Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Nowa, bardzo potrzebna sygnalizacja między ZP Julianowska i Rembielińska: zatrzymała właśnie dwa składy jadące z przeciwnych kierunków (13:46:50). Przy tym ten od ZP Rembielińska stał na przystanku na drugiego (i zrobił 1x wymianę pasażerską na pierwszej pozycji). Ja wiedziałem, że będzie ciężko tam coś ciekawego zrobić, ale nie spodziewałem się że tak szybko się o tym przekonam
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26900
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Może działa stałoczasowo? Nie kojarzę zaproszenia na komisję. Kolejna rzecz do sprawdzenia...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 lip 2024, 22:36
Ogólnie na Bródnie po remoncie się pogorszyło. Pomijając nowe światła, to i w miejscach gdzie priorytet był od kilku lat (choćby obydwa skrzyżowania na Budowlanej) tramwaje często stoją dłużej niż dotychczas.
-
- Posty: 4289
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jest metro to i tramwaj nie musi być już tak szybki jak wcześniej
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26900
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Budowlanej akurat jakieś czasówki były. Reszta powinna działać z tym, że T1 powiesiło [40] ze względu na bałagan, ktory jest przy torach więc to może wpływać na działanie priorytetu w ten sposób chociażby, światło przygotowywane jest odrobinę zbyt wczesnie w związku z czym krócej może być przedłużane. Przy jakichś brzegowych przypadkach co jakiś czas kogoś wytnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jaki bałagan? W dzień nic się tam nie dzieje. Gdzieś za krzakami stoi koparka, bez obsługi.
miłośnik 13N
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jest tak ,jak piszesz, na Parku Traugutta. Dodam, że na przejściu przy Międzyparkowej świeci się czerwone dla pieszych, a sygnalizacja do skrętu nie chce załapać. Też stałem 3 minuty, oczywiście za 6( ta para jest nierozłączna).Bywalec pisze: ↑20 sie 2024, 20:59Na Parku Traugutta z kolei cuda się dzieją w kolejce do lewoskrętu. Najpierw stoisz minutę, widzisz że pałka na wprost zgasła więc przymierzasz się ze zaraz dostaniesz światło po czym 5 sekund później znowu zapala się pałka na wprost a Ty dalej czekasz.... Rekord to chyba 3 minuty oczekiwania
miłośnik 13N
Przy Postępu na jesieni ma się pojawić pełna sygnalizacja plus wygrodzenie na Marynarskiej. Wg informacji, priorytet może lekko się zmniejszyć, bo wzbudzenie będzie trochę później, tj. nie podczas wjazdu na przystanek. Trochę się obawiam roku stałoczasówki. A wy?
ŁK
Przy obecnym ruchu jaki tam jest nie widzi mi się taka zmiana ale czas pokaże jak to będzie.
Może warto się przyjrzeć tematowi, jak to się stało, że przed 1 marca br. były małe kolejki tramwajów (maks. do -5/6 opóźnienia) a po 1 marca kolejki powodujące opóźnienia rzędu -12/18? Co takiego się zmieniło, że z dnia na dzień opóźnienia zwiększyły się nawet trzykrotnie a zmiana algorytmów nie przyniosła rezultatu? *
*Rezultat jest - w stronę Piasek przynajmniej nie ucieka światło po wjeździe na przystanek
Chyba zagram dziś w totka, skoro już 3 miesiące temu przewidziałem, że nowy algorytm nie spełni oczekiwań Mowa rzecz jasna o Parku Olszyna
Może warto się przyjrzeć tematowi, jak to się stało, że przed 1 marca br. były małe kolejki tramwajów (maks. do -5/6 opóźnienia) a po 1 marca kolejki powodujące opóźnienia rzędu -12/18? Co takiego się zmieniło, że z dnia na dzień opóźnienia zwiększyły się nawet trzykrotnie a zmiana algorytmów nie przyniosła rezultatu? *
*Rezultat jest - w stronę Piasek przynajmniej nie ucieka światło po wjeździe na przystanek
Zniknęło tłumienie dojazdu kolejnych wagonów do Parku Olszyna poprzez słabe programy sygnalizacji świetlnej na poprzednich skrzyżowaniach. Teraz wszystko sprawnie wbija się w przejazd ukośny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dzięki
Średnio 37,5 kursu w szczycie na cykl co 2 minuty - nierealne. Widzę 2 rozwiązania - dogadać się z GDAKĄ aby skrócić cykle w szczycie o połowę (to samo trzeba byłoby zrobić przy Włościańskiej bo tam przeniósłby się problem), albo nie czekać do przebudowy Broniewskiego i już teraz skomasować przystanki Park Olszyna i Włościańska w jeden co jest w planach. Inaczej lepiej nie będzie a tramwaj w wyobrażeniach wielu osób nie będzie konkurencyjny i będzie opór przed nowymi trasami, bo przecież tramwaj to powolny środek transportu itp.
Średnio 37,5 kursu w szczycie na cykl co 2 minuty - nierealne. Widzę 2 rozwiązania - dogadać się z GDAKĄ aby skrócić cykle w szczycie o połowę (to samo trzeba byłoby zrobić przy Włościańskiej bo tam przeniósłby się problem), albo nie czekać do przebudowy Broniewskiego i już teraz skomasować przystanki Park Olszyna i Włościańska w jeden co jest w planach. Inaczej lepiej nie będzie a tramwaj w wyobrażeniach wielu osób nie będzie konkurencyjny i będzie opór przed nowymi trasami, bo przecież tramwaj to powolny środek transportu itp.
Przebudowa przystanków w nowej lokalizacji to pewnie z rok papierologii. A i tak okoliczni emeryci nie pozwolą.
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czy tylko mnie nie lubi sygnalizacja przy PiJ Połczyńska? Każdym kursem w kierunku Ciepłowni stałem do 2 minut. Działanie identycznie jak na Park Traugutta- zapala się na sekundę, gaśnie i zapala się na dłużej po 90 sekundach.
miłośnik 13N
Wróciła Puławska, wróciły 10 i 11, wróciły też stada na tych liniach. Czy przy Wilanowskiej znowu jest awaria, że 10 dojeżdża na pl. Unii opóźnione i zderzak w zderzak z 11?