Georg pisze: ↑15 cze 2024, 1:33
primoż pisze: ↑15 cze 2024, 1:12
Jeżeli gdzieś kończyć linię z północy to raczej na placu Trzech Krzyży niż na Piłsudskiego :-kKwintesencja pomysłów radnych dzielnicowych i miejskich.
Od południa po połączeniu z Edwardem najlepiej byłoby zrobić Konwiktorską (z braku pętli Dw. Gdański). Ale to wymagałoby dołożenia sporej liczby brygad. Kiedyś liczyłem to dla obecnego 116 i jeszcze normalnego Edwarda (tego kursującego co 10 minut od 5 do 10 i od 13:30 do 19:30). Ale trzeba dodać brygad, żeby obydwie linie miały godziwy postój.
Nawet skracając 518 do Marymontu wypadałoby to zrobić dysponując obecną liczbą brygad (czyli, żeby przeszło to podbić częstotliwość). Jedyny plus to miejsce przy pl. Trzech Krzyży 07 koło głuchoniemych.
No to mnie w sumie wychodzi coś następującego:
518 obecnie
518 Nowodwory - Pl. 3 Krzyży brygady 8/7/0 co 20 (pełny kurs 140-160 minut)
518 Nowodwory - Metro Marymont brygady 4/0/0 co 20 (pełny kurs, w jedną stronę PT 80 minut)
518 Nowodwory - Bielańska brygady 0/0/6 co 20 (pełny kurs 120 minut)
czyli ogółem 12/7/6 brygad
518 Nowodwory - Metro Marymont półkurs 90 minut, co 10/20/20 9/5/5 brygad
do odzyskania 3/2/1 brygad
E-2 obecnie 9 brygad rano/5 po południu
116 obecnie
Chomiczówka - Wilanów brygady 17/17/11 co 10/10/15 (półkurs 170/165 minut, czas przejazdu półkursu wg rozkładu max. ok. 66 min.)
116 Chomiczówka - Pl. 3k, czas przejazdu półkursu ok. 42 min., pełny kurs 120 minut, co 10/10/15, 12/12/8 brygad
216 Wilanów - Konwiktorska, czas przejazdu półkursu ok. 42 min., pełny kurs 120 minut, co 7,5/10/15, 16/12/8 brygad
Czyli do obecnego 116 aby mieć porządne 116/216 trzeba dorzucić 11/7/5 brygad czyli w szczycie porannym wystarczy z 518/E-2, w szczycie popołudniowym trzeba dorzucić jeszcze 3 (o ile 216 ma być też co 7,5 po południu), poza szczytem 5, a w święto 4.