Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3486
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 21 sie 2024, 13:51

Nowa, bardzo potrzebna sygnalizacja między ZP Julianowska i Rembielińska: zatrzymała właśnie dwa składy jadące z przeciwnych kierunków (13:46:50). Przy tym ten od ZP Rembielińska stał na przystanku na drugiego (i zrobił 1x wymianę pasażerską na pierwszej pozycji). Ja wiedziałem, że będzie ciężko tam coś ciekawego zrobić, ale nie spodziewałem się że tak szybko się o tym przekonam :(
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26900
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sie 2024, 14:10

Może działa stałoczasowo? Nie kojarzę zaproszenia na komisję. Kolejna rzecz do sprawdzenia...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zacementowany
Posty: 11
Rejestracja: 28 lip 2024, 22:36

Post autor: Zacementowany » 21 sie 2024, 23:30

Ogólnie na Bródnie po remoncie się pogorszyło. Pomijając nowe światła, to i w miejscach gdzie priorytet był od kilku lat (choćby obydwa skrzyżowania na Budowlanej) tramwaje często stoją dłużej niż dotychczas.

Autobus Czerwon
Posty: 4289
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 22 sie 2024, 7:41

Jest metro to i tramwaj nie musi być już tak szybki jak wcześniej 😀

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26900
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sie 2024, 8:35

Na Budowlanej akurat jakieś czasówki były. Reszta powinna działać z tym, że T1 powiesiło [40] ze względu na bałagan, ktory jest przy torach więc to może wpływać na działanie priorytetu w ten sposób chociażby, światło przygotowywane jest odrobinę zbyt wczesnie w związku z czym krócej może być przedłużane. Przy jakichś brzegowych przypadkach co jakiś czas kogoś wytnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 sie 2024, 8:45

Jaki bałagan? W dzień nic się tam nie dzieje. Gdzieś za krzakami stoi koparka, bez obsługi.
miłośnik 13N

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 sie 2024, 22:39

Bywalec pisze:
20 sie 2024, 20:59
Na Parku Traugutta z kolei cuda się dzieją w kolejce do lewoskrętu. Najpierw stoisz minutę, widzisz że pałka na wprost zgasła więc przymierzasz się ze zaraz dostaniesz światło po czym 5 sekund później znowu zapala się pałka na wprost a Ty dalej czekasz.... Rekord to chyba 3 minuty oczekiwania
Jest tak ,jak piszesz, na Parku Traugutta. Dodam, że na przejściu przy Międzyparkowej świeci się czerwone dla pieszych, a sygnalizacja do skrętu nie chce załapać. Też stałem 3 minuty, oczywiście za 6( ta para jest nierozłączna).
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 11009
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 wrz 2024, 10:31

Przy Postępu na jesieni ma się pojawić pełna sygnalizacja plus wygrodzenie na Marynarskiej. Wg informacji, priorytet może lekko się zmniejszyć, bo wzbudzenie będzie trochę później, tj. nie podczas wjazdu na przystanek. Trochę się obawiam roku stałoczasówki. A wy?
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5091
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 02 wrz 2024, 12:54

Przy obecnym ruchu jaki tam jest nie widzi mi się taka zmiana ale czas pokaże jak to będzie.
Bywalec pisze:
17 cze 2024, 21:31
Wprowadzanie takich zmian (w sensie w miejscu gdzie trzeba się prosić miesiącami o zmianę algorytmu bo nie można tego zrobić od ręki) przy rozkładzie wakacyjnym... oby się nie okazało we wrześniu, że problem dalej istnieje.
Chyba zagram dziś w totka, skoro już 3 miesiące temu przewidziałem, że nowy algorytm nie spełni oczekiwań ;P Mowa rzecz jasna o Parku Olszyna ;)
Może warto się przyjrzeć tematowi, jak to się stało, że przed 1 marca br. były małe kolejki tramwajów (maks. do -5/6 opóźnienia) a po 1 marca kolejki powodujące opóźnienia rzędu -12/18? Co takiego się zmieniło, że z dnia na dzień opóźnienia zwiększyły się nawet trzykrotnie a zmiana algorytmów nie przyniosła rezultatu? *
*Rezultat jest - w stronę Piasek przynajmniej nie ucieka światło po wjeździe na przystanek :P
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25731
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 wrz 2024, 17:52

Zniknęło tłumienie dojazdu kolejnych wagonów do Parku Olszyna poprzez słabe programy sygnalizacji świetlnej na poprzednich skrzyżowaniach. Teraz wszystko sprawnie wbija się w przejazd ukośny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5091
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 02 wrz 2024, 18:07

Dzięki :beer:
Średnio 37,5 kursu w szczycie na cykl co 2 minuty - nierealne. Widzę 2 rozwiązania - dogadać się z GDAKĄ aby skrócić cykle w szczycie o połowę (to samo trzeba byłoby zrobić przy Włościańskiej bo tam przeniósłby się problem), albo nie czekać do przebudowy Broniewskiego i już teraz skomasować przystanki Park Olszyna i Włościańska w jeden co jest w planach. Inaczej lepiej nie będzie a tramwaj w wyobrażeniach wielu osób nie będzie konkurencyjny i będzie opór przed nowymi trasami, bo przecież tramwaj to powolny środek transportu itp.
Obrazek

Paweł D.
Posty: 5582
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 wrz 2024, 18:46

Przebudowa przystanków w nowej lokalizacji to pewnie z rok papierologii. A i tak okoliczni emeryci nie pozwolą.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7000
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 wrz 2024, 19:42

Zabrali nasze 520 a teraz jeszcze przystanki kasujo pani redaktur kochana!

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 wrz 2024, 22:25

Czy tylko mnie nie lubi sygnalizacja przy PiJ Połczyńska? Każdym kursem w kierunku Ciepłowni stałem do 2 minut. Działanie identycznie jak na Park Traugutta- zapala się na sekundę, gaśnie i zapala się na dłużej po 90 sekundach.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8791
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 wrz 2024, 10:14

Wróciła Puławska, wróciły 10 i 11, wróciły też stada na tych liniach. Czy przy Wilanowskiej znowu jest awaria, że 10 dojeżdża na pl. Unii opóźnione i zderzak w zderzak z 11?

ODPOWIEDZ