Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 sie 2024, 9:15

Ale nie porównujmy zwykłej przelotki umiejscowionej średnio wygodnym miejscu, z zawrotką na Wierzbnie, gdzie można dwa wozy odstawić. Ta prowizorka na Stawkach to po wsze czasy?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 sie 2024, 9:20

Zamiast wyrzucać kasę na dogęszczanie stacjami M1 lepiej by wydłużyli tramwaj do Gwiaździstej i tam dali całe 15.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

mb112
Posty: 1162
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 02 sie 2024, 10:12

Kiedyś była mowa o tym, że rozjazd na Stawkach jest "na chwilę" a docelowo a być pętla wokół hotelu Ibis / North Gate.
To jeszcze aktualne ?
TGM pisze:
02 sie 2024, 9:20
Zamiast wyrzucać kasę na dogęszczanie stacjami M1 lepiej by wydłużyli tramwaj do Gwiaździstej i tam dali całe 15.
Ale przecież kwestia dogęszczania M1 też na razie przycichła, mam nadzieję że na zawsze*.
A na Gwiaździstej to będzie M4 :)
* - a przynajmniej do czasu budowy M5, która ma się krzyżować z M1 na Pl. Konstytucji :)

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 sie 2024, 10:26

Może niech ten Wilanów w końcu ruszy i zobaczymy czy ludzie będą tak tłumnie tymi tramwajami jeździć. Żeby się nie okazało, że kursy na Muranów to tylko w szczycie są potrzebne.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 sie 2024, 10:50

A planowane jest mieszanie, że dana brygada będzie jeździła w pętli Branickiego - Muranowska - Branickiego - Marymont-Potok - Branickiego? Może na Marymoncie-Potok nie ma pomieszczania socjalnego, ale za to dużo miejsca do postoju wagonów. ;-)

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 sie 2024, 11:00

W sumie w żadnym z trzech punktów nie ma socjalu.
miłośnik 13N

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 sie 2024, 11:03

Na Branickiego nie będzie socjalu?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 sie 2024, 11:58

Już jest, ale jednak kawałek od miejsca postoju wagonu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 sie 2024, 11:58

ashir pisze:
02 sie 2024, 10:50
A planowane jest mieszanie, że dana brygada będzie jeździła w pętli Branickiego - Muranowska - Branickiego - Marymont-Potok - Branickiego? Może na Marymoncie-Potok nie ma pomieszczania socjalnego, ale za to dużo miejsca do postoju wagonów. ;-)
Za wcześnie na takie dywagacje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5122
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 02 sie 2024, 13:42

mb112 pisze:
02 sie 2024, 10:12
Kiedyś była mowa o tym, że rozjazd na Stawkach jest "na chwilę" a docelowo a być pętla wokół hotelu Ibis / North Gate.
To jeszcze aktualne ?
Według planu inwestycyjnego, budowa docelowej pętli zaplanowana jest na 2028 rok.
ashir pisze:
02 sie 2024, 10:50
[...]Może na Marymoncie-Potok nie ma pomieszczania socjalnego[...]
Jeszcze nie ma ;)
pawcio pisze:
02 sie 2024, 11:58
ashir pisze:
02 sie 2024, 10:50
A planowane jest mieszanie, że dana brygada będzie jeździła w pętli Branickiego - Muranowska - Branickiego - Marymont-Potok - Branickiego? [...]
Za wcześnie na takie dywagacje.
Może za wcześnie, ale wydaje mi się taki układ jako niezbędny. Na Branickiego 3 krawędzie peronowe, z czego 2 dla częstej "15" daje maksymalnie 12 minut postoju w międzyszczycie co wymuszałoby SWL-e z racji na brak możliwości odbycia przerwy ustawowej. A SWL = więcej motorniczych. I do tego dodajmy "szczęśliwych" motorniczych, którzy w prywatnym czasie muszą się przemieścić potencjalnie z R-3 gdzie zostawią samochód na Branickiego.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 sie 2024, 13:57

Mnie bardziej korci łączenie 15bis z 14 i obiegi Banacha-Muranowska via Branickiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sie 2024, 13:59

Paweł D. pisze:Może niech ten Wilanów w końcu ruszy i zobaczymy czy ludzie będą tak tłumnie tymi tramwajami jeździć. Żeby się nie okazało, że kursy na Muranów to tylko w szczycie są potrzebne.
Jak się im zabierze autobusy, to będą jeździć. Może zamiast tych pętli wokół ibisa trzeba było po prostu dorobić skręt w prawo w miedzyparkową od Arkadii
ŁK

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sie 2024, 14:03

pawcio pisze:Mnie bardziej korci łączenie 15bis z 14 i obiegi Banacha-Muranowska via Branickiego.
To by nawet docelowo pasowało z Zachodnim.

Na początek trochę nie szkoda dwukierunków?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 sie 2024, 14:56

Bez znaczenia. Na Branickiego wszystko będzie dwukierunkowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 02 sie 2024, 23:39

Jakoś byłem pewien że na Muranowskiej/Stawkach będzie dorobiony trzeci tor. Słabo to wygląda.
Obrazek

ODPOWIEDZ