Komunikacja na Trakcie Królewskim

Moderator: Wiliam

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 16 cze 2024, 0:34

Wiliam pisze:
15 cze 2024, 1:04
Wydaje mi się że po zmianach z okazji tramu na Wilanów, to 180 można by było w ogóle ubić na południu (coś podbić na 131, które będzie dawało przesiadki na Trakcie), a na północy wcielić to w 111. Podbite 111 mogło by pewnie trochę oskubać 507.


No to może właśnie w ogóle takie 216 powinno wchłonąć 180 i dać to na Esperanto (to tylko parę minut dłużej niż na Konwiktorską) ? Wtedy pewnie 111 musiałoby być przedłużone na Chomiczówkę (nie będzie za długie ?), a całe 131 do Wilanowa, to może to niegłupie ?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 cze 2024, 7:11

131 w całości zamiast 180 jak najbardziej. Ale już kiedyś próbowano zamienić końcówkami 131 i 180, to skończyło się akcją "raz zdobytego 180 nie oddamy nigdy". A teraz są żale z powodu niepunktualności.

adamrozbicki
Posty: 3
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 16 cze 2024, 11:07

Wiliam pisze:
15 cze 2024, 1:04
Wydaje mi się że po zmianach z okazji tramu na Wilanów, to 180 można by było w ogóle ubić na południu (coś podbić na 131, które będzie dawało przesiadki na Trakcie), a na północy wcielić to w 111. Podbite 111 mogło by pewnie trochę oskubać 507.
Chyba nie rozumiesz jaką rolę spełnia 180 na południu. Od czasu kiedy łączy ciąg Powsińska/Czerniakowska z Traktem Królewskim jest wykorzystywane na full i żadne podbijanie 131 nie ma znaczenia bo pełni inną funkcję.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 cze 2024, 11:36

Skoro 180 się spóźnia i codziennie jeździ w trybie SB, to znaczy, że trzeba coś poprawić.

Jelcz4755
Posty: 150
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 16 cze 2024, 11:50

W takim razie nowe 131 wysłać na Konwiktorską przez Trakt Królewski, a 180 skrócić do pl. 3 Krzyży. Dobrze rozumiem, że najbardziej korkogenną częścią trasy 180 jest Okopowa i Powązkowska?

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 16 cze 2024, 12:17

Jelcz4755 pisze:
16 cze 2024, 11:50
W takim razie nowe 131 wysłać na Konwiktorską przez Trakt Królewski, a 180 skrócić do pl. 3 Krzyży. Dobrze rozumiem, że najbardziej korkogenną częścią trasy 180 jest Okopowa i Powązkowska?
180 nie notuje aż tak strasznych opóźnień jak np. 116. Dopóki ciąg Belwederska-Sobieskiego będzie rozkopany, to 180 będzie opóźnienia łapać. Wg mnie pomysły przedstawione przez poprzedników, gdzie 111 kończy na Chomiczówce a 180 na Esperanto są bardzo interesujące. Dopowiem, że jeśli ZTM chce usunąć 131 z Gagarina, to powinien doinwestować w 180.
Btw, 131 można szybciej dojechać na Politechnikę niż linią 11, co sprawia, że ta druga nie jest zbytnio atrakcyjna. Dodatkowo 131 ma przystanki częściej rozstawione na Gagarina niż 11 :roll:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 cze 2024, 13:53

Zamieniać na północy 111 i 180 to trzeba było półtora roku temu. Teraz to już trochę szkoda sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5332
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 cze 2024, 15:21

Ale zaraz. 180 jako linia turystyczna już nie musi łączyć Powązek z Wilanowem via Trakt?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 cze 2024, 15:24

180 już od dawna nie jest turystyczne.

Paweł D.
Posty: 5332
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 cze 2024, 16:31

A, skoro już nie musi to sprawa jasna.

ODPOWIEDZ