Rozkłady tramwajowe – 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Paweł D.
Posty: 5469
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 31 sie 2024, 5:44

A jaka była frekwencja w tych nocnych kursach? Bo były one tylko dla jadących na Bródno lub Ochotę w zasadzie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27485
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sie 2024, 8:57

No dla jadących na Ochotę to tak średnio, bo po ich uruchomieniu ostatni kurs był wcześniej niż wcześniej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25609
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2024, 8:59

Przecinak pisze:
30 sie 2024, 22:50
Tramwajowy wakacyjny plan powszedni po zamknięciach Kercelaka i Puławskiej spadł do takiego poziomu, że dałoby się trzy takie 79 uruchomić od ręki.
Jeśli TW miało tak niski plan na sierpień to np. na takim 28 nie można było dołożyć brygady? W godzinach szczytu na Kawęczyńskiej były po 3 minuty postoju. Dołożenie jednej brygady pewnie by pozwoliło wydłużyć postoje do 10 minut.
Tylko postojów na drugiego na Kawęczyńskiej nie zorganizujesz. Więc nie da rady wydłużyć 3 do 13 minut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Przecinak
Posty: 61
Rejestracja: 14 gru 2023, 12:38

Post autor: Przecinak » 31 sie 2024, 9:25

pawcio pisze:
31 sie 2024, 8:59
Przecinak pisze:
30 sie 2024, 22:50


Jeśli TW miało tak niski plan na sierpień to np. na takim 28 nie można było dołożyć brygady? W godzinach szczytu na Kawęczyńskiej były po 3 minuty postoju. Dołożenie jednej brygady pewnie by pozwoliło wydłużyć postoje do 10 minut.
Tylko postojów na drugiego na Kawęczyńskiej nie zorganizujesz. Więc nie da rady wydłużyć 3 do 13 minut.
Na drugiego nie, dlatego napisałem o 10 minutach czyli częstotliwości kursowania linii w godzinach szczytu. Pierwszy rusza w trasę, drugi wjeżdża na pętlę.

BTW w zeszłym roku, przy okazji zamknięcia Wolskiej, na Kawęczyńską jeździło 73 i niektóre brygady tego 73 miały rozkładowo po 5 minut postoju na drugiego.

Georg
Posty: 6164
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sie 2024, 9:34

Przecież 73 nie jeździło na solówkach to jak się mieściło?

Awatar użytkownika
Przecinak
Posty: 61
Rejestracja: 14 gru 2023, 12:38

Post autor: Przecinak » 31 sie 2024, 9:46

Pamiętam, że jeździły Swingi, ale czy to było planowo, to nie pamiętam.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25609
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2024, 13:34

1. Najpierw się układa koordynację na sieci, z której wychodzi wartość postoju. I jego ewentualnie można wydłużyć o wartość taktu jeśli jest miejsce na dwa pociągi na pętli. Zwiększenie postoju 28 z 3 do 10 minut rozwaliłoby koordynację.
2. Prawy peron na Kawęczyńskiej ma ok. 40 metrów. Czyli postojowe na drugiego jest możliwy tylko przy obsłudze wyłącznie przez komplet 134N. Jak było takie rozwiązanie raz wdrożone, to były dyskusje z Zakładami by nie robiły tam nieplanowych podmian, z miernymi efektami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ