Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
Moderator: Wiliam
Ale nie porównujmy zwykłej przelotki umiejscowionej średnio wygodnym miejscu, z zawrotką na Wierzbnie, gdzie można dwa wozy odstawić. Ta prowizorka na Stawkach to po wsze czasy?
Zamiast wyrzucać kasę na dogęszczanie stacjami M1 lepiej by wydłużyli tramwaj do Gwiaździstej i tam dali całe 15.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Kiedyś była mowa o tym, że rozjazd na Stawkach jest "na chwilę" a docelowo a być pętla wokół hotelu Ibis / North Gate.
To jeszcze aktualne ?
A na Gwiaździstej to będzie M4
* - a przynajmniej do czasu budowy M5, która ma się krzyżować z M1 na Pl. Konstytucji
To jeszcze aktualne ?
Ale przecież kwestia dogęszczania M1 też na razie przycichła, mam nadzieję że na zawsze*.
A na Gwiaździstej to będzie M4
* - a przynajmniej do czasu budowy M5, która ma się krzyżować z M1 na Pl. Konstytucji
Może niech ten Wilanów w końcu ruszy i zobaczymy czy ludzie będą tak tłumnie tymi tramwajami jeździć. Żeby się nie okazało, że kursy na Muranów to tylko w szczycie są potrzebne.
A planowane jest mieszanie, że dana brygada będzie jeździła w pętli Branickiego - Muranowska - Branickiego - Marymont-Potok - Branickiego? Może na Marymoncie-Potok nie ma pomieszczania socjalnego, ale za to dużo miejsca do postoju wagonów.
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W sumie w żadnym z trzech punktów nie ma socjalu.
miłośnik 13N
Na Branickiego nie będzie socjalu?
Już jest, ale jednak kawałek od miejsca postoju wagonu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Za wcześnie na takie dywagacje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Według planu inwestycyjnego, budowa docelowej pętli zaplanowana jest na 2028 rok.
Jeszcze nie ma
Może za wcześnie, ale wydaje mi się taki układ jako niezbędny. Na Branickiego 3 krawędzie peronowe, z czego 2 dla częstej "15" daje maksymalnie 12 minut postoju w międzyszczycie co wymuszałoby SWL-e z racji na brak możliwości odbycia przerwy ustawowej. A SWL = więcej motorniczych. I do tego dodajmy "szczęśliwych" motorniczych, którzy w prywatnym czasie muszą się przemieścić potencjalnie z R-3 gdzie zostawią samochód na Branickiego.
Mnie bardziej korci łączenie 15bis z 14 i obiegi Banacha-Muranowska via Branickiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak się im zabierze autobusy, to będą jeździć. Może zamiast tych pętli wokół ibisa trzeba było po prostu dorobić skręt w prawo w miedzyparkową od ArkadiiPaweł D. pisze:Może niech ten Wilanów w końcu ruszy i zobaczymy czy ludzie będą tak tłumnie tymi tramwajami jeździć. Żeby się nie okazało, że kursy na Muranów to tylko w szczycie są potrzebne.
ŁK
To by nawet docelowo pasowało z Zachodnim.pawcio pisze:Mnie bardziej korci łączenie 15bis z 14 i obiegi Banacha-Muranowska via Branickiego.
Na początek trochę nie szkoda dwukierunków?
ŁK
Bez znaczenia. Na Branickiego wszystko będzie dwukierunkowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jakoś byłem pewien że na Muranowskiej/Stawkach będzie dorobiony trzeci tor. Słabo to wygląda.