przedsiębiorst prywatnych, które w szybkim tempie doprowadzały flotę do ruiny - w znacznie krótszym czasie niż 10 lat. Nie można na 100% wykluczyć, że do rynku przewozów warszawskich nie dostanie się jakiś gracz dotychczas z zewnątrz - np. dziadostwo pokroju BP-Toura czy kolejna odsłona Warbusa po reinkarnacji.

Jurand
Posty: 1091
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 05 cze 2024, 12:25

8239 pisze:
05 cze 2024, 11:45
zxcvbnm pisze:
05 cze 2024, 11:27
Szczerze? Ja bym od razu zrobił po 10 lat. Żeby się zabezpieczyć.
Wielkie dzięki za tą szczerość... ja jednak byłbym polemizował z argumentem o rzekomym "zabezpieczeniu". Znamy już przykłady różnych przedsiębiorst prywatnych, które w szybkim tempie doprowadzały flotę do ruiny - w znacznie krótszym czasie niż 10 lat. Nie można na 100% wykluczyć, że do rynku przewozów warszawskich nie dostanie się jakiś gracz dotychczas z zewnątrz - np. dziadostwo pokroju BP-Toura czy kolejna odsłona Warbusa po reinkarnacji.
Chyba ZTM znalazł na to sposób w postaci certyfikatów i jebania przewozników finansowo za byle uchybienia :-k

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 05 cze 2024, 13:35

8239 pisze:
05 cze 2024, 11:45
Nie można na 100% wykluczyć, że do rynku przewozów warszawskich nie dostanie się jakiś gracz dotychczas z zewnątrz - np. dziadostwo pokroju BP-Toura czy kolejna odsłona Warbusa po reinkarnacji.
1. BP Tour pod którą postacią ? Bo zdaje się jako PW p. PB to ta firma jest już spalona. Z kolei jako BP Tour Regio (z którą wg. KRS p. PB nie ma nic wspólnego) ma za słabe zaplecze, przede wszystkim finansowe. Więc wątpliwe by ktoś im zaufał i dał wszelkie instrumenty do w ogóle startu w Warszawie.
2. Kolejne wcielenie Warbusa też raczej odpada. Zdaje się, że ród Sz. przez te wszystkie perypetie chyba już się autobusowo wypalił.

ODPOWIEDZ