Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
michael112
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 11 kwie 2024, 17:26
zxcvbnm pisze: ↑11 kwie 2024, 12:52
Wydłużają, bo przede wszystkim autobusy w dobrym stanie. I to są po prostu oszczędności. Bo na nówki, musieliby sporo forsy wydać.
No ja o tym mówiłem od razu jak był pierwszy przetarg pomostowy dla Mobilisów. No ale ZTM nie posłuchał i Mobilis "opylił" jak mówiliście, 25 Solarisów.
-
piorunus
- Posty: 256
- Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53
Post
autor: piorunus » 12 kwie 2024, 6:51
alojz pisze: ↑11 kwie 2024, 13:28
Ile konkretnie? Masz jakieś wyliczenia?
Ty tak na serio
czy nie bałdzo ?
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2236
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 13 kwie 2024, 12:17
Jurand pisze: ↑10 kwie 2024, 20:29
zxcvbnm pisze: ↑27 mar 2024, 21:40
Ogólnie to w planie przetargów ZTM na stronie ezamawiający widnieje wpis:
Więc chyba odejście od 94xx nie jest takie wcale pewne.
Dziś ZTM podpisał umowę z PKS GM na 3 lata, co dalej?
Bo na obecną chwilę to wozy 12m Arrivy kończą pracę z końcem listopada tego roku i od 1 grudnia oficjalnie jeździ PKS GM.
(...)
Może też MZA odkupi jak w przypadku Scanii xD
zxcvbnm pisze: ↑11 kwie 2024, 9:58
3. MZA kupi 29(27+2) wozów od Michasia, Michaś faktycznie wystawiał 10 brygad, więc +15 odzyskamy. Do tego po przyjściu nowego taboru skasuje się mniej szarpaków i 18xx, więc te 10 na luzie też się odzyska. Mobilis te wozy "zatrudnił" już w innych miejscach.
(...)
Pragnę tylko zaznaczyć że te 15 brygad które powinny być obsługiwane przez Michalczewskiego MZA obsługuje od dawna.
-
KM
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33
Post
autor: KM » 24 kwie 2024, 18:21
Rzecz niesłychana – w obu szczytach Michalczewski wystawił wszystkie brygady na 212.
-
piorunus
- Posty: 256
- Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53
Post
autor: piorunus » 25 kwie 2024, 10:37
Odnotujmy pro forma- Mobilis odwołał się od warunków S(i)WZ w przetargu na pomostowe 3 x 25.
-
michael112
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 25 kwie 2024, 10:58
Ło Boże... co im przeszkadza?
-
ZielonyJamnik
- Posty: 727
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Post
autor: ZielonyJamnik » 25 kwie 2024, 11:41
Stawiam w ciemno, że kary.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
-
piorunus
- Posty: 256
- Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53
Post
autor: piorunus » 13 maja 2024, 12:30
Na dzisiejszym wydaniu TED'a ogłoszenie o zmianach w przetargu na 3 x 25 brygad. Najważniejsza zmiana ? 100% cena out, 95% cena + 5% wiek autobusów yep.
-
Jurand
- Posty: 1091
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 16 maja 2024, 23:06
Czy przypadkiem któryś z ex Mobilisowych su8,9 nie trafił przypadkiem do któregoś z przewozników z okolic Serocka?
Dziś mi coś takiego podobnego w dziwnych barwach śmignęło w Serocku.
-
zxcvbnm
- Posty: 2241
- Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
- Lokalizacja: Garażowany w Wawrze
Post
autor: zxcvbnm » 05 cze 2024, 11:27
Szczerze? Ja bym od razu zrobił po 10 lat. Żeby się zabezpieczyć.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
8239
- Posty: 1000
- Rejestracja: 28 lis 2006, 20:03
- Lokalizacja: 327901
Post
autor: 8239 » 05 cze 2024, 11:45
zxcvbnm pisze: ↑05 cze 2024, 11:27
Szczerze? Ja bym od razu zrobił po 10 lat. Żeby się zabezpieczyć.
Wielkie dzięki za tą szczerość... ja jednak byłbym polemizował z argumentem o rzekomym "zabezpieczeniu". Znamy już przykłady różnych przedsiębiorst prywatnych, które w szybkim tempie doprowadzały flotę do ruiny - w znacznie krótszym czasie niż 10 lat. Nie można na 100% wykluczyć, że do rynku przewozów warszawskich nie dostanie się jakiś gracz dotychczas z zewnątrz - np. dziadostwo pokroju BP-Toura czy kolejna odsłona Warbusa po reinkarnacji.
-
Jurand
- Posty: 1091
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 05 cze 2024, 12:25
8239 pisze: ↑05 cze 2024, 11:45
zxcvbnm pisze: ↑05 cze 2024, 11:27
Szczerze? Ja bym od razu zrobił po 10 lat. Żeby się zabezpieczyć.
Wielkie dzięki za tą szczerość... ja jednak byłbym polemizował z argumentem o rzekomym "zabezpieczeniu". Znamy już przykłady różnych przedsiębiorst prywatnych, które w szybkim tempie doprowadzały flotę do ruiny - w znacznie krótszym czasie niż 10 lat. Nie można na 100% wykluczyć, że do rynku przewozów warszawskich nie dostanie się jakiś gracz dotychczas z zewnątrz - np. dziadostwo pokroju BP-Toura czy kolejna odsłona Warbusa po reinkarnacji.
Chyba ZTM znalazł na to sposób w postaci certyfikatów i jebania przewozników finansowo za byle uchybienia
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
-
piorunus
- Posty: 256
- Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53
Post
autor: piorunus » 05 cze 2024, 13:35
8239 pisze: ↑05 cze 2024, 11:45
Nie można na 100% wykluczyć, że do rynku przewozów warszawskich nie dostanie się jakiś gracz dotychczas z zewnątrz - np. dziadostwo pokroju BP-Toura czy kolejna odsłona Warbusa po reinkarnacji.
1. BP Tour pod którą postacią ? Bo zdaje się jako PW p. PB to ta firma jest już spalona. Z kolei jako BP Tour Regio (z którą wg. KRS p. PB nie ma nic wspólnego) ma za słabe zaplecze, przede wszystkim finansowe. Więc wątpliwe by ktoś im zaufał i dał wszelkie instrumenty do w ogóle startu w Warszawie.
2. Kolejne wcielenie Warbusa też raczej odpada. Zdaje się, że ród Sz. przez te wszystkie perypetie chyba już się autobusowo wypalił.