Swoją drogą tak kijowym, że nie ma podjazdu do tego, który tworzy MKuran.
Wyświetlacze
- AdamKlocusky
- Posty: 688
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
-
- Posty: 12179
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jesteś przekonany, że masz sprawdzone informacje w tym temacie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Niezależnie od przyczyny faktem jest, że w wersji elektronicznej 79 nie istnieje. Ani w danych rozkładowych przesłanych do tramwajów ani w SIP przystankowym kończąc na danych API.
To wiele wyjaśnia. Czyżby kolejne zrobione w niedługim czasie wdrożenie w systemach informatycznych szeroko pojętej komunikacji zrobione bez większego przygotowania szczególnie jak się ma zewnętrznych partnerów ze swoimi własnymi formatami....
Gdyby dane były do pobrania (nawet z błędami) to by nikt nie kleił kartek.bartoni722 pisze: ↑08 sie 2024, 9:41Jesteś przekonany, że masz sprawdzone informacje w tym temacie?
No tak - ludzie latają w kosmos od 60 lat, od 50 lat krąży sonda, która wyleciała poza Układ Słoneczny, a z którą cały czas jest kontakt...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Że może być ciężko ręcznie zategować dane brygadowe w automatycznym procesie to rozumiem. Ale nie da się dopisać tej linii do tekstów stałych i jeździć z samym stałym napisem? Albo (w Novamedii autobusowej na pewno taka opcja była, i to było chyba inspirowane wytycznymi ZTM) wybrać dowolnej innej linii z tym samym krańcem, trybu objazdu bez przystanków i trybu zmiany numeru linii i tak totalnie na okrętkę dostać znośny efekt?
No ale tak właśnie jest. Są tylko ręcznie wbite krańce a na kartkach jest przebieg trasy.
Ale faktycznie problemem jest nowy format danych (czyli brak porządnych testów) czy coś innego?
Dobrze, że jeszcze nie wrzesień i koniec objazdów.
Dobrze, że jeszcze nie wrzesień i koniec objazdów.
To wygląda że ktoś wyjechał na wakacje i zabrał hasło. Bo czym ta linia się niby różni od innych?
ŁK
Nie, ja o tym urlopie napisałem w formie żartu. Ciągle liczę na bramkę nr 3. Nawet w dniu kota
- Krzysztof_J
- Posty: 500
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Nie wiem, jak w Swingach, ale w 116Na normalnie jest wgrana trasa. Są także tablice z koralami, a nie jakaś prowizorka z kartkami przyklejonymi na dyktę.px33 pisze: ↑08 sie 2024, 18:34Że może być ciężko ręcznie zategować dane brygadowe w automatycznym procesie to rozumiem. Ale nie da się dopisać tej linii do tekstów stałych i jeździć z samym stałym napisem? Albo (w Novamedii autobusowej na pewno taka opcja była, i to było chyba inspirowane wytycznymi ZTM) wybrać dowolnej innej linii z tym samym krańcem, trybu objazdu bez przystanków i trybu zmiany numeru linii i tak totalnie na okrętkę dostać znośny efekt?
U-booty nie mają informacji pobieranych z centralnej bazy danych tylko wgrywane ręcznie w odrębnie przygotowywanym formacie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- ZielonyJamnik
- Posty: 1066
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
To wysyłać tylko U-Booty na 79 i po problemie
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A, czyli jeśli coś się nagłego wydarzy i ZTM będzie chciał na gwałt uruchomić linię specjalną, to nic z tego. Nikt numeru z poza bazy nie wklepie?
Oraz 105Na i pochodne.